eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › call center
  • Polacy chcą dobrej obsługi

    Polacy chcą dobrej obsługi

    09:48 17.12.2003

    ... z call center firmy było negatywne. W Polsce sytuacja wygląda podobnie - 55% respondentów twierdzi, że zrezygnowałoby ze współpracy z taką firmą. Jest też dobra wiadomość, zwłaszcza dla tych, którzy przykładają znaczenie do profesjonalnej obsługi klienta: 95% badanych twierdzi, że dokonałoby zakupu w oparciu o pozytywne doświadczenie z call center ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, call center
  • Genesys Voice Portal - Produkt Roku 2002

    Genesys Voice Portal - Produkt Roku 2002

    13:20 15.02.2003

    Genesys Voice Portal został ogłoszony przez magazyn "Customer Inter@ction Solutions" Produktem Roku 2002. Ostatnio na rynku pojawiła się nowa wersja tej aplikacji pozwalająca zwiększyć możliwości samoobsługowego głosowego centrum obsługi klienta i obniżyć koszty związane z jego prowadzeniem. Genesys Telecommunication Laboratories, Inc., niezależna ... WIĘCEJ

    Tematy: genesys voice portal, gvp, genesys, customer inter@ction solutions

poprzednia  

1 2 3



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: