marketing internetowy - wiadomości i porady tematyczne
-
Marketing internetowy: co robić żeby był skuteczny?
00:21 11.09.2014
... do ograniczenia poziomu ruchu na stronie, co z kolei prowadzi do niskich wskaźników konwersji i braku możliwości zbudowania długoterminowych relacji z konsumentami. Marketing w sieci odgrywa bardzo ważną rolę szczególnie na etapie pozyskiwania uwagi klientów oraz utrzymywania regularnego kontaktu. W marketingu internetowym, do utrzymania relacji ...
Tematy: działania marketingowe, marketing internetowy, strategia marketingowa, marketing -
Jak pozyskać klientów za pomocą strony www
00:10 15.07.2014
... wiadomo do końca co z nimi zrobić, aby uzyskać realne korzyści biznesowe. Niestety, tyczy się to znacznej część osób odpowiedzialnych za marketing internetowy – wielu po prostu nie wie do końca co zrobić z nowo utworzonymi treściami (oprócz umieszczenia ich na stronie internetowej i zamieszczenia do ...
Tematy: pozyskiwanie klientów, pozyskiwanie nowych klientów, marketing internetowy -
Marketing internetowy: jak tworzyć różnorodne treści?
00:59 10.06.2014
... odróżnić się od konkurencji, najwyższy czas opracować plan wdrażania bardziej różnorodnych materiałów. Marketing treści nie odnosi się tylko do samego procesu twórczego. Należy też ... się z pozostałymi poradnikami na ten temat. Teraz już wiesz, że content marketing nie składa się wyłącznie z blogowania i warto zastosować również inne rodzaje treści ...
Tematy: marketing internetowy, strategia marketingowa, raport branżowy, e-booki -
Wyzwania CMO 2014
11:45 05.06.2014
... i zwiększania efektywności kampanii. Ponadto z perspektywy dyrektorów marketingu znaczenia nabierze zarządzanie innowacją (64%), content marketing (66%) oraz wielokanałowość (62%). Na znaczeniu stracą eventy (30%), marketing bezpośredni (20%) oraz programy lojalnościowe (14%). „W branży doradztwa biznesowego stosujemy tradycyjne i sprawdzone ...
Tematy: marketing, dział marketingu, strategia marketingowa, CMO -
Wskaźniki marketingowe na które warto zwrócić uwagę
00:21 05.06.2014
Zbieranie i analizowanie danych jest ważną częścią pracy każdego profesjonalisty zajmującego się marketingiem. W literaturze znajdziemy jednak przesadnie wiele wskaźników, które można mierzyć. Od czego zacząć? I co ważniejsze, jakie wnioski wyciągnąć z uzyskanych danych? W tym artykule znajdziesz kilka najważniejszych statystyk, które powinieneś ...
Tematy: wskaźniki marketingowe, kampanie marketingowe, kampania marketingowa, e-mail marketing -
Marketing automation czyli prosta droga do klienta
11:41 07.05.2014
... produkty, które wydają się najbardziej pasować do potencjalnych potrzeb konsumenta. Marketing automation Opiera się na analizie danych zebranych przez system. Umożliwia ... temu możemy: śledzić i analizować działania potencjalnych klientów odwiedzających nasz sklep internetowy; grupować klientów, przypisując im np. zainteresowania czy personalne dane ...
Tematy: marketing automation, e-sklep, remarketing, retargeting -
Reklama online: w Polsce banery przegrywają z rich media
13:50 24.02.2014
W Polsce, na Słowacji i w Bułgarii internauci klikają w kampanie reklamowe najczęściej. Po rich media częściej niż w innych krajach, sięga się nad Wisłą. Gemius opublikował raport o najpopularniejszych formatach reklamy internetowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Jak wynika z najnowszej edycji raportu gemiusAdMonitor, opracowanego przez ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing internetowy, reklama online -
Firma w Internecie to nie tylko strona www
10:15 13.02.2014
... czy nawet na własnej stronie internetowej pomogą w podjęciu decyzji. Content marketing to koncepcja oparta na udostępnianiu potencjalnym klientom wartościowych treści w różnych formach ... szans to kilkadziesiąt groszy za jedną aukcję. Posiadając już sklep internetowy, warto skorzystać z serwisów typu pasaże i wirtualne galerie handlowe. W skrócie ...
Tematy: promocja w sieci, firma w internecie, e-marketing, marketing internetowy -
E-mail marketing: lista odbiorców podstawą sukcesu
00:32 28.12.2013
Śmiało można powiedzieć, że lista odbiorców jest jednym z najważniejszych czynników, decydujących o sukcesie kampanii e-mail marketingowej. Bo cóż z tego, że napiszemy genialnego newslettera, jeśli nie będziemy mieli go do kogo wysłać albo wyślemy do osób, które tak naprawdę nie są nim zainteresowane? Tylko jak zbudować taką bazę odbiorców? Od ...
Tematy: mailing, marketing internetowy, e-mailing, e-mail marketing -
Małe firmy a e-marketing
11:41 18.11.2013
... w wynikach wyszukiwania (13,4 proc. wskazań). Na kolejnych miejscach znalazły się: Facebook (8,9 proc.), Google AdWords (5,3 proc.), Google Analytics (4,1 proc.), sklep internetowy (3,5 proc.). Zaledwie 2,5 proc. korzysta z mailingu i narzędzi mailingowych, 2 proc. z Google Maps, 1,3 proc. z Google+, a tylko 0,9 proc. z oprogramowania do SEO. Jeśli ...
Tematy: e-marketing, małe firmy, MSP, SEO