reklama - wiadomości i porady tematyczne
-
Skuteczny link sponsorowany
13:21 07.06.2004
... doboru słów i grupy docelowej. Istnieją narzędzia, które pozwalają bardzo dokładnie określić, dla jakich słów kluczowych czy fraz ma pojawić się reklama. Mechanizmy stosowane przez wyszukiwarki globalne umożliwiają także zdefiniowanie grup adresatów przekazu na podstawie kraju, z jakiego się łączą i wersji językowej przeglądarki ...
Tematy: marketing, reklama, linki sponsorowane -
NetSprint reklamuje lokalnie
10:27 04.06.2004
Wyszukiwarka NetSprint.pl wprowadziła do swojej oferty Lokalny Link Sponsorowany, pozwalający małym i średnim przedsiębiorcom dotrzeć precyzyjnie ze swoją ofertą do klientów mieszkających w tym samym regionie kraju. Kryterium geograficzne jest szczególnie istotne dla niewielkich firm działających na rynkach lokalnych. Dotychczas wyszukiwarki w ...
Tematy: reklama, linki sponsorowane, netsprint, wyszukiwarki -
Reklamodawcy wracają do Internetu
13:48 17.05.2004
Amerykański rynek reklamy internetowej notuje znaczne ożywienie. Według ekspertów, firmy z USA mogą w tym roku wydać na reklamę w Sieci więcej, niż w rekordowym roku 2000. Dużą rolę w poprawie sytuacji na rynku odegrał zastrzyk finansowy związany z nasileniem internetowych kampanii koncernów motoryzacyjnych i wytwórni filmowych. eMarketer szacuje, ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, internet -
Internet i Mobile 2003
00:01 01.05.2004
Polski oddział stowarzyszenia Interactive Advertising Bureau (IAB Polska) opublikował obszerny raport poruszający najważniejsze kwestie związane z funkcjonowaniem Internetu oraz rozwiązaniami technologii mobilnych. 90 stronicowy raport dołączono do majowego wydania magazynu Brief. Analiza zagadnień zawartych w raporcie ma na celu określić miejsce ...
Tematy: internet, technologie mobilne, reklama, reklama internetowa -
Wydatki na reklamę - III 2004
13:31 15.04.2004
Jak podaje firma badawcza Expert Monitor w marcu 2004 r. wydatki na reklamę w mediach wyniosły ponad 1 011 mln złotych. Tak duży wzrost w stosunku do poprzedniego miesiąca, w połączeniu z ogólną tendencją związaną z początkiem roku, pozwala na optymistyczne prognozy. Najprawdopodobniej już w kwietniu rynek reklamowy pobije kolejny rekord wydatków ...
Tematy: rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama -
ARBOzasięg kontra portale
13:55 07.04.2004
Sieć reklamy internetowej ARBOmedia wprowadza na rynek nowy produkt reklamowy - ARBOzasięg. Opiera się on na kampaniach realizowanych w modelu Run On Network w sieci ARBOmedia, z gwarantowanym dotarciem do określonej liczby unikalnych użytkowników, w określonym czasie. Propozycja ARBOmedia różni się od konkurencyjnych pakietów zasięgowych obecnych ...
Tematy: arbozasięg, arbomedia, reklama internetowa, reklama w internecie -
Wydatki na reklamę - II 2004
00:01 12.03.2004
Jak donosi firma badawcza Expert Monitor, w lutym wydatki na reklamę w Telewizji wyniosły 439 996 067 zł, tj. około 80 mln zł więcej (+22%) w porównaniu do miesiąca poprzedniego i o ponad 20 mln złotych (-4,3%) mniej niż w lutym 2003 roku. Tradycyjnie w pierwszych miesiącach roku obserwujemy wzrost wydatków w telewizji - jednak tegoroczny wzrost ...
Tematy: reklama, wydatki na reklamę -
Jaki jest polski konsument
11:53 11.03.2004
Jakimi jesteśmy konsumentami? Gdzie robimy zakupy i na co przeznaczamy pieniądze? Jakie są nasze postawy wobec reklamy? Czy uważamy, że jest jej za dużo? I czy mamy do niej zaufanie? Jakie towary powinno się reklamować, a jakich nie? Między innymi na te pytania odpowiada pierwsze w Polsce niekomercyjne badanie socjologiczne postaw konsumenckich ...
Tematy: badania konsumentów, polscy konsumenci, reklama -
Denerwujące reklamy
14:58 08.03.2004
W ciągu ostatniej dekady obserwujemy nasilające się zjawisko zmieniania kanałów w trakcie trwania bloku reklamowego. Według badania Ipsos-ASI [wym.: ipsos ei-es-ai] z lutego br. już blisko połowa (47%) Polaków w wieku w wieku 15 lat i więcej przyznaje, że gdy tylko w telewizji pojawia się blok reklamowy, zazwyczaj sprawdza, co jest w tym czasie ...
Tematy: reklamy, reklamy telewizyjne, reklama, reklama telewizyjna -
Reklama w sieci jest skuteczna
11:01 18.02.2004
... te, które nie miały z nią kontaktu. Porównanie wyników ankiet wypełnionych przez te dwie grupy respondentów dało odpowiedź, jaki wpływ miała reklama świąteczna na postrzeganie marki Braun wśród internautów.
Tematy: reklama, reklama w internecie, badania reklamy
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- koszty podatkowe
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- inwestycje mieszkaniowe
- koszty uzyskania przychodów
- przychody podatkowe
- podatek dochodowy
- cyberprzestępcy
- PIT-y
- ulgi podatkowe
- rozliczenie VAT
- cyberataki
- ataki hakerów
- opodatkowanie VAT
- e-commerce
- banki
- VAT naliczony
- monitoring mediów
- deweloperzy