eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematymarketing internetowy

marketing internetowy - wiadomości i porady tematyczne

  • Relacje z klientem w e-biznesie

    Relacje z klientem w e-biznesie

    13:46 08.08.2006

    ... wykorzystanie potencjału innych klientów w budowie wartości dla klienta, marketing doświadczeń, czyli wykorzystanie rozrywki, nauki czy estetyki w procesie budowy trwałych ... , czyli digitalizacja oraz wzbogacanie w informacje, następują łącznie. Sklep internetowy Amazon.com dokonuje wirtualizacji oferowanych produktów głównie poprzez wzbogacanie ich ...

    Tematy: relacje z klientem, marketing internetowy, strategia marketingowa, e-marketing
  • Reklama internetowa skierowana do dzieci

    Reklama internetowa skierowana do dzieci

    13:27 21.07.2006

    ... odgrywają produkty danej marki), zawiera od jednej do ponad 60 tego typu gier. Ponadto, 64 proc. stron internetowych wykorzystuje tzw. marketing wirusowy (marketing zachęcający dzieci do rozmowy z rówieśnikami na tematy dotyczące danych produktów), a ponad połowa stron daje dzieciom dostęp do reklam telewizyjnych ...

    Tematy: reklama internetowa, rynek reklamy internetowej, reklama online, skuteczność reklamy internetowej
  • Product placement w grach wideo

    Product placement w grach wideo

    11:47 28.06.2006

    ... pokaźna, nawet jeśli porównamy ją z kosztem produkcji całej gry. Podobnie jak na rynku filmowym Entertainment Marketing Association (EMA)15, na rynku elektronicznej rozrywki United Talent Agency, Massie Inc. i wiele innych ... Piotr Ratajczyk pracuje w Katedrze Marketingu Produktu AE Poznań. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...

    Tematy: product placement, gry wideo, marketing internetowy, marketing
  • Pięć błędów marketingu internetowego

    Pięć błędów marketingu internetowego

    00:04 26.04.2006

    ... rzecz biorąc, unikalne wizyty i oglądalność strony przedstawiają najbardziej dokładną miarę sukcesu kampanii. Błąd 4 - Ignorowanie zwrotu z inwestycji Jeśli chodzi o marketing internetowy, ludzie mają zwyczaj ignorowania najbardziej oczywistego z wszystkich pytania: czy osiągnąłem przyzwoity zwrot z inwestycji w tej konkretnej kampanii? Nie można ...

    Tematy: marketing, marketing internetowy, marketing sieciowy, reklama w internecie
  • Reklama internetowa w branży farmaceutycznej

    Reklama internetowa w branży farmaceutycznej

    14:17 11.04.2006

    ... się więc wspólnie, jak polskie serwisy farmaceutyczne wypadają na tle aktualnie obowiązujących standardów światowych. Na początek przykład idealny. Odwiedźmy serwis internetowy poświęcony zwiększeniu świadomości i wiedzy kobiet dotyczących okresu menopauzy. O grze aktorskiej bohaterki strony, Cheryl Leed można wypowiadać się w samych superlatywach ...

    Tematy: branża farmaceutyczna, firmy farmaceutyczne, marketing internetowy
  • Marketing internetowy w spółkach giełdowych 2004-2005

    Marketing internetowy w spółkach giełdowych 2004-2005

    11:50 03.03.2006

    Spółki giełdowe znajdują się w punkcie zwrotnym wykorzystania Internetu w marketingu. Choć obecnie ten obszar działań wydaje się jeszcze nie w pełni wykorzystany, to managerowie i specjaliści marketingu z firm notowanych na GPW deklarują przykładanie coraz większego znaczenia do marketingu internetowego i potwierdzają posiadanie budżetów na rozwój ...

    Tematy: Spółki giełdowe, marketing internetowy, relacje z klientem, strona firmowa
  • Skuteczna reklama w interncie

    Skuteczna reklama w interncie

    11:35 24.02.2006

    ... być komunikowana we wszystkich kanałach promocji produktu, nie tylko online, ale i offline, np. adres internetowy komunikowany w kampanii prasowej. I co jest bardzo ważne, skuteczność gry (szczególnie z punktu widzenia reklamodawcy) będzie o ... HYPERmedia. kontakt: e.chlebinska@hypermedia.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...

    Tematy: e-marketing, marketing internetowy, advergaming, gry reklamowe
  • Reklama z probówki

    Reklama z probówki

    13:42 23.01.2006

    Koncern Microsoft otworzył w Pekinie nowe laboratorium badawcze - MSN adCenter Incubation Lab, które będzie pracować nad nowymi technologiami marketingu internetowego. Gigant z Redmond posiada już podobne centra w Singapurze oraz Francji, które wraz z nowym ośrodkiem w Chinach, stworzą cały system ośrodków badawczych. Przedstawiciele firmy ...

    Tematy: reklama, Microsoft, rynek reklamy internetowej, MSN adCenter Incubation Lab
  • E-mail marketing wg SARE

    E-mail marketing wg SARE

    00:03 22.09.2005

    Mamy coraz więcej kont e-mailowych, otrzymujemy coraz więcej spamu, ale praktycznie nie wyobrażamy już sobie pracy bez poczty elektronicznej. Coraz chętniej subskrybujemy newslettery. Takie można wysnuć wnioski z wyników drugiego badania przeprowadzonego przez SARE na temat wykorzystania poczty elektronicznej przez polskich internautów. Badania ...

    Tematy: e-mail marketing, e-mail, marketing internetowy, SARE
  • Internet: do kogo dociera? Jak robimy sami sobie krzywdę!

    Internet: do kogo dociera? Jak robimy sami sobie krzywdę!

    13:40 05.02.2005

    ... dwa obszary wykorzystania Internetu to strony WWW i poczta (ok. 80%) dlatego warto się skupić właśnie na nich. Strony WWW: serwis internetowy powinien być traktowany jako dodatkowy kanał informacyjny. Nie liczyłbym na to, że sama strona WWW, nawet nafaszerowana bajerami (które niejednokrotnie ...

    Tematy: rozwój firmy, Internet, marketing internetowy, inwestycje

poprzednia  

1 ... 11 12 13

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: