marketing internetowy - wiadomości i porady tematyczne
-
Relacje z klientem w e-biznesie
13:46 08.08.2006
... wykorzystanie potencjału innych klientów w budowie wartości dla klienta, marketing doświadczeń, czyli wykorzystanie rozrywki, nauki czy estetyki w procesie budowy trwałych ... , czyli digitalizacja oraz wzbogacanie w informacje, następują łącznie. Sklep internetowy Amazon.com dokonuje wirtualizacji oferowanych produktów głównie poprzez wzbogacanie ich ...
Tematy: relacje z klientem, marketing internetowy, strategia marketingowa, e-marketing -
Reklama internetowa skierowana do dzieci
13:27 21.07.2006
... odgrywają produkty danej marki), zawiera od jednej do ponad 60 tego typu gier. Ponadto, 64 proc. stron internetowych wykorzystuje tzw. marketing wirusowy (marketing zachęcający dzieci do rozmowy z rówieśnikami na tematy dotyczące danych produktów), a ponad połowa stron daje dzieciom dostęp do reklam telewizyjnych ...
Tematy: reklama internetowa, rynek reklamy internetowej, reklama online, skuteczność reklamy internetowej -
Product placement w grach wideo
11:47 28.06.2006
... pokaźna, nawet jeśli porównamy ją z kosztem produkcji całej gry. Podobnie jak na rynku filmowym Entertainment Marketing Association (EMA)15, na rynku elektronicznej rozrywki United Talent Agency, Massie Inc. i wiele innych ... Piotr Ratajczyk pracuje w Katedrze Marketingu Produktu AE Poznań. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
Tematy: product placement, gry wideo, marketing internetowy, marketing -
Pięć błędów marketingu internetowego
00:04 26.04.2006
... rzecz biorąc, unikalne wizyty i oglądalność strony przedstawiają najbardziej dokładną miarę sukcesu kampanii. Błąd 4 - Ignorowanie zwrotu z inwestycji Jeśli chodzi o marketing internetowy, ludzie mają zwyczaj ignorowania najbardziej oczywistego z wszystkich pytania: czy osiągnąłem przyzwoity zwrot z inwestycji w tej konkretnej kampanii? Nie można ...
Tematy: marketing, marketing internetowy, marketing sieciowy, reklama w internecie -
Reklama internetowa w branży farmaceutycznej
14:17 11.04.2006
... się więc wspólnie, jak polskie serwisy farmaceutyczne wypadają na tle aktualnie obowiązujących standardów światowych. Na początek przykład idealny. Odwiedźmy serwis internetowy poświęcony zwiększeniu świadomości i wiedzy kobiet dotyczących okresu menopauzy. O grze aktorskiej bohaterki strony, Cheryl Leed można wypowiadać się w samych superlatywach ...
Tematy: branża farmaceutyczna, firmy farmaceutyczne, marketing internetowy -
Marketing internetowy w spółkach giełdowych 2004-2005
11:50 03.03.2006
Spółki giełdowe znajdują się w punkcie zwrotnym wykorzystania Internetu w marketingu. Choć obecnie ten obszar działań wydaje się jeszcze nie w pełni wykorzystany, to managerowie i specjaliści marketingu z firm notowanych na GPW deklarują przykładanie coraz większego znaczenia do marketingu internetowego i potwierdzają posiadanie budżetów na rozwój ...
Tematy: Spółki giełdowe, marketing internetowy, relacje z klientem, strona firmowa -
Skuteczna reklama w interncie
11:35 24.02.2006
... być komunikowana we wszystkich kanałach promocji produktu, nie tylko online, ale i offline, np. adres internetowy komunikowany w kampanii prasowej. I co jest bardzo ważne, skuteczność gry (szczególnie z punktu widzenia reklamodawcy) będzie o ... HYPERmedia. kontakt: e.chlebinska@hypermedia.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
Tematy: e-marketing, marketing internetowy, advergaming, gry reklamowe -
Reklama z probówki
13:42 23.01.2006
Koncern Microsoft otworzył w Pekinie nowe laboratorium badawcze - MSN adCenter Incubation Lab, które będzie pracować nad nowymi technologiami marketingu internetowego. Gigant z Redmond posiada już podobne centra w Singapurze oraz Francji, które wraz z nowym ośrodkiem w Chinach, stworzą cały system ośrodków badawczych. Przedstawiciele firmy ...
Tematy: reklama, Microsoft, rynek reklamy internetowej, MSN adCenter Incubation Lab -
E-mail marketing wg SARE
00:03 22.09.2005
Mamy coraz więcej kont e-mailowych, otrzymujemy coraz więcej spamu, ale praktycznie nie wyobrażamy już sobie pracy bez poczty elektronicznej. Coraz chętniej subskrybujemy newslettery. Takie można wysnuć wnioski z wyników drugiego badania przeprowadzonego przez SARE na temat wykorzystania poczty elektronicznej przez polskich internautów. Badania ...
Tematy: e-mail marketing, e-mail, marketing internetowy, SARE -
Internet: do kogo dociera? Jak robimy sami sobie krzywdę!
13:40 05.02.2005
... dwa obszary wykorzystania Internetu to strony WWW i poczta (ok. 80%) dlatego warto się skupić właśnie na nich. Strony WWW: serwis internetowy powinien być traktowany jako dodatkowy kanał informacyjny. Nie liczyłbym na to, że sama strona WWW, nawet nafaszerowana bajerami (które niejednokrotnie ...
Tematy: rozwój firmy, Internet, marketing internetowy, inwestycje