marketing internetowy - wiadomości i porady tematyczne
-
Firmy internetowe i ich relacje z klientami
03:45 29.01.2010
... rezygnację z korzyści, wynikających z wykorzystania istniejących już internetowych kanałów marketingowych, niektóre przedsięwzięcia stosują takie rozwiązanie. Komunikator internetowy ICQ w początkowej fazie rozwoju pozyskiwał nowych użytkowników dzięki rekomendacjom dotychczasowych użytkowników, a więc przez wykorzystanie nieformalnych kanałów ...
Tematy: firma w internecie, handel internetowy, sprzedaż internetowa, marketing internetowy -
E-marketing coraz popularniejszy
00:20 25.12.2009
... 2010 r. dla rynku reklamy internetowej w przeciwieństwie do reklamy w mediach tradycyjnych są wyjątkowo optymistyczne - uważa firma Artefakt. E-Mail marketing, obecność na serwisach społecznościowych i marketing w wyszukiwarkach to o trzy narzędzia marketingowe, na które postawią marketerzy w przyszłym roku. Jest to ogólnoświatowy trend - 9. na 10 ...
Tematy: strategia marketingowa, e-marketing, marketing internetowy, reklama internetowa -
E-mail marketing w Polsce 2009
13:40 16.10.2009
Aż o 22 procent wzrosła liczba firm w Polsce, które w ostatnim roku wykorzystało e-mail marketing. Ponad połowa z nich do prowadzonych przez siebie akcji wykorzystała profesjonalny system e-mailingowy. Z prognoz wydatków na 2010 rok wynika, że marketerzy ...
Tematy: e-mail, poczta elektroniczna, newsletter, newslettery -
Reklama tradycyjna a marketing internetowy
01:10 17.09.2009
... produktu; w związku z tym ludzie przestali wierzyć reklamom. Jeżeli w ogóle jeszcze je zauważamy, to usuwamy je z naszej świadomości. Internet jest inny. Marketing internetowy nie przeszkadza odbiorcy – polega na dostarczaniu użytecznych treści dokładnie w tym momencie, w którym nabywca ich potrzebuje. Przed nadejściem ery internetu dobry ...
Tematy: marketing, marketing internetowy, marketing i reklama, reklama -
Reklama internetowa coraz gorzej postrzegana
11:51 13.05.2009
... , do czego to może doprowadzić? Niewątpliwie potrzebne jest natychmiastowe porozumienie pomiędzy użytkownikami a właścicielami serwisów internetowych. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, marketing internetowy, reklama online -
Jak promować firmę w Internecie?
14:10 06.05.2009
... . Wybór nazwy o najbardziej korzystnym brzmieniu i przekierowanie pozostałych domen zarejestrowanych przez firmę właśnie na ten adres, zwiększy rozpoznawalność domeny. Taki adres internetowy warto umieścić na materiałach reklamowych oraz rozlicznych dokumentach firmowych, wizytówkach, kopertach czy też gadżetach. Opłata za domenę zależy od jej ...
Tematy: promocja w sieci, firma w internecie, e-marketing, marketing internetowy -
Wydatki na marketing w wyszukiwarkach rosną
14:01 26.03.2009
... w innych krajach. Według prognoz Jupiter Research do 2013 r. wydatki na marketing w wyszukiwarkach w USA wzrosną prawie dwukrotnie do poziomu 23 mld dolarów. ... ponad jedna czwarta amerykańskich przedsiębiorstw przenosi fundusze z prasowych budżetów reklamowych na marketing w wyszukiwarkach. Recesja prawdę Ci powie – mówi amerykańskie przysłowie. ...
Tematy: Search Engine marketing, marketing internetowy, reklama w wyszukiwarkach, rynek reklamy internetowej -
Rynek reklamy online 2009: będą cięcia
13:50 13.01.2009
Zdaniem firmy zanox dekoniunktura w światowej gospodarce będzie miała negatywny wpływ na rynek reklamy online w 2009 roku. Kwestią otwartą pozostaje: jak mocno ją odczujemy oraz kto wyjdzie z tej potyczki z tarczą? Firma zanox zauważa, że perturbacje na rynku reklamy w dobie spowolnienie gospodarczego na świecie, a także w Polsce są czymś ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Marketing szeptany a spam-marketing
01:32 05.01.2009
... teraz wyobrazić jak wyglądają statystyki odwiedzin takiego serwisu i jaki jest procent odrzuceń. Skuteczne działania - Word of Mouth Marketing czyli Marketing Szeptany (buzz marketing, amplifying internetowy, evangelist marketing) skuteczny jest tylko wtedy, gdy jest jawny – podkreśla CEO Grupy Adweb. Statystyki, które uczyniły WOMM narzędziem tak ...
Tematy: marketing szeptany, kampanie reklamowe, marketing wirusowy, reklama w internecie -
Serwisy społecznościowe: kryzys reklamy
13:39 15.12.2008
... nie powinni się całkowicie wycofywać ze społeczności internetowych", powiedziała Debra Aho Williamson - senior analyst w eMarketer, autorka raportu pt. "Social Network Marketing: US Ad Spending Update." "W ciężkich czasach dla gospodarki zwykle łatwiej jest wprowadzić na rynek produkt wśród pozyskanych już klientów niż ...
Tematy: społeczność internetowa, serwisy społecznościowe, serwis społecznościowy, social networking