eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › opinie konsumentów
  • Dyrektywa Omnibus weszła w życie. Jakie obowiązują teraz zasady?

    Dyrektywa Omnibus weszła w życie. Jakie obowiązują teraz zasady?

    12:57 11.07.2022

    ... kancelarii prawnej Causa Finita. Płatne opinie zakazane a promocje pod lupą Jak wiadomo, klienci sklepów internetowych czytają takie opinie przed dokonaniem zakupu. Tymczasem sklepy ... ujawniania mechanizmów służących indywidualnemu dostosowywaniu cen do danej grupy konsumentów lub indywidualnych konsumentów na podstawie zebranych na ich temat danych. ... WIĘCEJ

    Tematy: Omnibus, ochrona praw konsumenta, prawa konsumenta, prawa konsumentów
  • Ukryte koszty, za niski standard hotelu. Na co narzekają klienci biura podróży?

    Ukryte koszty, za niski standard hotelu. Na co narzekają klienci biura podróży?

    12:29 29.06.2015

    ... Waldemar Sokołowski, prezes Rzetelnej Firmy. Znalezienie uczciwego organizatora wycieczki i idealnego hotelu nie jest niemożliwe. Wymaga jednak bardzo gruntownych poszukiwań. Opinie konsumentów, którzy polecają korzystanie z usług lub stanowczo je odradzają, mogą znacznie ułatwić podjęcie słusznej decyzji i skrócić żmudne poszukiwania najlepszej ... WIĘCEJ

    Tematy: biuro podróży, wyjazd na wakacje, touroperatorzy, opinie konsumentów
  • Supermarkety a hipermarkety: co zwycięża w opinii konsumentów?

    Supermarkety a hipermarkety: co zwycięża w opinii konsumentów?

    12:19 07.08.2014

    ... klientów, zaprezentował wyniki dotyczące opinii polskich konsumentów odnośnie super- i hipermarketów. Okazuje się, że Polacy lepiej oceniają te pierwsze – supermarkety wygrywają zarówno pod względem cen, jak i obsługi. Do obszarów najmniej satysfakcjonujących zaliczono organizację oraz czas obsługi. Opinie zbierane były od początku 2014 roku ... WIĘCEJ

    Tematy: supermarkety, hipermarkety, opinie konsumentów, oczekiwania konsumentów
  • Internauci a opinie o produktach

    Internauci a opinie o produktach

    10:50 03.04.2012

    Ponad połowa (64 proc.) internautów deklaruje, że często rekomenduje znajomym produkty i usługi, z których sami korzystają. Jednocześnie tylko 1/4 twierdzi, że nie przywiązuje uwagi do opinii innych użytkowników przy podejmowaniu decyzji zakupowych - wynika z badania agencji social mediowej Think Kong i serwisu badawczego StudentsWatch.pl. Dla ... WIĘCEJ

    Tematy: badania internautów, decyzje zakupowe, opinie o produkcie, opinie internautów
  • Insight czyli zrozumienie konsumenta

    Insight czyli zrozumienie konsumenta

    10:26 23.02.2010

    ... ukryte pragnienia i potrzeby. Insight można odkryć poprzez obserwację i analizę postaw lub zachowań bądź bezpośrednio, wsłuchując się w wypowiedzi konsumentów. Musimy przy tym pamiętać, że opinie konsumentów i wyniki badań to raczej nie insight. Ten nie jest deklaracją konsumencką, choć jednocześnie stoi za faktami i obserwacjami. Insight ... WIĘCEJ

    Tematy: insight, oczekiwania konsumentów, opinie konsumentów, wspieranie sprzedaży
  • Siła reklamy a potrzeba konsumenta

    Siła reklamy a potrzeba konsumenta

    13:24 14.01.2010

    ... w miarę możliwości warto poszukać bardziej rzeczywistych, a nie „marketingowych” (jak już od jakiegoś czasu mówią ludzie na badaniach) propozycji. Dla naszych konsumentów słowa mają coraz mniejsze znaczenie (z różnych powodów). Ludzie coraz częściej węszą podstęp nawet tam, gdzie go nie ma, dlatego tak ... WIĘCEJ

    Tematy: siła reklamy, oczekiwania konsumentów, opinie konsumentów, marketing szeptany
  • Opinie internautów a decyzje zakupowe

    Opinie internautów a decyzje zakupowe

    13:55 16.10.2009

    ... komentuje w sieci produkty i usługi. Ponadto użytkownicy sieci, zanim zdecydują się na zakup jakiegoś towaru, coraz częściej czytają opinie tworzone przez bardziej aktywnych konsumentów, którzy stanowią mniejszość - blisko 74 proc. badanych deklaruje wcześniejsze zapoznanie się z komentarzami innych zanim podejmą ostateczną decyzję - wynika ... WIĘCEJ

    Tematy: badania internautów, opinie konsumentów, opinie o produkcie, komentarze internautów
  • Opinie konsumentów istotne dla firmy

    Opinie konsumentów istotne dla firmy

    13:51 30.12.2008

    ... pejoratywnych spostrzeżeń pochodzi od konsumentów, którzy zostali nieodpowiednio potraktowani przez firmę. Często, podczas zgłaszania usterek lub problemów dotyczących produktów, Internauci spotykają się z nieadekwatną do oczekiwanej obsługą klienta. Nieodpowiednio obsłużeni zaczynają rozgłaszać nieprzychylne opinie o produkcie, a co najgorsze ... WIĘCEJ

    Tematy: opinie konsumentów, wizerunek firmy, opinie o produkcie
  • Koniunktura konsumencka XII 2004

    Koniunktura konsumencka XII 2004

    00:40 01.02.2005

    ... ocen było najniższe w I kwartale (–55,1), najwyższe zaś w kwartale IV (–43,1). Zahamowaniu również uległ obserwowany od początku drugiego półrocza przyrost optymizmu konsumentów w zakresie oczekiwanych (w najbliższych 12 miesiącach) zmian sytuacji gospodarczej kraju. W grudniu osiągnął wartość –23,0, zbliżając się do poziomu notowanego pod koniec ... WIĘCEJ

    Tematy: koniunktura konsumencka, kondycja gospodarstw domowych, opinie konsumentów, WOK

poprzednia  

1 2



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: