Reklama behawioralna skuteczniejsza niż kontekstowa
2007-09-20 11:56
Przeczytaj także: Reklama kontekstowa ARBOmedia i Interia
Badanie ujawnia, że w niektórych kategoriach targetowanie behawioralne daje lepsze rezultaty nawet o 22 proc. Okazuje się również, że odbiorcy reklam behawioralnych są bardziej wartościową grupą konsumentów niż odbiorcy reklam kontekstowych, gdyż 93 proc. z nich robi zakupy w sieci. Odbiorcy podatni na reklamy behawioralne mają też zazwyczaj wyższe dochody, wydają w Internecie więcej pieniędzy i robią zakupy w sieci częściej niż inni.Targetowanie behawioralne wygrywa także z kontekstowym, jeśli chodzi o uwagę odbiorców. 17 proc. więcej konsumentów, którzy zakupili w Internecie sprzęt komputerowy oraz 18 proc. więcej internautów, którzy przez Internet kupili samochód, jest bardziej podatnych na reklamę behawioralną niż na kontekstową.
W badaniu JupiterResearch, przeprowadzonym w kwietniu tego roku, wzięło udział 2 035 respondentów.
oprac. : Mediarun.pl
Przeczytaj także
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio II 2024
-
Reklama zewnętrzna czarnym koniem rynku w 2023 roku
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio I 2024
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert nie daje o sobie zapomnieć
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert i Lidl na czele
-
Rynek reklamy większy o ponad 7 proc.
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: handel znowu na czele
-
Rynek reklamy VIII 2023. Kinder detronizuje Media Expert w TV
-
Rynek reklamy: wzrost o 6,7 proc. i solidne podstawy na przyszłość