-
Wizerunek kobiet w reklamie i komunikacji marketingowej wymaga zmian
... to, aby pogłębić wiedzę na temat roli płci w reklamie. Kluczowe wnioski Kiedy w reklamach pojawiają się przedstawiciele obu płci mężczyźni są o 38% częściej pokazywani w istotniejszym miejscu niż kobiety. Wizerunek płci w komunikacji marketingowej nadal nie unika stereotypów – w większości reklam kobiety są przedstawiane jako „miłe” lub „opiekuńcze ...
-
Femvertising. 8 sposobów na reklamę, którą pokochają kobiety
... podjęła m.in. marka Organic Valley. W swojej reklamie pokazała jak naprawdę wyglądają poranki kobiety - szybkie, pełne wyzwań i poirytowania. Firma wykazała się przy tym ... Microsoft - Girls Do Science Pozytywny wizerunek marki można budować już u najmłodszych odbiorców. Doskonale o tym wie Microsoft, który w swojej reklamie zachęca do rekrutacji w… ...
-
Wypić reklamowane piwo
... dla marki elementy opakowania. Wyznaczono główny nurt w reklamie: piwo dla kobiet. Budowano wizerunek piwa, przy którym kobiety mogą się zrelaksować. W reklamówkach Karmi zagrał idol ... Reklama kończy się hasłem "Daj im Beeru". Reklamodawcy chcieli stworzyć nowy wizerunek kobiety - odważnej, pewnej siebie, która wie, czego chce. Sam tytuł kampanii ...
-
Kampanie reklamowe dla seniorów
... Druga młodość zaczyna się po 60. roku życia” i zaprezentowano wizerunek kobiety nie-celebrytki: radosnej, która akceptuje swój wiek i czuje się ... aucie?). Nie brakuje również kampanii, w których wykorzystano wizerunek znanych osób (Władysław Kozakiewicz w reklamie ultrafastin). Wartości Abstrahując od osób występujących w przekazie reklamowym ...
-
Jakie kampanie reklamowe dla seniorów?
... osoby. Jednak o ile wizerunek Jane Fondy, bogatej kobiety, która może pozwolić sobie na częste liftingi czy inne zabiegi upiększające może stanowić problem w utożsamianiu się seniora z reklamą, czy wręcz zazdrość, to już naturalne Panie przedstawione w reklamie Dove eliminują takie ryzyko. Ukazanie kobiety naturalnie starzejącej się ...
-
Srebrny konsument - fakty i mity
... na twarzy artystki rówieśniczki efekty najlepiej zachęcają do zakupu. Adresatkami są więc kobiety, które mimo upływu lat chcą nadal wyglądać i czuć się młodo. ... góry. Wizerunek seniora na dancingu czy wycieczce jeszcze nie jest powszechny w reklamie, a to przecież również codzienność życia starszych osób. Ba, nie sądzę, by szokował w reklamie widok ...
-
Bojkot Euro 2012: kto za a kto przeciw?
... PARADOKSÓW”. Dorota Gawryluk napisała z kolei, że mistrzostwa to impreza tylko dla mężczyzn, a kobiety zostają same z maturami dzieci. Jej publikacja spotkała się chyba z najbardziej krytycznym ... z dogłębną analizą szczegółów, np. tego, jak na wizerunek Polaków wpłynąć może fakt, iż postać w reklamie trzyma buty na balkonie. Dyskusja na ten temat ...
-
Reklama w Second Life przyszłością marketingu
... , a spośród nadesłanych zgłoszeń zostaną wybrane trzy kobiety oraz trzech mężczyzn i wezmą udział w wirtualnej fotosesji. ... kiedy postać SL wystąpi jako model w drukowanej reklamie czy w spocie telewizyjnym. W tym trendzie możemy ... dla klientów marki. Takie działania nie tylko budują wizerunek marki wśród najbardziej rdzennego targetu, ale dają ...
-
Dotrzeć do świata spoza bańki informacyjnej
... reklamie na Facebooku. Dotrzeć do innych W głowach marketerów i osób decyzyjnych funkcjonują stereotypy dotyczące grup odbiorczych. Czasem jest to efekt badań, a czasem intuicja i doświadczenie. To jednak bywa mylące – intuicyjnie gracze komputerowi postrzegani są jako młodzi mężczyźni. Tymczasem największą grupę graczy stanowią dojrzałe kobiety ...
-
Badania marketingowe a wybór marki
... osądów, toteż, będąc w sytuacji badawczej, poświęcają reklamie uwagę. A w życiu nikt ich o zdanie podczas oglądania ... badania zastanawiają się, jak wyobrażają sobie ubranie tej młodej kobiety. Ale nikt na tym etapie już ... W ten sposób – za pomocą atrybutów – można określić wizerunek marki i tzw. relevant awareness. Metoda ta została wynaleziona ...