reklama w internecie - wiadomości i porady tematyczne
-
Jak działają giełdy RTB?
00:16 21.10.2014
... jest się o co bić. Reklama szyta na miarę Tradycyjnym modelem zakupu i rozliczania internetowej reklamy typu display advertising („reklama odsłonowa”) jest CPM (Cost Per Mille). ... odsłonę reklamy na ładującej się właśnie witrynie, a jeśli tak, to jaka reklama ma zostać wyświetlona. DSP korzysta tu z wypracowanego przez siebie algorytmu obliczania ...
Tematy: reklama internetowa, reklama online, RTB, reklama w internecie -
Marketing internetowy? Zaangażuj klientów
13:01 09.10.2014
... . Zmiana układu sił Serwisy Web 2.0 zmieniły układ sił w Internecie, umożliwiając tworzenie contentu bezpośrednio przez użytkowników. Demokratyzacja Internetu sprawia ... marketingowy featuring z korzyścią dla obu stron. 6. Opiniotwórczy użytkownicy Fenomen zjawiska Generacji C w Internecie nie ustaje. Według Cubestat.pl, serwis Opineo.pl dziennie ...
Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, marka, decyzje konsumenckie -
Branża spożywcza rządzi reklamą oline
10:51 27.05.2014
... do czynienia z kampanią wprowadzającą nowy produkt czy działaniami podtrzymującymi jakąś markę – wymusza to stałą obecność w mediach, w tym w dużej mierze w Internecie. Dodatkowym czynnikiem, jest często zmieniająca się egzekucja reklamy, prześciganie się w pomysłach jak skutecznie zareklamować produkt by w następstwie działań marketingowych zszedł ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Rynek reklamy online w Polsce 2013
00:50 13.04.2014
... i rośnie w stałym, umiarkowanym tempie. Największym motorem wzrostu w Polsce jest obecnie reklama graficzna, która zwiększyła swą wartość o ponad jedną ósmą względem ... Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Branża deweloperska a reklama w Internecie
10:07 01.10.2013
... budownictwa mieszkaniowego realizuje strategię reklamową w Internecie we własnym zakresie.” Powróćmy na chwilę do tych deweloperów, którzy nie reklamują się w Internecie. Dlaczego owa grupa nie wykorzystuje potencjału wirtualnego świata? Oto niektóre z odpowiedzi: „Jesteśmy znani i nie potrzebujemy reklamy w Internecie, mamy biuro sprzedaży” czy ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Reklama kontekstowa 2012
11:02 13.06.2013
... w 2012 roku wyniósł 35,3%, można oszacować, że reklama kontekstowa stanowi 9,44% budżetów reklamowych w polskim internecie. Tym samym można wyestymować, że ... spersonalizowany (59%), targetowanie na urządzenia mobilne (55%), zakup w systemach RTB i reklama behawioralna (po 48%). Czołówka najpopularniejszych sieci reklamy kontekstowej pozostaje ...
Tematy: reklama kontekstowa, reklama w internecie, reklama online, skuteczność reklamy internetowej -
Rynek reklamy online w Polsce 2012
11:57 20.05.2013
... było osiągnąć dodatnią dynamikę wzrostu. Wśród masowych mediów zanotowała ją wyłącznie reklama cyfrowa. Przypadające na drugi kwartał roku mistrzostwa piłkarskie Euro w Polsce ... internetową w najbliższych latach. Dowodzi tego wzrost wydatków na reklamę w internecie w roku 2012, w sytuacji kiedy w tradycyjnych kanałach te wydatki znacząco się ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2012
13:30 31.12.2012
... na rynku mediowym, rok 2012 przyniesie dla reklamy cyfrowej rekordową wartość. - Reklama online cały czas jest na plusie, jednak spowolnienie gospodarcze i ... . Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Rynek reklamy - prognozy
00:10 02.12.2012
... Europę Centralna i Wschodnią. Prognozy mówią też o zmianie upodobań reklamodawców w kwestii tradycyjnej reklamy w internecie (display). Według eMarketera, zmniejszy się znaczenie tradycyjnych formatów i płatnych kampanii w wyszukiwarkach. Zyska za to reklama wideo, która już teraz jest szeroko wykorzystywana. Z badań wynika, że przeznaczane na nią ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Reklama cyfrowa w II kw. 2012 r.
12:00 31.07.2012
... marketing w wyszukiwarkach będą wzrastać w tempie 10–15% rok do roku. Jeżeli reklama cyfrowa nadal będzie w dobrej kondycji, można oczekiwać 15-procentowego wzrostu w Wielkiej Brytanii ... w wyszukiwarkach) będzie na koniec roku stanowił 20% całego ruchu w Internecie. Ponadto specjaliści od marketingu będą prawdopodobnie kierowali więcej środków na ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama