eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematymarketing internetowy

marketing internetowy - wiadomości i porady tematyczne

  • Landing page: mała litera przyciąga uwagę

    Landing page: mała litera przyciąga uwagę

    14:26 20.04.2015

    ... może zwiększyć konwersję i przełożyć się na lepszy wynik finansowy. Michał Hryniszyn, prezes agencji Migomedia.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .

    Tematy: landing page, landing pages, marketing, marketing internetowy
  • Czy reklama behawioralna zepchnie spam do podziemia?

    Czy reklama behawioralna zepchnie spam do podziemia?

    00:41 16.04.2015

    ... maili dziennie. Tak wynika z obliczeń Radicati Group. Jedną z czołowych branż, które dokładają największą cegiełkę do ruchu mailingowego w Sieci, jest oczywiście marketing. Według statystyk Forrester Research marketerzy w skali roku wysyłają około 258 mld maili. Problem tkwi jednak w tym, że 89% maili w Sieci ...

    Tematy: reklama behawioralna, e-mail marketing, spam, marketing internetowy
  • E-mail marketing: jak to robić zgodnie z prawem?

    E-mail marketing: jak to robić zgodnie z prawem?

    12:15 16.03.2015

    ... ogranicza się do … (posiadane informacje o podmiocie). Dane osobowe, będące w posiadaniu administratora danych, przetwarzane są w celu … (cel przetwarzania danych, np. marketing własnych produktów i usług) i nie przewiduje się ich przekazywania podmiotom trzecim / mogą być przekazywane partnerom handlowym administratora. Mają Państwo prawo dostępu ...

    Tematy: e-mail, poczta elektroniczna, newsletter, newslettery
  • E-mail marketing: 8 kroków do efektywnej kampanii powitalnej

    E-mail marketing: 8 kroków do efektywnej kampanii powitalnej

    00:20 03.02.2015

    Specjaliści od e-mail marketingu nie pozostawiają wątpliwości - najlepszy czas na rozpoczęcie budowania kontaktu z klientem następuje tuż po jego zapisaniu się na newsletter. Po pierwsze dlatego, że jest to wyraźny znak zainteresowania naszą marką, po wtóre - to sygnał gotowości na przyjęcie oferty z naszej strony. Jak skutecznie powitać nowego ...

    Tematy: e-mail, poczta elektroniczna, newsletter, newslettery
  • Na zakupy online wydajemy 20 razy mniej niż Brytyjczycy

    Na zakupy online wydajemy 20 razy mniej niż Brytyjczycy

    12:12 26.01.2015

    ... ten cel mniej przeznaczają nawet Niemcy, 4,9 mld euro. Polskie firmy na promocję w sieci przeznaczyły w ubiegłym roku 315,2 mln euro. Jednak marketing internetowy nad Wisłą ciągle się rozwija. – Roczne tempo wzrostu szacowane jest na nawet 20 proc., co przy uwzględnieniu mniejszych proporcjonalnie mniejszych ...

    Tematy: e-commerce, handel elektroniczny, Facebook, zakupy online
  • Jaki retargeting jest odpowiedni dla Twojego biznesu?

    Jaki retargeting jest odpowiedni dla Twojego biznesu?

    12:10 19.12.2014

    Dotarcie z komunikatem reklamowym do odpowiedniego odbiorcy jest obecnie najważniejszym zadaniem marketingowców, które bezpośrednio przekłada się na sprzedaż. Jedną z najbardziej skutecznych metod targetowania reklamy online jest retargeting. Pozwala na ponowne dotarcie z komunikatem reklamowym do użytkowników, którzy przynajmniej raz odwiedzili ...

    Tematy: retargeting, reklama online, działania marketingowe, marketing internetowy
  • E-mail marketing w Polsce 2014

    E-mail marketing w Polsce 2014

    09:59 15.12.2014

    ... klientami. Informacje o badaniu Jedenaste Badanie poczty elektronicznej objęte zostało patronatem medialnym Bankier.pl, patronatem merytorycznym iab.Polska i branżowym Magazyn Online Marketing Polska, Mediarun, The Warsaw Voice oraz Nowoczesna Firma. Parterem specjalnym raportu jest Fotolia. Badanie po raz kolejny zostało przeprowadzone w ramach ...

    Tematy: e-mail, poczta elektroniczna, newsletter, newslettery
  • 16 porad dla start-upów jak zdobyć nowych klientów

    16 porad dla start-upów jak zdobyć nowych klientów

    11:36 08.12.2014

    Rozpoczynanie nowej działalności gospodarczej to wielkie wyzwanie. Mimo trudności oraz wysokiego poziomu ryzyka, każdego roku na rynku pojawiają się tysiące start-upów. Założyciele marzą o sukcesie i stworzeniu wielkiej organizacji, jednak w większości przypadków, nowe przedsiębiorstwa upadają w przeciągu dwóch lat. Głównym powodem niepowodzenia ...

    Tematy: start-up, pozyskiwanie klientów, strona www, firmowa strona www
  • Jak zwiększyć wskaźnik konwersji na landing page? - 6 pomysłów

    Jak zwiększyć wskaźnik konwersji na landing page? - 6 pomysłów

    12:18 21.11.2014

    Wyobraź sobie, że posiadasz niezawodną strategię SEO, która przyciąga na stronę ogromne ilości organicznego ruchu. Masz również perfekcyjnie zoptymalizowaną kampanią PPC, która dostarcza Ci jeszcze więcej potencjalnych klientów. Życie wyglądałoby wspaniale, nieprawdaż? W teorii brzmi to niesamowicie, lecz żadna liczba odwiedzin nie przyniesie ...

    Tematy: landing pages, landing page, wskaźnik konwersji, marketing internetowy
  • Działania marketingowe w Internecie testuj na 6 sposobów

    Działania marketingowe w Internecie testuj na 6 sposobów

    00:19 16.09.2014

    Idealne rozwiązanie to takie, w którym użytkownik wchodzący na stronę internetową wypełni formularz kontaktowy lub wejdzie w interakcję z jakimkolwiek rodzajem treści, a wszystkie podane informacje na temat wizyty zostaną zapisane i następnie przetransferowane do systemu CRM. Jak wykorzystać takie narzędzie we własnym biznesie? Jakie korzyści mogą ...

    Tematy: działania marketingowe, narzędzia marketingowe, strategia marketingowa, marketing internetowy

poprzednia  

1 ... 5 6 7 ... 13

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: