e-commerce - wiadomości i porady tematyczne
-
Porzucone koszyki bolączką polskiego e-commerce. Ile tracą firmy?
00:15 20.08.2025
Sekundy – właśnie tyle dzieli sprzedawcę od utraconej sprzedaży. 39 proc. Polaków porzuca koszyk, gdy checkout trwa zbyt długo, a 86 proc. firm przyznaje, że przestoje systemowe uderzyły w ich przychody. Do tego dochodzą oszustwa i chargebacki, które coraz częściej drenują zasoby przedsiębiorstw. Raport „Adyen Index: Retail Report 2025” nie ...
Tematy: jak zwiększyć sprzedaż, sprzedaż online, handel w internecie, e-commerce -
Cyfryzacja sprzedaży w firmach B2B: jak zwiększyć marżę i nie przepalić budżetu
09:34 04.08.2025
... realizowanych dla średnich i dużych firm z sektora przemysłowego, dystrybucyjnego i usługowego. 1. Cyfryzacja B2B = wzrost marży, nie tylko kanału sprzedaży W odróżnieniu od e-commerce B2C, gdzie liczy się ruch, konwersja i emocje, w B2B kluczowe są efektywność procesów, integracja z ERP i relacje handlowe. Platformy B2B pozwalają automatyzować ...
Tematy: e-commerce, automatyzacja, automatyzacja procesów, transakcje B2B -
Nowe pomysły UE na e-commerce z Chin szansą dla logistyki kontraktowej
09:58 01.08.2025
... e-commerce na poziomie 51-60%. Poniżej 15% respondentów uważa również, że e-commerce wyniesie 71-80%, a ok. 6% badanych, że będzie to 81-90%. Są nawet tacy, którzy zakładają, że za 5 lat udział e-commerce ...
Tematy: e-commerce, Chiny, import z Chin, logistyka -
Jak kupują Polacy - online, offline, a może hybrydowo?
14:16 08.07.2025
... sprostać rosnącym wymaganiom klientów. Gdzie kupują Polacy? Online, offline czy oba kanały? 39% konsumentów wciąż preferuje sklepy stacjonarne. 24% wybiera e-commerce. 37% korzysta z obu kanałów równie chętnie. Decyzja o wyborze kanału zakupowego zależy od konkretnej sytuacji, a coraz więcej osób deklaruje, że nie ...
Tematy: zakupy online, zakupy offline, e-commerce, handel detaliczny -
Nowości Google: AI i VEO 3 zmieniają strategie PPC w e-commerce
00:07 04.07.2025
... konsumentów. Jak przewaga w wykorzystaniu AI przekłada się na wyższą efektywność kampanii i szybszą adaptację do rynku. Trendy rynkowe i zachowania konsumentów Rynki e-commerce w Polsce rosną w szybkim tempie. Prognozy wskazują na wzrost o 7,2% w 2025 roku, a sprzedaż online wzrosła o 12,4% r/r, przy czym sprzedaż transgraniczna zanotowała ...
Tematy: AI, sztuczna inteligencja, google, YouTube -
Nie tylko transmisje sprzedażowe na żywo. Gdzie podąża social commerce?
08:03 02.07.2025
... tym roku 1,2 biliona dolarów, co oznacza już 17% całego rynku e-commerce. W polskim kontekście wartość segmentu social commerce szacuje się w 2025 roku na 3,68 ... w odpowiednim momencie. Wnioski? Social commerce nie jest już dodatkiem do e-commerce. To jego nowa twarz, bardziej dynamiczna, bardziej angażująca i bliższa konsumentowi. W świecie, w ...
Tematy: social commerce, e-commerce, zakupy internetowe, social selling -
Reputacja i dowód społeczny. Tak się podbija zagraniczny rynek e-commerce
09:24 18.06.2025
... który kształtuje decyzje i buduje (lub niszczy) zaufanie na polskim rynku e-commerce? Polski rynek e-commerce dynamicznie rośnie, a jego wartość w 2024 roku została oszacowana na ... metodą płatności online, wyprzedzając szybkie przelewy (64%) i karty (43%) (źródło: raport „E-commerce in Poland 2024”). Brak tej metody na etapie finalizacji ...
Tematy: zakupy za granicą, zakupy przez Internet, e-zakupy, zachowania konsumentów -
Wojna celna 2025. Czy polski cross-border e-commerce może na niej skorzystać?
12:55 12.06.2025
... cieszą się powodzeniem? ECDB wskazuje w raporcie z kwietnia br., że największe z kategorii sprzedawanych w Ameryce Północnej w kanale e-commerce to: elektronika, hobby i rozrywka, moda. Według danych ECDB (kwiecień 2025 r.) rynek e-commerce w Kanadzie rozwija się w tempie 7,1 proc. rocznie. Sprzedaż na nim jest skupiona wokół największych platform ...
Tematy: wojna celna, e-commerce, e-handel, handel internetowy -
Zakupy z AI lepsze niż z przyjaciółką?
09:58 23.05.2025
Pojawił się właśnie nowy Adyen Index: Retail Report 2025, a w nim potężna dawka informacji dotyczących zwyczajów konsumenckich i roli, jaką odgrywa w nich sztuczna inteligencja. Okazuje się, że z tej ostatniej korzysta podczas zakupów już 37 proc. polskich konsumentów. To 42-procentowy wzrost względem minionego roku i wyraźny sygnał dla ...
Tematy: handel, branża handlowa, e-commerce, nowe technologie -
Parki handlowe wypierają centra? To 99% nowych obiektów
09:02 13.05.2025
... sytuacji finansowej konsumentów, która przekłada się na rosnącą siłę nabywczą. Sektor e-commerce nie stanowi już zagrożenia dla tradycyjnego handlu, lecz funkcjonuje ... 2025 roku udział sprzedaży przez Internet w sprzedaży detalicznej wyniósł 9,0%. Branża e-commerce stale ewoluuje, a jednym z kluczowych czynników napędzających te zmiany jest sztuczna ...
Tematy: galerie handlowe, sieci handlowe, handel, centra handlowe
Podobne tematy:
- rynek pracy
- zachowania konsumentów
- wynagrodzenia
- tendencje na rynku pracy
- smartfony
- działalność gospodarcza
- nowe inwestycje
- cyberprzestępcy
- długi
- dłużnicy
- zagrożenia internetowe
- podatek VAT
- rozliczenie VAT
- cyberataki
- ataki hakerów
- opodatkowanie VAT
- banki
- wysokość wynagrodzenia
- phishing
- rynek walutowy