eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyreklama

reklama - wiadomości i porady tematyczne

  • Skuteczny link sponsorowany

    Skuteczny link sponsorowany

    13:21 07.06.2004

    ... doboru słów i grupy docelowej. Istnieją narzędzia, które pozwalają bardzo dokładnie określić, dla jakich słów kluczowych czy fraz ma pojawić się reklama. Mechanizmy stosowane przez wyszukiwarki globalne umożliwiają także zdefiniowanie grup adresatów przekazu na podstawie kraju, z jakiego się łączą i wersji językowej przeglądarki ...

    Tematy: marketing, reklama, linki sponsorowane
  • NetSprint reklamuje lokalnie

    NetSprint reklamuje lokalnie

    10:27 04.06.2004

    Wyszukiwarka NetSprint.pl wprowadziła do swojej oferty Lokalny Link Sponsorowany, pozwalający małym i średnim przedsiębiorcom dotrzeć precyzyjnie ze swoją ofertą do klientów mieszkających w tym samym regionie kraju. Kryterium geograficzne jest szczególnie istotne dla niewielkich firm działających na rynkach lokalnych. Dotychczas wyszukiwarki w ...

    Tematy: reklama, linki sponsorowane, netsprint, wyszukiwarki
  • Reklamodawcy wracają do Internetu

    Reklamodawcy wracają do Internetu

    13:48 17.05.2004

    Amerykański rynek reklamy internetowej notuje znaczne ożywienie. Według ekspertów, firmy z USA mogą w tym roku wydać na reklamę w Sieci więcej, niż w rekordowym roku 2000. Dużą rolę w poprawie sytuacji na rynku odegrał zastrzyk finansowy związany z nasileniem internetowych kampanii koncernów motoryzacyjnych i wytwórni filmowych. eMarketer szacuje, ...

    Tematy: reklama, rynek reklamy, internet
  • Internet i Mobile 2003

    Internet i Mobile 2003

    00:01 01.05.2004

    Polski oddział stowarzyszenia Interactive Advertising Bureau (IAB Polska) opublikował obszerny raport poruszający najważniejsze kwestie związane z funkcjonowaniem Internetu oraz rozwiązaniami technologii mobilnych. 90 stronicowy raport dołączono do majowego wydania magazynu Brief. Analiza zagadnień zawartych w raporcie ma na celu określić miejsce ...

    Tematy: internet, technologie mobilne, reklama, reklama internetowa
  • Wydatki na reklamę - III 2004

    Wydatki na reklamę - III 2004

    13:31 15.04.2004

    Jak podaje firma badawcza Expert Monitor w marcu 2004 r. wydatki na reklamę w mediach wyniosły ponad 1 011 mln złotych. Tak duży wzrost w stosunku do poprzedniego miesiąca, w połączeniu z ogólną tendencją związaną z początkiem roku, pozwala na optymistyczne prognozy. Najprawdopodobniej już w kwietniu rynek reklamowy pobije kolejny rekord wydatków ...

    Tematy: rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama
  • ARBOzasięg kontra portale

    ARBOzasięg kontra portale

    13:55 07.04.2004

    Sieć reklamy internetowej ARBOmedia wprowadza na rynek nowy produkt reklamowy - ARBOzasięg. Opiera się on na kampaniach realizowanych w modelu Run On Network w sieci ARBOmedia, z gwarantowanym dotarciem do określonej liczby unikalnych użytkowników, w określonym czasie. Propozycja ARBOmedia różni się od konkurencyjnych pakietów zasięgowych obecnych ...

    Tematy: arbozasięg, arbomedia, reklama internetowa, reklama w internecie
  • Wydatki na reklamę - II 2004

    Wydatki na reklamę - II 2004

    00:01 12.03.2004

    Jak donosi firma badawcza Expert Monitor, w lutym wydatki na reklamę w Telewizji wyniosły 439 996 067 zł, tj. około 80 mln zł więcej (+22%) w porównaniu do miesiąca poprzedniego i o ponad 20 mln złotych (-4,3%) mniej niż w lutym 2003 roku. Tradycyjnie w pierwszych miesiącach roku obserwujemy wzrost wydatków w telewizji - jednak tegoroczny wzrost ...

    Tematy: reklama, wydatki na reklamę
  • Jaki jest polski konsument

    Jaki jest polski konsument

    11:53 11.03.2004

    Jakimi jesteśmy konsumentami? Gdzie robimy zakupy i na co przeznaczamy pieniądze? Jakie są nasze postawy wobec reklamy? Czy uważamy, że jest jej za dużo? I czy mamy do niej zaufanie? Jakie towary powinno się reklamować, a jakich nie? Między innymi na te pytania odpowiada pierwsze w Polsce niekomercyjne badanie socjologiczne postaw konsumenckich ...

    Tematy: badania konsumentów, polscy konsumenci, reklama
  • Denerwujące reklamy

    Denerwujące reklamy

    14:58 08.03.2004

    W ciągu ostatniej dekady obserwujemy nasilające się zjawisko zmieniania kanałów w trakcie trwania bloku reklamowego. Według badania Ipsos-ASI [wym.: ipsos ei-es-ai] z lutego br. już blisko połowa (47%) Polaków w wieku w wieku 15 lat i więcej przyznaje, że gdy tylko w telewizji pojawia się blok reklamowy, zazwyczaj sprawdza, co jest w tym czasie ...

    Tematy: reklamy, reklamy telewizyjne, reklama, reklama telewizyjna
  • Reklama w sieci jest skuteczna

    Reklama w sieci jest skuteczna

    11:01 18.02.2004

    ... te, które nie miały z nią kontaktu. Porównanie wyników ankiet wypełnionych przez te dwie grupy respondentów dało odpowiedź, jaki wpływ miała reklama świąteczna na postrzeganie marki Braun wśród internautów.

    Tematy: reklama, reklama w internecie, badania reklamy

poprzednia  

1 ... 20 ... 30 ... 38 39 40

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: