-
Reklama internetowa 2005 wg IAB
00:06 21.04.2006
60 proc. wzrost wydatków na reklamę online, 3,1 miliarda złotych wydanych na zakupy w Internecie - Najnowszy Raport IAB potwierdza, że rok 2005 to rok dynamicznego rozwoju rynku internetowego w Polsce. IAB Polska opublikowało raport na temat stanu polskiego internetu w 2005 roku. Znalazły się w nim najważniejsze informacje na temat użytkowników ...
Tematy: rynek internetowy, reklama online, e-commerce, reklama internetowa -
Kto klika w linki sponsorowane
12:09 15.03.2006
Ponad osiemdziesiąt procent internautów, którzy odróżniają linki sponsorowane od innych wyników wyszukiwania, deklaruje, że kliknęło na taki link - czytamy w raporcie Gemius SA przygotowanym na zlecenie NetSprint.pl. Biorąc pod uwagę to, że jedynie nieliczni internauci wychodzą poza pierwszą stronę wyników wyszukiwania, linki sponsorowane wydają ...
Tematy: link sponsorowany, linki sponsorowane, reklama internetowa, badania internautów -
Reklama video coraz popularniejsza
13:49 18.01.2006
Reklama video online, która powoli zyskuje coraz większą akceptację reklamodawców w ciągu najbliższych dwóch ... video. Przewiduje się także wzrost udziałów reklamy video w ogólnym budżecie „rich media” (określanej jako jakakolwiek reklama zawierająca ruch, dźwięk lub elementy interaktywne), z 17,9% w roku 2005 do 42,4% w roku 2009. Wydatki na reklamę ...
Tematy: reklama video online, rynek reklamy internetowej, reklama internetowa -
Bezpłatna reklama w Google AdWords
13:19 20.12.2005
Firma home.pl została partnerem Google Polska w zakresie popularyzacji usług hostingowych i reklamowych w sieci Internet. Obie firmy planują budować strategiczne partnerstwo dla przyśpieszenia rozwoju rynku usług internetowych w Polsce. 19 grudnia 2005 r. rozpoczęła się pierwsza wspólna akcja promocyjna home.pl i Google skierowana do użytkowników ...
Tematy: Home.pl, Google, hosting, reklama internetowa -
Rośnie rynek reklamy video online
14:08 12.12.2005
Czy ogromny wzrost zainteresowania video reklamą w Internecie jest zły dla reklamy telewizyjnej? Raczej nic na to nie wskazuje - wynika z raportu "Reklama Video Online", autorstwa eMarketer.com. Według analityków z emarketer.com telewizja i internet znajdą drogę aby współistnieć i uzupełniać się. To nie będzie ...
Tematy: video reklama, reklama internetowa, rynek reklamy internetowej -
ARBOmedia lepsza od WP i Onetu
01:08 08.10.2005
Najnowsze lipcowe wyniki badania Megapanel PBI/Gemius wykazały, iż sieć reklamowa ARBOmedia, docierając do 7 305 911 użytkowników (real users) awansowała na drugie miejsce pod względem zasięgu. Oznacza to, iż na przestrzeni dwóch ostatnich badanych miesięcy ARBOmedia wyprzedziła pod względem tego wskaźnika dwa największe polskie portale: Onet.pl ...
Tematy: ARBOmedia, sieci reklamowe, reklama internetowa -
Reklama internetowa VII 2005
00:02 10.08.2005
... najintensywniej reklamowanych produktów zajmują media internetowe oraz handel elektroniczny - reklamy za którymi należy domniemywać nie stoją konkretne przepływy pieniędzy czyli reklama „sieci w sieci”. Blisko 22,5% emitowanych reklam promowało te dwa produkty. Stanowi to wzrost o 4,5% w stosunku do czerwca. Najczęściej reklamowanymi produktami ...
Tematy: reklama internetowa, monitoring, wydatki na reklamę, reklamodawcy -
Reklama internetowa VI 2005
12:52 05.07.2005
... S.A. oraz następna firma z branży telekomunikacyjnej Polkomtel S.A. Na liście TOP 5 produktów dwa pierwsze miejsca zajmują media internetowe oraz handel elektroniczny, czyli reklama „sieci w sieci” - blisko 18% emitowanych reklam promowało te dwa produkty. Najczęściej reklamowanym produktem typowo komercyjnym były systemy telefonii komórkowej typu ...
Tematy: reklama internetowa, monitoring, wydatki na reklamę, reklamodawcy -
ARBOmedia przejmuje Q-NET
02:22 16.06.2005
W dniu 10 czerwca 2005 podpisana została umowa pomiędzy ARBOmedia A.G. a właścicielem firmy Q-NET Polska Sp. z o.o., firmą KONARIKA Ltd. Na mocy umowy ARBOmedia stała się 100% właścicielem sieci Q-NET. W najbliższym czasie witryny zrzeszone w sieci Q-NET zostaną zintegrowane ze strukturą ARBOmedia. Połączony potencjał obydwu podmiotów wynosi ok. 7 ...
Tematy: ARBOmedia, Q-NET, sieci reklamowe, reklama internetowa -
Wydatki na reklamę online 2005
00:41 01.06.2005
IAB Polska podsumowało rozwój rynku reklamy internetowej po I kwartale 2005 roku. Internet był w tym okresie najszybciej rozwijającym się medium reklamowym. W porównaniu z I kwartałem 2004 roku, nakłady na reklamę on-line w Polsce wzrosły o 43%. Udział reklamy internetowej w całości wydatków na media po raz pierwszy przekroczył 2% i zamknął się ...
Tematy: rynek reklamy online, wydatki na reklamę, reklama internetowa
Podobne tematy:
- koszty podatkowe
- podatek od firmy
- przychody podatkowe
- podatek dochodowy
- działalność gospodarcza
- cyberprzestępcy
- zagrożenia internetowe
- ulgi podatkowe
- e-commerce
- monitoring mediów
- deweloperzy
- media
- podatek CIT
- źródła przychodów podatkowych
- rok 2016
- biura podróży
- social media
- ataki internetowe
- spam
- media społecznościowe