eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematymarketing internetowy

marketing internetowy - wiadomości i porady tematyczne

  • Reklama internetowa odporna na kryzys

    Reklama internetowa odporna na kryzys

    13:29 31.10.2008

    ... i spadające zaufanie klientów - charakteryzują teraz makroekonomię. Przewidujemy, że sektor internetowy odczuje tego skutki bardziej niż się teraz wydaje." Jeszcze bardziej pesymistyczną ... najwyższego szczebla zarządzania, 63% spodziewało się zwiększenia nakładów na marketing online w 2008 r. Tylko 14% zamierzało je ograniczyć. Najnowsze badanie z ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • E-mail marketing w Polsce 2008

    E-mail marketing w Polsce 2008

    13:10 09.10.2008

    ... . Najczęściej są to dzienniki internetowe i newslettery reklamowe. W tym roku po raz pierwszy wśród przebadanych firm liczba tych, które wykorzystują e-mail marketing przekroczyła liczbę tych, które z niego nie korzystają. Aż sześciu na dziesięciu menedżerów odpowiedzialnych za kształtowanie polityki informacyjnej w swoich firmach planuje ...

    Tematy: e-mail, poczta elektroniczna, newsletter, newslettery
  • Marketing offline wpływa na zachowanie online

    Marketing offline wpływa na zachowanie online

    08:53 31.08.2007

    Marketing offline motywuje konsumentów do poszukiwania informacji o produkcie w sieci i wpływa na ich decyzje zakupowe. W badaniu JupiterResearch 67 proc. respondentów do poszukiwania w ...

    Tematy: marketing, marketing internetowy, marketing offline, reklama telewizyjna
  • E-mail marketing: uwaga na słowa

    E-mail marketing: uwaga na słowa

    01:13 24.08.2007

    Istnieją takie słowa, których marketerzy powinni zdecydowanie unikać w e-mailach wysyłanych do potencjalnych konsumentów. Jakie to słowa sprawdził SubscriberMail. Listę otwiera sformułowanie "100% Free". Również wyrażenia "50% Off", "Dear Friend", "Don't Delete" oraz "Information You Requested" skłaniają internautów do zablokowania bądź ...

    Tematy: e-mail marketing, poczta elektroniczna, e-mail, marketing internetowy
  • Mass mailing w małym przedsiębiorstwie

    Mass mailing w małym przedsiębiorstwie

    09:55 09.08.2007

    ... dokonać, trzeba przede wszystkim posiadać profesjonalnie przygotowany serwis internetowy, który w znacznej mierze wpłynie na poprawę wizerunku firmy. Następnie należy ... korespondencję masową najbezpieczniej jest, gdy marketing bezpośredni prowadzony jest za zgodą odbiorców (permission marketing), którzy dobrowolnie przystąpili do subskrypcji takich ...

    Tematy: mailing, mass mailing, marketing internetowy, e-mail marketing
  • Blogi internetowe i płatne komentarze

    Blogi internetowe i płatne komentarze

    00:22 14.07.2007

    Serwis Buy Blog Comments oferuje możliwość nabycia wysokiej jakości komentarza na blogu za jedyne 20 centów. Nowa forma marketingu już wzbudza kontrowersje. Takie komentarze to po prostu spam, mogą zawierać nie tylko linki do stron promujących neutralne produkty, ale także np. do stron pornograficznych. Sprzedaż komentarzy na blogach może ...

    Tematy: Buy Blog Comments, blogi, marketing internetowy, reklama internetowa
  • Skuteczny mailing - podstawowe zasady e-mail marketingu

    Skuteczny mailing - podstawowe zasady e-mail marketingu

    14:05 14.06.2007

    ... najważniejsze, niskimi nakładami finansowymi można ją powiększyć stosując na przykład marketing wirusowy (viral marketing), którego istota polega na tym, aby odbiorca listu ... np. wykropkowana linią należy umieszczać skrót Polityki prywatności lub przynajmniej odnośnik internetowy do niej. Dodatkowo na samym dole powinna znaleźć się informacja ...

    Tematy: mailing, e-mail marketing, marketing internetowy
  • Dlaczego warto pisać bloga

    Dlaczego warto pisać bloga

    00:04 24.12.2006

    ... zło. Przekonał się o tym Kevin Hillstrom, który rok swojego życia spędził na pisaniu książki poświęconej tematyce marketingu baz danych (database marketing). Jej pojawieniu się na rynku towarzyszyły ogromne emocje autora, które z czasem przekształciły się we frustrację spowodowaną niewielkim zainteresowania czytelników. Po ...

    Tematy: blog, blogi, dzienniki internetowe, public relations
  • Marketing wirusowy

    Marketing wirusowy

    00:25 07.10.2006

    ... , że automatycznie generował reklamy na końcu każdej wiadomości sugerujące odbiorcy, aby ten skorzystał z darmowej usługi. Marketing wirusowy obejmuje szereg różnorodnych technik począwszy od e-maili, poprzez marketing słowny, aż po wyszukane treści video i nagrania audio. Użycie różnych form marketingu wirusowego prezentuje powyższy diagram ...

    Tematy: marketing wirusowy, marketing internetowy, marketing i reklama, reklama internetowa
  • Marketing internetowy bardziej popularny

    Marketing internetowy bardziej popularny

    13:33 12.09.2006

    90 proc. internautów subskrybuje newslettery, a prawie połowa przedsiębiorstw korzysta z e-mail marketingu w realizacji swojej strategii marketingowej - wynika z trzeciej edycji badania firmy Sare na temat wykorzystania poczty elektronicznej. Swoje badanie Sare realizuje od trzech lat. W tegorocznej edycji ankieta rozbudowana została o dodatkowe ...

    Tematy: newslettery, newsletter, badania internautów, e-mail marketing


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: