eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › reklama internetowa
  • Google koncentruje się na internecie

    Google koncentruje się na internecie

    00:04 29.09.2006

    Google niechętnie podchodzi do inwestowania w nowe przedsięwzięcia. Woli skupić się nad utrzymaniem swojej pozycji lidera wśród internetowych wyszukiwarek. Jak twierdzi Tim Armstrong, jeden z przedstawicieli firmy, Google widzi się raczej w roli internetowego operatora, nie zaś twórcy oryginalnych tekstów, filmów lub grafiki. Za cel firma stawia ... WIĘCEJ

    Tematy: AOL, Google, wyszukiwarki internetowe, reklama internetowa
  • Kampania wizerunkowa WP

    Kampania wizerunkowa WP

    13:48 05.09.2006

    4 września ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa portalu Wirtualna Polska. Wszystkie wykorzystane w kampanii hasła i layouty reklamowe nawiązują do sytuacji, w której odbiorca przekazu aktualnie się znajduje. Przewodnim hasłem kampanii WP jest "Internet z widokiem na...". Kampania skierowana jest do osób w wieku 15-24 lata, pochodzących z ... WIĘCEJ

    Tematy: Wirtualna Polska, wp, wp.pl, portal internetowy
  • Google i eBay razem

    Google i eBay razem

    00:01 29.08.2006

    Spółki Google i eBay ogłosiły, że będą współpracować w zakresie reklamy. Właściciel popularnej wyszukiwarki internetowej będzie zamieszczać na swoim serwisie reklamy platformy aukcyjnej oraz pomagać kupującym w szybszej realizacji transakcji przez kontakt za pomocą telefonii internetowej ze sprzedawcą. Google i eBay obiecują wprowadzenie usługi " ... WIĘCEJ

    Tematy: Google, eBay, reklama internetowa
  • Reklama w internecie - irytująca i skuteczna

    Reklama w internecie - irytująca i skuteczna

    00:04 24.08.2006

    ... , Ukraina i Węgry. Jak możemy przeczytać w raporcie "Postawy internautów wobec reklam internetowych" - Polacy częściej niż przedstawiciele innych badanych narodowości twierdzą, że reklama w internecie jest irytująca i nudna; dużo rzadziej natomiast zgadzają się ze stwierdzeniem, że dostarcza ona ważnych informacji i jest interesująca. Mimo raczej ... WIĘCEJ

    Tematy: reklamy w internecie, reklama w internecie, rynek reklamy internetowej, reklama internetowa
  • Przymierze przeciw Google

    Przymierze przeciw Google

    13:40 17.08.2006

    Oto czego dziś XIX-wieczna historia może nauczyć firmy internetowe. Książe Klemens Von Metternich, minister spraw zagranicznych Austriackiego Imperium w okresie panowania Napoleona nie miałby problemu z rozpoznaniem Google. Najpopularniejsza wyszukiwarka świata najbardziej przypominałaby mu Francję Napoleona, która upokorzyła Austrię oraz inne ... WIĘCEJ

    Tematy: Google, eBay, Yahoo, MSN
  • Reklama w wyszukiwarkach podatna na oszustwa

    Reklama w wyszukiwarkach podatna na oszustwa

    12:33 25.07.2006

    Oferta reklamy w wyszukiwarce, dzięki której Google stało się najlepiej na świecie prosperującą firmą internetową, jest "z natury podatna" na oszustwa - wynika z raportu wyznaczonych przez sąd ekspertów. Chociaż raport wnioskuje, że wysiłki Google zmierzające do rozprawienia się z nielegalnymi zachowaniami były „sensowne”, wnioski z raportu ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w wyszukiwarkach, pay per click, click fraud
  • Reklama internetowa skierowana do dzieci

    Reklama internetowa skierowana do dzieci

    13:27 21.07.2006

    Koncerny spożywcze coraz częściej wykorzystują Internet, aby poprzez gry online i reklamy dotrzeć do dzieci. Tym samym zaciera się różnica pomiędzy rozrywką a reklamą - wynika z najnowszych badań. Badania przeprowadzone na 77 stronach internetowych firm spożywczych w USA przez Kaiser Family Foundation, były częścią rządowej strategii ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, rynek reklamy internetowej, reklama online, skuteczność reklamy internetowej
  • Yahoo! wprowadza zmiany na stronie

    Yahoo! wprowadza zmiany na stronie

    00:04 08.07.2006

    Yahoo! zreorganizował wygląd swoich stron w Europie. Jest to największa tego typu akcja w historii firmy. Zmianie uległ m.in. sposób poruszania się po niej; użytkownicy mają teraz m.in. bezpośredni dostęp do swoich kont pocztowych Yahoo! Mail ze strony głównej portalu. Wprowadzono również nowe usługi, m.in. Yahoo! Answers z newsami, pogodą i ... WIĘCEJ

    Tematy: yahoo, Yahoo!, e-mail, Yahoo! Mail
  • YouTube zagrożony?

    YouTube zagrożony?

    12:20 04.07.2006

    Jak wynika z analiz firmy IDC, imponujący wzrost i popularność YouTube mogą stać się równocześnie czynnikami, które znacznie obniżą zyski serwisu. - Użytkownicy YouTube przyzwyczaili się bowiem nie tylko do darmowych usług, ale również do tego, że przy korzystaniu z serwisu nie są atakowani przez wszechobecne w internecie reklamy. YouTube ... WIĘCEJ

    Tematy: YouTube, serwisy wideo, reklama internetowa, reklama online
  • Planowanie reklam w Google AdWords

    Planowanie reklam w Google AdWords

    00:05 21.06.2006

    Firma Google wprowadza funkcję planowania reklam (emisję w wybranych porach) w programie Google AdWords. Pozwala ona reklamodawcom automatycznie dopasowywać stawki, a także wstrzymywać oraz wznawiać kampanie w określonych dniach lub godzinach. Skorzystać z niej mogą wszyscy reklamodawcy Google AdWords - mali i wielcy, lokalni i ogólnokrajowi, nowi ... WIĘCEJ

    Tematy: Google AdWords, reklama w internecie, reklama internetowa

poprzednia  

1 ... 10 ... 22 23 24 ... 26

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: