eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › reklama w internecie
  • Polski rynek reklamy online 2011

    Polski rynek reklamy online 2011

    12:36 23.03.2011

    ... najważniejsze medium (według danych domu mediowego Starlink). Biorąc pod uwagę podstawowy podział reklamy internetowej, najważniejszą formą w 2010 r. w polskim Internecie pozostawała reklama graficzna z 45-procentowym udziałem w łącznych obrotach rynku, choć w porównaniu z 2009 r. udział ten zmniejszył się o 2 pkt proc. Stale rośnie natomiast ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2010

    Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2010

    11:47 27.12.2010

    ... w głównych segmentach rynku, największy wzrost względem trzeciego kwartału 2009 zanotowała reklama typu SEM (48%), najmniej display (9%). Wydatki na reklamę online w podziale na ... wiodące firmy internetowe, jednak wyniki nie wyczerpują pełni wydatków reklamowych w Internecie ze względu na duże zróżnicowanie i mnogość małych i średnich podmiotów na ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Reklama kontekstowa w Internecie a cudzy znak towarowy

    Reklama kontekstowa w Internecie a cudzy znak towarowy

    13:29 15.12.2010

    ... Reklama kontekstowa to reklama dopasowująca przekaz reklamowy do treści przeszukiwanych stron internetowych. Do niedawna źródłem sporów było używanie jako słów kluczowych, w ramach usługi odsyłania w Internecie ... WIĘCEJ

    Tematy: znak towarowy, reklama kontekstowa, prawo znaków towarowych, zastrzeżone znaki towarowe
  • Projekty innowacyjne a reklama w Internecie

    Projekty innowacyjne a reklama w Internecie

    13:27 22.10.2010

    ... o nowatorskie projekty. Jak skutecznie promować innowacyjne projekty w internecie? Reklama w tradycyjnych mediach nie przynosi wymiernych efektów w przypadku promocji projektów innowacyjnych, co więcej natarczywość tych reklam jest źle odbierana przez konsumentów. Nie oznacza to, że reklama internetowa jest mniej natrętna, ale z całą pewnością ... WIĘCEJ

    Tematy: projekty innowacyjne, reklama, reklama w internecie, reklama internetowa
  • Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2010

    Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2010

    09:46 18.10.2010

    ... pod uwagę podstawowy podział reklam internetowych, najważniejszym kanałem nadal pozostaje reklama graficzna z 47% udziałem w rynku, choć w stosunku do pierwszego półrocza ubiegłego roku ... firmy internetowe, jednak wyniki nie wyczerpują pełni wydatków reklamowych w internecie ze względu na duże zróżnicowanie i mnogość małych i średnich podmiotów ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Reklama i promocja w Internecie a podatki

    Reklama i promocja w Internecie a podatki

    11:59 10.08.2010

    ... zagadnień, które wynikają z faktu prowadzenia ich właśnie w sieci. Pozyskiwanie powierzchni na reklamę w Internecie Niedostrzeganym tematem wydaje się przede wszystkim kwestia pozyskiwania powierzchni stron internetowych do prowadzenia działań marketingowych. Reklama i promocja w sieci opiera się bardzo często na masowym korzystaniu z cudzych stron ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama w internecie, marketing internetowy, działania reklamowe, działania marketingowe
  • Agencje interaktywne w 2009 r.

    Agencje interaktywne w 2009 r.

    00:16 01.06.2010

    ... Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska już po raz drugi podjął się przeprowadzenia badania IAB CreativeEx, podsumowującego wydatki na kreacje (produkcję) w Internecie za poprzedni rok. Jego realizatorem na zlecenie IAB Polska jest polski oddział PricewaterhouseCoopes (PwC), z którą to firmą IAB współpracuje przy ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Portal społecznościowy a reklama spersonalizowana

    Portal społecznościowy a reklama spersonalizowana

    11:09 29.04.2010

    ... celów reklamowych. W kontekście reklamy spersonalizowanej prowadzonej w zgodzie z postanowieniami regulaminu danego serwisu trudno jest mówić o naruszeniu dóbr osobistych jego użytkowników. Reklama spersonalizowana, tak w formie adresowanej wyłącznie do danego użytkownika portalu, jak i do szerszego kręgu jego znajomych, wydaje się więc atrakcyjnym ... WIĘCEJ

    Tematy: spersonalizowana reklama, reklama w internecie, reklama w sieci, reklama wizerunkowa
  • Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2009

    Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2009

    01:10 09.11.2009

    ... różnych form reklamy w wyszukiwarkach (SEM). Z segmentu SEM pochodziło 25% tegorocznych przychodów reklamowych online (w I połowie 2008 roku było to 21%). Reklama graficzna (display) pozostaje wciąż najpopularniejszą formą reklamy internetowej – generującą prawie 50% przychodów z działań reklamowych online. W ramach tej kategorii wciąż dominują ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • MSP: reklama w wyszukiwarkach nie doceniana

    MSP: reklama w wyszukiwarkach nie doceniana

    08:23 21.10.2009

    ... znajduje się sektor MŚP w kwestii obecności i reklamy w Internecie. Pierwszą szokującą wiadomością jest to, że w naszym kraju ponad połowa firm ... pomoże w zwiększeniu sprzedaży nawet najlepsza reklama. Prędzej czy później klient przekona się, że należy wyszukiwarki traktować poważnie, i że powiedzenie „nie ma cię w Internecie, nie istniejesz ... WIĘCEJ

    Tematy: SEM, reklama internetowa, reklama w internecie, Search Engine Marketing

poprzednia  

1 ... 8 9 10 ... 14

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: