eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyreklama telewizyjna

reklama telewizyjna - wiadomości i porady tematyczne

  • Product placement po polsku

    Product placement po polsku

    13:26 10.05.2010

    Każdy pewnie pamięta charakterystyczne okulary Ray Bany noszone w kolejnych filmach przez Toma Cruise'a. Ten klasyczny przykład product placement powinien być doskonałym przykładem dla polskich marek promujących się w ten sposób. Niestety nie jest. Dlaczego? Product placement, czyli odpowiedź branży reklamowej na zmęczenie odbiorców tradycyjną ...

    Tematy: product placement, poskie marki, reklama, reklama telewizyjna
  • Google: nowy model rzeczywistości?

    Google: nowy model rzeczywistości?

    01:10 11.09.2009

    Rozpoczynamy nowy rozdział gospodarki ery dobrobytu, w której Google uczy nas, jak zarządzać obfitością, rzucając wyzwanie podstawowej zasadzie ekonomii sformułowanej po raz pierwszy w 1767 r.: prawu podaży i popytu. Wiele przemysłów swą wartość zbudowało właśnie na niedostatku. Linie lotnicze, teatry broadwayowskie czy też uniwersytety ...

    Tematy: reklama w wyszukiwarkach, reklama w sieci, reklama telewizyjna, reklama internetowa
  • Kanały tematyczne: reklama VII 2008

    Kanały tematyczne: reklama VII 2008

    02:09 09.08.2008

    Spośród kanałów tematycznych najwięcej na reklamach w lipcu zarobiła Viva Polska - wynika z badań AGB Nielsen Media Research. Według danych firmy AGB Nielsen Media Research, wpływy stacji z reklam w lipcu przekroczyły 15 mln złotych, co stanowi 52 proc. wzrost w porównaniu z tym samym okresem w ub. roku. Czas reklamowy wzrósł o prawie 9 godzin. Na ...

    Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna, kanały tematyczne
  • Reklama w telewizji II 2008

    Reklama w telewizji II 2008

    02:02 11.03.2008

    W lutym 2008 r. największe wpływy reklamowe miała telewizja Polsat - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Polsat zarobił na reklamach w lutym 2008 r. 162,79 mln zł, czyli o 44,08 proc. więcej niż w lutym 2007 r. Na drugim miejscu, pod względem wpływów reklamowych, znalazł się TVN ze 137,66 mln zł (wzrost o 3,97 proc.). Spośród stacji ...

    Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna
  • Reklama w telewizji 2007

    Reklama w telewizji 2007

    00:05 06.01.2008

    Polsat miał największe wpływy reklamowe spośród wszystkich stacji telewizyjnych w 2007 roku - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Polsat zarobił na reklamach w 2007 roku 2,23 mld zł, czyli o 16,94 proc. więcej niż w 2006 roku. Na drugim miejscu, pod względem wpływów reklamowych, znalazł się TVN z 2,17 mld zł (wzrost o 6,7 proc.). Spośród ...

    Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna
  • Reklama w telewizji XI 2007

    Reklama w telewizji XI 2007

    02:33 10.12.2007

    Polsat zarobił w listopadzie br. najwięcej na reklamach spośród wszystkich stacji telewizyjnych - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Polsat zarobił w listopadzie 2007 roku na reklamach 302,19 mln zł, czyli o 47,76 proc. więcej niż w listopadzie 2006 roku. Wpływy TVN kształtowały się na poziomie 264,93 mln zł. Kanał zarobił o 0,51 proc. ...

    Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna
  • Reklama internetowa mniej wiarygodna niż tradycyjna

    Reklama internetowa mniej wiarygodna niż tradycyjna

    01:34 13.10.2007

    Globalne badanie Nielsena wykazało, że reklamy tradycyjne są uważane za najbardziej wiarygodne i pozostawiają daleko w tyle reklamy internetowe. 63 proc. badanych ufa reklamom pojawiającym się w prasie, a 56 proc. - spotom telewizyjnym. Najbardziej wiarygodnym formatem reklamy online okazały się reklamy w wyszukiwarkach. Ufa im 34 proc. ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama w prasie, reklama tradycyjna
  • Rosną wpływy z reklam stacji telewizyjnych

    Rosną wpływy z reklam stacji telewizyjnych

    13:09 12.10.2007

    W tym roku telewizje zarobią na reklamach 15 procent więcej niż rok wcześniej - wynika z szacunków szefów domów mediowych ankietowanych przez "Gazetę Prawną". W II półroczu wydatki na reklamę w telewizji mogą być nawet 20 proc. wyższe niż rok temu. Wydatki reklamowe przedsiębiorstw już w ponad 50 proc. idą na kupno spotów telewizyjnych. W II ...

    Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna, wpływy z reklam
  • Reklama w telewizji IX 2007

    Reklama w telewizji IX 2007

    01:23 09.10.2007

    We wrześniu 2007 roku najwięcej na reklamach zarobiła telewizja TVN - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. TVN zarobił we wrześniu 2007 roku na reklamach 200,27 mln zł, czyli o 4,97 proc. więcej niż we wrześniu 2006 roku. Wpływy Polsatu kształtowały się na poziomie 199,93 mln zł. Kanał zarobił o 22,6 proc. więcej niż przed rokiem. Spośród ...

    Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna
  • Rynek reklamy: spada udział telewizji

    Rynek reklamy: spada udział telewizji

    01:31 07.10.2007

    Udział telewizji w globalnym rynku reklamowym osiągnie w przyszłym roku 38,2 proc. - wynika z najnowszej prognozy sieci domów mediowych ZenithOptimedia. Wartość reklamy telewizyjnej wyniesie 182,4 miliarda dolarów. Telewizja traci udziały w rynku reklamowym zarówno w Ameryce Północnej jak i Europie Zachodniej. Spadek znaczenia telewizji na tych ...

    Tematy: reklama telewizyjna, reklama, rynek reklamy, rynek reklamowy

poprzednia  

1 ... 6 7 8 ... 10

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: