eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyreklama internetowa

reklama internetowa - wiadomości i porady tematyczne

  • Trendy internetowe: w listopadzie triumfuje Wedel i RMF.FM

    Trendy internetowe: w listopadzie triumfuje Wedel i RMF.FM

    00:55 14.01.2015

    ... Liczą się ludzie były zdecydowanie gorzej oceniane na wszystkich wymiarach wizerunkowych, poza wymiarem istotności (przekazuje ważne informacje). Reklama mBanku dostrzeżona została przez 29% internautów i oceniona jako reklama zrozumiała i przekazująca ważne informacje, podczas gdy kampania ING – mająca wsparcie pozostałych mediów – jako zrozumiała ...

    Tematy: badania internautów, reklama internetowa, reklama mobilna, reklama
  • YouTube: najpopularniejsze kanały markowe w 2014 r.

    YouTube: najpopularniejsze kanały markowe w 2014 r.

    13:43 13.01.2015

    ... Polska (kampania AdWords), Serce i Rozum (Pięcioraczki i Powrót do Szkoły). Wysoko w rankingu znalazły się również kampanie PZU (Wybierz najmocniejszą cechę Thora), reklama kredytut hipotecznego Eurobank (Piotr Adamczyk na joggingu) oraz kampania Avon Polska i E. Wedel. Informacje o badaniu W badaniu uwzględnione zostały tylko kanały, które ...

    Tematy: YouTube, marki, najpopularniejsze marki, badania internautów
  • Reklama online - trendy 2015

    Reklama online - trendy 2015

    00:22 01.01.2015

    ... precyzyjnie dobierać przekaz reklamowy do konkretnego klienta. Nie będzie już potrzeby dzielenia ich na określone grupy, a reklama będzie dopasowana do zainteresowań i faktycznych potrzeb konkretnego konsumenta. Reklama osobista pozwoli również na zwiększanie lojalności obecnych klientów. Jego zdaniem, firmy mogą w ten sposób nie tylko ...

    Tematy: reklama, reklama online, reklama internetowa
  • Retargeting: 5 pytań i odpowiedzi, które pomogą Ci wybrać jego rodzaj

    Retargeting: 5 pytań i odpowiedzi, które pomogą Ci wybrać jego rodzaj

    00:30 22.12.2014

    Aby dobrze przygotować się i wybrać wariant reklamy retargetowanej dla siebie warto odpowiedzieć na kilka pytań. 5 pytań na jakie pytania warto odpowiedzieć, aby skutecznie dobrać rodzaj komunikacji i technologii w ramach retargeting: Jakie są statystyki strony www? ilu użytkowników miesięcznie odwiedza stronę? Generalnie, im mniejsze statystyki ...

    Tematy: retargeting, reklama online, reklama internetowa, działania reklamowe
  • Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy IV kw. 2014

    Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy IV kw. 2014

    15:39 11.12.2014

    ... poziomie 5,1%. Szacuje się, że również w nadchodzącym roku polski rynek reklamy doczeka się ponad 3-procentowego wzrostu. Najszybciej rosnącą grupą wydatków jest reklama internetowa. Z kolei systematycznie kurczą się budżety przeznaczone na reklamę w prasie. Za sprawą osiągniętego w III kwartale wyniku PKB oraz nadspodziewanie silnego wzrostu ...

    Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy
  • Reklama online potrzebuje inteligentnych Big Data

    Reklama online potrzebuje inteligentnych Big Data

    10:08 03.11.2014

    ... większą liczbę reklam, co nie jest zbytnio pożądane przez użytkowników. Wpłynie również na polepszenie ich jakości. Według IAB, to właśnie reklama osobista (ang. programmatic) będzie teraz najdynamiczniej rozwijającym się narzędziem w marketingu online. Co ważne, to ona spotyka się, według ResearchNow, z aprobatą ...

    Tematy: Big Data, analiza danych, zbiory danych, programmatic
  • Jak działają giełdy RTB?

    Jak działają giełdy RTB?

    00:16 21.10.2014

    ... jest się o co bić. Reklama szyta na miarę Tradycyjnym modelem zakupu i rozliczania internetowej reklamy typu display advertising („reklama odsłonowa”) jest CPM (Cost Per Mille). ... odsłonę reklamy na ładującej się właśnie witrynie, a jeśli tak, to jaka reklama ma zostać wyświetlona. DSP korzysta tu z wypracowanego przez siebie algorytmu obliczania ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama online, RTB, reklama w internecie
  • Rynek reklamy w I poł. 2014 r.

    Rynek reklamy w I poł. 2014 r.

    10:38 14.10.2014

    ... PR-owych w inicjowaniu i kreowaniu dyskusji. Komentarz eksperta: prof. dr hab. Wiesław Godzic, medioznawca SWPS Marshall McLuhan twierdził przed laty, że dzisiejsza reklama pełnić będzie w przyszłości rolę podobną do antycznych przedmiotów: wskaże punkty węzłowe naszej codzienności i odpowiednio zrekonstruowana pokaże „jak żyło się naprawdę ...

    Tematy: rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama internetowa, reklama telewizyjna
  • Czy reklama na Facebooku ma sens?

    Czy reklama na Facebooku ma sens?

    11:03 02.10.2014

    ... potrzeba, aby dotrzeć do szerszego grona konsumentów? Rozwiązaniem może być reklama osobista. Mając do dyspozycji bazę ponad 1,2 mld potencjalnych klientów, w tym aż 12 ... i w czasie rzeczywistym, a efekty są widoczne bardzo szybko. Taka spersonalizowana reklama wykazuje znacznie większą skuteczność od standardowych przekazów. Cechuje się ...

    Tematy: sprzedaż na facebooku, f-commerce, e-commerce, sklep na facebooku
  • Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy III kw. 2014

    Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy III kw. 2014

    13:21 25.09.2014

    ... reklamowe w sieci stają się coraz bardziej efektywne. Do 2016 roku globalne wydatki na reklamę w Internecie będą rosły średnio o 16% rocznie. Reklama display (której szeroka definicja obejmuje poza "tradycyjnym" displayem również media społecznościowe i video online) rośnie najszybciej – o 21% rocznie, częściowo dzięki błyskawicznemu ...

    Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy

poprzednia  

1 ... 12 13 14 ... 20 ... 28

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: