-
Supermarkety a hipermarkety: co zwycięża w opinii konsumentów?
12:19 07.08.2014
... klientów, zaprezentował wyniki dotyczące opinii polskich konsumentów odnośnie super- i hipermarketów. Okazuje się, że Polacy lepiej oceniają te pierwsze – supermarkety wygrywają zarówno pod względem cen, jak i obsługi. Do obszarów najmniej satysfakcjonujących zaliczono organizację oraz czas obsługi. Opinie zbierane były od początku 2014 roku ...
Tematy: supermarkety, hipermarkety, opinie konsumentów, oczekiwania konsumentów -
Internauci a opinie o produktach
10:50 03.04.2012
Ponad połowa (64 proc.) internautów deklaruje, że często rekomenduje znajomym produkty i usługi, z których sami korzystają. Jednocześnie tylko 1/4 twierdzi, że nie przywiązuje uwagi do opinii innych użytkowników przy podejmowaniu decyzji zakupowych - wynika z badania agencji social mediowej Think Kong i serwisu badawczego StudentsWatch.pl. Dla ...
Tematy: badania internautów, decyzje zakupowe, opinie o produkcie, opinie internautów -
Insight czyli zrozumienie konsumenta
10:26 23.02.2010
... ukryte pragnienia i potrzeby. Insight można odkryć poprzez obserwację i analizę postaw lub zachowań bądź bezpośrednio, wsłuchując się w wypowiedzi konsumentów. Musimy przy tym pamiętać, że opinie konsumentów i wyniki badań to raczej nie insight. Ten nie jest deklaracją konsumencką, choć jednocześnie stoi za faktami i obserwacjami. Insight ...
Tematy: insight, oczekiwania konsumentów, opinie konsumentów, wspieranie sprzedaży -
Siła reklamy a potrzeba konsumenta
13:24 14.01.2010
... w miarę możliwości warto poszukać bardziej rzeczywistych, a nie „marketingowych” (jak już od jakiegoś czasu mówią ludzie na badaniach) propozycji. Dla naszych konsumentów słowa mają coraz mniejsze znaczenie (z różnych powodów). Ludzie coraz częściej węszą podstęp nawet tam, gdzie go nie ma, dlatego tak ...
Tematy: siła reklamy, oczekiwania konsumentów, opinie konsumentów, marketing szeptany -
Opinie internautów a decyzje zakupowe
13:55 16.10.2009
... komentuje w sieci produkty i usługi. Ponadto użytkownicy sieci, zanim zdecydują się na zakup jakiegoś towaru, coraz częściej czytają opinie tworzone przez bardziej aktywnych konsumentów, którzy stanowią mniejszość - blisko 74 proc. badanych deklaruje wcześniejsze zapoznanie się z komentarzami innych zanim podejmą ostateczną decyzję - wynika ...
Tematy: badania internautów, opinie konsumentów, opinie o produkcie, komentarze internautów -
Opinie konsumentów istotne dla firmy
13:51 30.12.2008
... pejoratywnych spostrzeżeń pochodzi od konsumentów, którzy zostali nieodpowiednio potraktowani przez firmę. Często, podczas zgłaszania usterek lub problemów dotyczących produktów, Internauci spotykają się z nieadekwatną do oczekiwanej obsługą klienta. Nieodpowiednio obsłużeni zaczynają rozgłaszać nieprzychylne opinie o produkcie, a co najgorsze ...
Tematy: opinie konsumentów, wizerunek firmy, opinie o produkcie -
Koniunktura konsumencka XII 2004
00:40 01.02.2005
... ocen było najniższe w I kwartale (–55,1), najwyższe zaś w kwartale IV (–43,1). Zahamowaniu również uległ obserwowany od początku drugiego półrocza przyrost optymizmu konsumentów w zakresie oczekiwanych (w najbliższych 12 miesiącach) zmian sytuacji gospodarczej kraju. W grudniu osiągnął wartość –23,0, zbliżając się do poziomu notowanego pod koniec ...
Tematy: koniunktura konsumencka, kondycja gospodarstw domowych, opinie konsumentów, WOK
1 2
Podobne tematy:
- e-commerce
- prawa konsumentów
- ochrona konsumentów
- prawa konsumenta
- sklepy internetowe
- ceny
- badania internautów
- dane osobowe
- RODO
- koniunktura konsumencka
- decyzje zakupowe
- rok 2023
- wakacje 2015
- e-handel
- sklep internetowy
- wyjazd na wakacje
- handel internetowy
- promocje
- nieuczciwe praktyki rynkowe
- ustawa o prawach konsumenta