eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › branża FMCG
  • Bomi przejmuje Bać-Pol

    Bomi przejmuje Bać-Pol

    13:54 30.07.2009

    ... niewątpliwie wpłynie na przyśpieszenie rozwoju naszej sieci franszyzowej. Połączenie z Bać-Pol S.A. jest kolejnym etapem budowy silnego podmiotu na polskim rynku handlu FMCG – wyjaśnia Andrzej Wojciechowicz, prezes Bomi S.A. Bać-Pol zaliczany do grona największych firm handlowych w Polsce, posiada centra dystrybucyjne na terenie województw ... WIĘCEJ

    Tematy: Bomi, Bać-Pol, handel detaliczny, sprzedaż hurtowa
  • Branża FMCG: sprzedaż V 2009

    Branża FMCG: sprzedaż V 2009

    12:29 12.06.2009

    Jak wynika z najnowszego Indeksu Koniunktury Konsumenckiej Centrum Monitorowania Rynku nt. sprzedaży produktów paczkowanych w tradycyjnych sklepach spożywczych - maj 2009 przyniósł spadek sprzedaży o 0,3% w porównaniu do poprzedniego roku, ale wartość sprzedaży wzrosła o 8,1%. Przyrost wartości sprzedaży był głównie efektem podwyżek cen kilku ... WIĘCEJ

    Tematy: branża FMCG, FMCG, produkty FMCG, rynek żywności
  • Branża FMCG: sprzedaż IV 2009

    Branża FMCG: sprzedaż IV 2009

    14:17 21.05.2009

    Według nowego Indeksu Koniunktury Konsumenckiej Centrum Monitorowania Rynku w kwietniu 2009 sprzedaż produktów paczkowanych w tradycyjnych sklepach spożywczych była o 15,9% wyższa niż w poprzednim roku, liczba transakcji wzrosła o 10,7%, a wartość sprzedaży aż o 22%. Wzrost sprzedaży wynikał w główniej mierze z zakupów dokonywanych przed ... WIĘCEJ

    Tematy: branża FMCG, FMCG, produkty FMCG, rynek żywności
  • Rynek FMCG: rośnie eksport do UE

    Rynek FMCG: rośnie eksport do UE

    14:07 04.05.2009

    Od 1 maja 2004 r. polski eksport podwoił się, w 2003 r. sięgał 47,5 mld euro, a w 2004 59,7 mld euro. W zeszłym roku przekroczył już 114,5 mld euro. Tak dobrego wyniku nie przewidywali najwięksi optymiści. Duży udział w polskim eksporcie mają żywność i inne podstawowe artykuły, bowiem w wysoko rozwiniętych technologiach nie jesteśmy jeszcze ... WIĘCEJ

    Tematy: branża FMCG, rynek FMCG, FMCG, produkty FMCG
  • Branża FMCG: sprzedaż III 2009

    Branża FMCG: sprzedaż III 2009

    12:00 17.04.2009

    Jak wynika z najnowszego raportu Centrum Monitorowania Rynku w marcu 2009 r., w porównaniu z lutym br., całkowity wolumen sprzedaży produktów paczkowanych pozostał na tym samym poziomie (103% w stosunku do marca 2008), liczba transakcji wzrosła do 5% z poziomu 101% (r.r) w lutym br., jednak dynamika wzrostu sprzedaży, choć nadal pozytywna, lekko ... WIĘCEJ

    Tematy: branża FMCG, FMCG, produkty FMCG, rynek żywności
  • Branża FMCG: sprzedaż II 2009

    Branża FMCG: sprzedaż II 2009

    12:33 09.04.2009

    ... branża FMCG wyczekuje oznak wpływu spowolnienia gospodarczego na sprzedaż produktów ... dane za luty 2009 pokazują nieco bardziej optymistyczny obraz niż zaraportowany w styczniu spadek sprzedaży FMCG. W lutym 2009, w porównaniu z lutym 2008, całkowity wolumen sprzedaży produktów paczkowanych nieznacznie wzrósł (o 2,6%), liczba transakcji ... WIĘCEJ

    Tematy: branża FMCG, FMCG, produkty FMCG, rynek żywności

poprzednia  

1 2



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: