marketing internetowy - wiadomości i porady tematyczne
-
Personalizacja w Internecie
12:18 20.06.2012
W dobie ogromnego szumu informacyjnego w Internecie, firmy i portale internetowe w coraz większym stopniu oferują nam możliwość korzystania z personalizacji. Choć nie wszystkie firmy i portale dają nam możliwość wyboru. W większości przypadków jesteśmy do personalizacji przymuszeni. Możemy (lub musimy) już czytać spersonalizowane gazety i ...
Tematy: personalizacja, personalizacja w Internecie, targetowanie, targetowanie reklamy -
E-mail marketing w Polsce
10:17 12.04.2012
... odbiorców (46%). - Wyniki badania GetResponse pokazują, że kondycja polskiego email marketingu oraz świadomość dostępnych narzędzi rośnie z roku na rok. Email marketing, będący jednym z najtańszych i najbardziej efektywnych kanałów komunikacji online (wskaźnik ROI za rok 2011 wyniósł 4000%), nadal pozwala zarówno małym jak ...
Tematy: mailing, marketing internetowy, e-mailing, e-mail marketing -
Polskie mikrofirmy a marketing internetowy
09:42 07.02.2012
... ogłoszenia w serwisach ogłoszeniowych (np. Allegro, Otodom, Gratka, itp.). Tylko 2% drobnych przedsiębiorców wykorzystuje serwisy społecznościowe (np. Facebook, Nasza Klasa). Marketing szeptany bardziej skuteczny Wykorzystywanie Internetu do zdobywania klientów tylko przez jedną trzecią małych firm nie jest rezultatem świadczącym o ich dużej ...
Tematy: badania przedsiębiorców, reklama w internecie, marketing internetowy, reklama online -
Skuteczny e-mail marketing
08:45 01.02.2012
... otrzymywanie mailingu oraz brak pomysłu na zmobilizowanie odbiorcy do otworzenia wiadomości. W pierwszym przypadku musimy pamiętać, że mailing to tzw. permission marketing, czyli forma reklamy, na której otrzymywanie subskrybent musi w sposób świadomy wyrazić zgodę, w przeciwnym razie ryzykujemy konsekwencje prawne a nasz mail zostanie ...
Tematy: mailing, marketing internetowy, e-mailing, e-mail marketing -
Zainwestuj w e-marketing
12:23 18.08.2011
... nauczyć się nowych narzędzi i zrozumieć, że marketing internetowy nie jest odpowiednikiem tradycyjnego marketingu, tyle że w Internecie. Reklama "pay per click", reklama banerowa, email marketing, affiliate marketing, reklama interaktywna, optymalizacja stron, blog marketing, buzz marketing, product marketing i blogowanie to tylko niektóre z jego ...
Tematy: marketing, marketing internetowy, e-marketing, Google -
Media elektroniczne - trendy 2011
00:16 15.01.2011
... (np. viral potential pre-test firmy Millward Brown czy Kantar Videos) marketerzy mogą lepiej planować, monitorować i dostosowywać swoje działania do potrzeb. Marketing wirusowy nie jest już postrzegany jako „fajny dodatek”, lecz staje się kluczowym czynnikiem sukcesu dla każdego nowego pomysłu komunikacyjnego. Jednak ...
Tematy: media, Internet, reklama, media społecznościowe -
Warto dbać o wizerunek firmy w sieci
14:05 18.10.2010
... po prostu zgubne. e-Wizerunek Podobnie jak w tradycyjnych kanałach sprzedaży, powinniśmy zadbać o marketing i wizerunek w Internecie. W sieci rządzą się one w dużej mierze innymi prawami. ... ich użytkowników, a nie na przykład przez konkurencję? Wymagający klient Sklep internetowy, katalog produktów w sieci czy wizerunek stają się kluczowe dla sukcesu ...
Tematy: marketing internetowy, zakupy przez Internet, ewolucja Internetu, firmowe strony www -
Reklama i promocja w Internecie a podatki
11:59 10.08.2010
Coraz częściej działania szeroko rozumianego marketingu prowadzone są przez przedsiębiorców w sieci Internet. Działania marketingowe mają swoją specyfikę i szczególne uwarunkowania, warto jednak zwrócić uwagę na kilka zagadnień, które wynikają z faktu prowadzenia ich właśnie w sieci. Pozyskiwanie powierzchni na reklamę w Internecie Niedostrzeganym ...
Tematy: reklama w internecie, marketing internetowy, działania reklamowe, działania marketingowe -
Promocja produktu nie tylko w Internecie
13:11 20.07.2010
... innych - lepiej sprawdza się coś innego. Przecież nieważne, co jest lepsze - ważne żeby było skuteczne! Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
Tematy: reklama internetowa, badania internetu, marketing internetowy, promocja produktu -
Jak przeprowadzić skuteczny e-mailing?
00:47 15.03.2010
Każdego dnia na jedną skrzynkę pocztową potrafi przyjść od kilku do kilkudziesięciu wiadomości reklamowych. Dlaczego tylko nieznaczny odsetek z nich spotyka się z zainteresowaniem odbiorców? Niniejszy poradnik to próba odpowiedzi na to pytanie oraz wskazówki, jakie działania należy podjąć, aby to właśnie nasz e-mailing został odczytany. ...
Tematy: mailing, marketing internetowy, e-mailing, e-mail marketing