eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Reklama behawioralna skuteczniejsza niż kontekstowa

Reklama behawioralna skuteczniejsza niż kontekstowa

2007-09-20 11:56

Z badań JupiterResearch wynika, że internauci są bardziej podatni na targetowanie behawioralne niż kontekstowe.

Przeczytaj także: Reklama kontekstowa ARBOmedia i Interia

Badanie ujawnia, że w niektórych kategoriach targetowanie behawioralne daje lepsze rezultaty nawet o 22 proc. Okazuje się również, że odbiorcy reklam behawioralnych są bardziej wartościową grupą konsumentów niż odbiorcy reklam kontekstowych, gdyż 93 proc. z nich robi zakupy w sieci. Odbiorcy podatni na reklamy behawioralne mają też zazwyczaj wyższe dochody, wydają w Internecie więcej pieniędzy i robią zakupy w sieci częściej niż inni.

Targetowanie behawioralne wygrywa także z kontekstowym, jeśli chodzi o uwagę odbiorców. 17 proc. więcej konsumentów, którzy zakupili w Internecie sprzęt komputerowy oraz 18 proc. więcej internautów, którzy przez Internet kupili samochód, jest bardziej podatnych na reklamę behawioralną niż na kontekstową.

W badaniu JupiterResearch, przeprowadzonym w kwietniu tego roku, wzięło udział 2 035 respondentów.

oprac. : Mediarun.pl Mediarun.pl

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: