eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyreklama internetowa

reklama internetowa - wiadomości i porady tematyczne

  • Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2015 r.

    Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2015 r.

    13:39 22.07.2015

    ... styczeń – marzec 2014 o 2%. 19% nakładów – ponad 50 milionów złotych – kosztowała sektor reklama radiowa. Ich wysokość wzrosła o 37% w stosunku do IV kwartału 2014 roku ... kampaniach wykorzystywano portale horyzontalne – Onet.pl, Wp.pl i Gazeta.pl. Reklama w magazynach kosztowała ponad 21 milionów (8% całości), a w gazetach ponad 5 milionów (2%). ...

    Tematy: branża farmaceutyczna, wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama
  • Reklama w Internecie górą

    Reklama w Internecie górą

    11:54 25.05.2015

    2/3 polskich przebadanych przez ARC Rynek i Opinia reprezentantów sektora małych i średnich przedsiębiorstw deklaruje, że prowadzi działania reklamowe. Wydaje się, że badani zdają sobie sprawę z potęgi Internetu, ponieważ najczęściej wybieraną przez nich formą reklamy jest pozycjonowanie własnej strony internetowej (69 proc. wskazań). Dla ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • 5 grzechów głównych w e-marketingu

    5 grzechów głównych w e-marketingu

    00:46 23.05.2015

    ... kampanii reklamy osobistej – nawet 1 proc., w zależności od branży. Oznacza to, że reklama osobista ma ponad dwukrotnie większą klikalność od „zwykłej” reklamy! Grzech drugi – masowa ... imionami. Podobnie powinno postępować się w internecie – klient lubi czuć, że dana reklama jest skierowana właśnie do niego, np. gdy otrzymuje zniżkę z okazji urodzin ...

    Tematy: reklama internetowa, e-marketing, marketing online, reklama w internecie
  • Reklama osobista – zabójca spamu

    Reklama osobista – zabójca spamu

    12:59 29.04.2015

    ... informacje na nasz temat trafiają do reklamodawców. Tradycyjna reklama internetowa wyświetlana jest zazwyczaj każdemu użytkownikowi sieci. Inaczej jest w przypadku reklamy osobistej. Model zakupu reklamy oparty na systemie aukcyjnym, czyli Real-Time Bidding oznacza, że reklama dociera w czasie rzeczywistym do konkretnego internauty. – W tym modelu ...

    Tematy: reklama osobista, programmatic marketing, pliki cookies, marketing online
  • Branża modowa: wydatki na reklamę w 2014 r.

    Branża modowa: wydatki na reklamę w 2014 r.

    11:00 21.04.2015

    ... nakładów – 21% (ponad 38 milionów złotych) – kosztowała firmy z tej branży reklama telewizyjna. Jest to kwota nieznacznie wyższa niż w 2013 roku. Firmy lokowały największe ... (3%). Po 2% firmy zainwestowały w takie kanały jak gazety i radio, a 3% kosztowała reklama kinowa. Obserwowany duży udział luksusowych magazynów kobiecych w torcie reklamowym ...

    Tematy: branża modowa, wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama
  • Landing page: mała litera przyciąga uwagę

    Landing page: mała litera przyciąga uwagę

    14:26 20.04.2015

    Dlaczego nazwy lotnisk, ulic i drogowskazy z nazwami miast na autostradach pisane są małymi literami? Warto wiedzieć, bo takie same zasady obowiązują na landing pages, których celem jest zbieranie leadów. Na landing page trafiają użytkownicy, którzy wskutek działań marketingowych wykonali określoną czynność, np. kliknęli w baner, link sponsorowany ...

    Tematy: landing page, landing pages, marketing, marketing internetowy
  • Fitness marketing online – zrób to skutecznie

    Fitness marketing online – zrób to skutecznie

    15:11 13.04.2015

    ... kliknięcia/mc), a „zumbą” – mieszkańcy Krakowa (800 wyświetleń i 239 prognozowanych kliknięć/mc). W Gdańsku warto promować „nordic-walking”, którego reklama może być wyświetlona 825 osobom i kliknięta przez 342 potencjalnych klientów. Reklama doprecyzowana geograficznie Na koniec specjaliści z Blink.pl sprawdzili, jak będą kształtować się ceny za ...

    Tematy: reklama fitness, kluby fitness, fitness, marketing
  • Rynek reklamy online w Polsce 2014

    Rynek reklamy online w Polsce 2014

    11:29 08.04.2015

    ... wzrostu. – Włodzimierz Schmidt, prezes IAB Polska. Udział poszczególnych formatów w torcie reklamowym online nie zmienił się znacznie w stosunku do 2013 roku. Reklama graficzna, marketing w wyszukiwarkach oraz ogłoszenia odnotowały wzrosty, podczas gdy e-mail marketing niewielki spadek. Niekwestionowanym liderem pod względem wartości jest wciąż ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Reklama w Internecie na ryczałcie ewidencjonowanym

    Reklama w Internecie na ryczałcie ewidencjonowanym

    13:47 26.01.2015

    ... internetowej, na zlecenie podmiotu trzeciego (reklamodawcy) jego bannery, czy inne materiały promujące, jak też linki do strony internetowej reklamodawcy. Taka reklama jest wyświetlana każdemu użytkownikowi, który odwiedzi stronę znajdującą się na danej domenie. Na stronie internetowej może być zamieszczanych wiele reklam ...

    Tematy: podatek od najmu, ryczałt od przychodów ewidencjonowanych, ryczałt od przychodów z najmu, skala podatkowa
  • Trendy internetowe: w listopadzie triumfuje Wedel i RMF.FM

    Trendy internetowe: w listopadzie triumfuje Wedel i RMF.FM

    00:55 14.01.2015

    ... Liczą się ludzie były zdecydowanie gorzej oceniane na wszystkich wymiarach wizerunkowych, poza wymiarem istotności (przekazuje ważne informacje). Reklama mBanku dostrzeżona została przez 29% internautów i oceniona jako reklama zrozumiała i przekazująca ważne informacje, podczas gdy kampania ING – mająca wsparcie pozostałych mediów – jako zrozumiała ...

    Tematy: badania internautów, reklama internetowa, reklama mobilna, reklama

poprzednia  

1 ... 11 12 13 ... 20 ... 28

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: