-
Polacy a lokowanie produktu
13:52 06.12.2011
... spowodowany brakiem dokładnej wiedzy na temat tego, co się kryje pod określeniem „lokowanie produktu”, m.in.: „coś, co działa na podświadomość”, „reklama w podświadomości”, „reklama, która ma mi utkwić w pamięci”, „produkt jest puszczany w jakimś programie i zostaje w psychice odbiorcy” (3% odpowiedzi). Ponadto część respondentów myliła to ...
Tematy: reklama, reklama telewizyjna, product placement, lokowanie produktu -
Internauci a konsumpcja mediów i reklamy
11:53 05.12.2011
Reklama online, pomimo dekoniunktury gospodarczej odnotowuje co kwartał dwucyfrowe wzrosty przychodów w dynamice rok do roku, będąc zarazem drugim po telewizji udziałowcem w ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Product placement a idea placement
10:11 06.09.2011
Nie od dziś wiadomo, że widzowie chętnie utożsamiają się z bohaterami występującymi na dużym i małym ekranie. Szczególnie duży wpływ na kreowanie naszych zachowań wydają się mieć seriale. Specjaliści od reklamy skrzętnie wykorzystują ten fakt, prezentując marki swoich produktów w filmach czy telenowelach. Efekt? Coraz więcej osób spędzających czas ...
Tematy: idea placement, product placement, reklama w telewizji, reklama telewizyjna -
Najbardziej dochodowe programy TV w I poł. 2011 r.
00:05 15.08.2011
Którzy prowadzący i gospodarze telewizyjnych show zarobili w pierwszym półroczu tego roku najwięcej dla swoich stacji? Dom mediowy PanMedia Western w ramach swojego cyklicznego raportu TV Flash przeanalizował przychody reklamowe telewizji pod kątem najbardziej "dochodowych" celebrytów. Listę zwycięzców otwiera Robert Janowski, gospodarz programu „ ...
Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę -
Rynek reklamy w Polsce I-II kw. 2011 r.
11:18 29.07.2011
... rynku EqGRP wzrósł o 40%. II. Media Radio Z raportu wynika, że najwięcej reklam radiowych wyemitowano w stacjach miejskich i regionalnych. Największą dynamikę wykazała reklama w stacjach krajowych, rosnąc aż o 31% w stosunku do I połowy 2010 roku. Wzrost liczby emitowanych reklam w I połowie 2011 rozłożył się pomiędzy wszystkie ...
Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę -
Rynek reklamy w Polsce I kw. 2011 r.
12:20 05.05.2011
... z radia wydłużył się łącznie o 1% do średnich 2,78h dziennie w dni powszednie. Najwięcej reklam radiowych wyemitowano w stacjach miejskich i regionalnych. Największą dynamikę wykazała reklama w stacjach krajowych, rosnąc aż o 32% w stosunku do I kwartału 2010 roku. W rankingu stacji ogólnopolskich, w I kwartale 2011 na pozycję lidera wysunęło się ...
Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę -
Reklama telewizyjna wciąż na topie
13:11 18.02.2011
... za to zmiany na rynku reklamy i wzrost znaczenia kanałów tematycznych. Mimo wysokiego już nasycenia polskiego rynku mediów, telewizja, a zatem także reklama telewizyjna przeżywa wciąż okres ożywienia i umacnia się na czołowym miejscu w wydatkach na reklamę ogółem. Polacy, mimo coraz łatwiejszego i tańszego dostępu do ...
Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę -
Product placement w Internecie?
10:16 30.09.2010
... są za pośrednictwem mediów społecznościowych. Niemal każda marka, zwłaszcza skierowana do młodych ludzi, wykorzystuje je jako jeden z głównych kanałów komunikacji. Reklama od kuchni W promocji firm z branży FMCG w Internecie może pomóc współpraca z portalami kulinarnymi - szczególnie tymi, które oferują internautom tzw. wideoprezentacje. Zdaniem ...
Tematy: product placement, FMCG, reklama w sieci, reklama telewizyjna -
Rozporządzenie KRRiTV w sprawie głośnych reklam
09:24 05.07.2010
Z pewnością każda osoba oglądająca telewizję zwróciła uwagę na zbyt głośne reklamy oraz na to, że bloki reklamowe są zdecydowanie głośniejsze niż programy, które nadawane są przed lub bezpośrednio po nich. Nadmierna głośność i nagłe skoki poziomu natężenia dźwięku naruszały komfort odbiorcy w czasie emisji programów, co niejednokrotnie zmuszało do ...
Tematy: głośne reklamy, bloki reklamowe, reklama, formy reklamy -
Product placement po polsku
13:26 10.05.2010
Każdy pewnie pamięta charakterystyczne okulary Ray Bany noszone w kolejnych filmach przez Toma Cruise'a. Ten klasyczny przykład product placement powinien być doskonałym przykładem dla polskich marek promujących się w ten sposób. Niestety nie jest. Dlaczego? Product placement, czyli odpowiedź branży reklamowej na zmęczenie odbiorców tradycyjną ...
Tematy: product placement, poskie marki, reklama, reklama telewizyjna