eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plZasoby serwisuTtns obop

Znajdź w serwisie

Szukana fraza: tns obop
Liczba wyników: 434
Dział: wszystkie

  • Tydzień 46/2002 (11-17.11.2002)

    Tydzień 46/2002 (11-17.11.2002)

    ... klienci banków rzadziej oszczędzają. Odsetek osób, które zdeponowały środki w bankach na rachunkach oszczędnościowych, zmniejszył się z 35% do 24% - według badań TNS OBOP. Strata netto Grupy ITI wynosi 52 mln dol. po trzech kwartałach. Mikrokomentarz do wydarzeń gospodarczych Energetyka jest powszechnie uznawana za ...

    Tematy:
  • Internet w Polsce - XI, XII 2002

    Internet w Polsce - XI, XII 2002

    Według badania Interbus przeprowadzonego przez TNS OBOP w listopadzie i grudniu 2002 cztery najczęściej wymieniane przez internautów witryny to Onet, Wirtualna Polska, Interia oraz Gazeta. Znajomość spontaniczną mierzono prosząc ...

  • Najlepiej znana jest Era

    Najlepiej znana jest Era

    Według badania Telecoms Index przeprowadzonego przez TNS OBOP w marcu 2003 roku Era jest najlepiej znanym operatorem telefonii komórkowej w Polsce - aż 72,1% badanych spontanicznie wymieniło tego operatora. Dwie trzecie ...

  • Internet w Polsce - III 2003

    Internet w Polsce - III 2003

    Według badania interbus - przeprowadzonego przez TNS OBOP w marcu 2003 - cztery najczęściej wymieniane przez internautów witryny to Onet, Wirtualna Polska, Interia oraz Gazeta. Również w kategorii "korzystanie w ostatnim miesiącu" ( ...

  • Serwis Ery najpopularniejszy

    Serwis Ery najpopularniejszy

    Serwis Ery notuje najwyższy odsetek oglądalności wśród badanych witryn telekomunikacyjnych - wynika z badań TNS OBOP. Aż 18 proc. internatów deklaruje korzystanie z www.era.pl, witryny Polskiej Telefonii Cyfrowej. W rankingu korzystania z portali i serwisów w Polsce strona Ery ...

  • Towar markowy czyli jaki....?

    Towar markowy czyli jaki....?

    Według badania Omnimas, zrealizowanego przez TNS OBOP dla prawie połowy badanych (42%) słowo marka oznacza przede wszystkim wysoką jakość. Prawie 1/3 respondentów (29%) twierdzi, że jest to ...

    Tematy: badanie marki, marka
  • Internet w Polsce - VII, VIII, IX 2003

    Internet w Polsce - VII, VIII, IX 2003

    Jak wynika z badania Interbus przeprowadzonego przez TNS OBOP w lipcu, sierpniu i wrześniu 2003 roku - 27% badanych zadeklarowało dostęp do Internetu, a 5% spośród tych, którzy nie posiadają takiego dostępu planuje go ...

  • Polskie drogie banki

    Polskie drogie banki

    ... do zakładania kont osobistych, co przyczynia się do upowszechniania wszystkich usług bankowych. Z przeprowadzonego na zlecenie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów przez TNS OBOP badania wynika, że Polacy chętnie korzystają z pożyczek oferowanych na rynku (zadłużyło się w ten sposób 41 proc. społeczeństwa). Najpopularniejszą formą zadłużenia ...

  • Sezon grypowy w telewizji

    Sezon grypowy w telewizji

    ... danych telemetrycznych TNS OBOP wynika, że w minionym tygodniu (6-12.10.2003) największe nakłady na reklamę telewizyjną ponieśli producenci farmaceutyków i parafarmaceutyków - 22,5 mln złotych (z czego ...

    Tematy: telewizja, reklama
  • Firmy przyjazne klientowi

    Firmy przyjazne klientowi

    ... z całej Polski. Zwycięzcy zostali wyłonieni z ponad 160 przedsiębiorstw, które zgłosiły swój udział w Programie. Ostatecznie, po audycie prowadzonym między innymi przez TNS OBOP, Kapituła Programu zdecydowała się przyznać Godła następującym firmom: AIG Credit S.A. / AIG Bank Polska S.A. ATHENASOFT Sp. z o.o. Biuro Projektowania Systemów Cyfrowych ...

  • Świąteczne reklamowanie

    Świąteczne reklamowanie

    ... badania TNS OBOP wynika, że w okresie przedświątecznym w znaczący sposób wzrasta w telewizji aktywność reklamowa niektórych kategorii produktów. Wśród typowo świątecznych reklamodawców prym wiodą producenci ...

  • Białe szaleństwo po polsku

    Białe szaleństwo po polsku

    ... badania Omnimas* zrealizowanego przez TNS OBOP wynika, że niemal co piąty Polak (19%) umie jeździć na nartach lub snowboardzie. W tej grupie 10% stanowią osoby, które deklarują, ...

  • 20 mln zł kary dla TPSA

    20 mln zł kary dla TPSA

    ... się za pośrednictwem modemu ze specjalnym numerem telefonicznym (rozpoczynającym się od 0-20) pozostaje najpopularniejszą formą dostępu do Internetu. Zgodnie z badaniami TNS OBOP z marca 2003 r., ponad 90 proc. polskich internautów korzysta z tego typu połączeń. Pozycję dominującą na krajowym rynku połączeń międzyoperatorskich w zakresie tego ...

  • Telewizyjny Owsiak-show

    Telewizyjny Owsiak-show

    Według danych telemetrycznych TNS OBOP XII Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy cieszył się, podobnie jak w latach poprzednich, sporym zainteresowaniem widzów. Wieczorną transmisję ze studia Wielkiej ...

    Tematy: wośp
  • Leki na wszelki wypadek

    Leki na wszelki wypadek

    Polacy kupują leki bez recepty dopiero wtedy, gdy ich potrzebują - wynika z raportu "Zwyczaje zakupowe Polaków dotyczące nabywania leków", przygotowanego przez TNS OBOP. Deklarację taką złożyło 63% badanych w wieku 15 lat i więcej. Z raportu wynika także, że co czwarty badany kupuje leki na zapas ...

  • Raport specjalny Internet 2003

    Raport specjalny Internet 2003

    ... będzie znaczenie reklamy on-line? Liczę na to, że Internet będzie stanowić 1,5% w torcie reklamowym." Internauci... Jak wynika z badania Interbus przeprowadzonego przez TNS OBOP w listopadzie 2003 roku - liczba Internautów w Polsce wynosi 7,1 mln, co stanowi 23% osób powyżej 15 roku życia. Można to odnieść do ...

    Tematy:
  • Cztery kółka na szklanym ekranie

    Cztery kółka na szklanym ekranie

    ... mln złotych i tym samym zwiększył inwestycje reklamowe o 17% w stosunku do roku poprzedniego (dane wg oficjalnych cenników stacji) - wynika z danych firmy TNS OBOP. W sumie cała branża uplasowała się na siódmej pozycji w rankingu wydatków na reklamę telewizyjną. Tytuł lidera z wydatkami reklamowymi na poziomie 40 ...

  • Jakie leki kupujemy

    Jakie leki kupujemy

    ... raportu "Zwyczaje zakupowe Polaków dotyczące nabywania leków", przygotowanego przez TNS OBOP wynika, że prawie połowa Polaków wybierając się do apteki po lek OTC (lek kupowany bez recepty) wie już, jaką markę ...

  • Internet w Polsce - XII 2003

    Internet w Polsce - XII 2003

    Jak wynika z badania Interbus, przeprowadzonego przez TNS OBOP w grudniu 2003 roku, 29% badanych powyżej 15 roku życia deklaruje możliwość dostępu do Internetu. Odsetek Internautów, czyli osób korzystających z Internetu ...

  • Polskie zakupy online

    Polskie zakupy online

    ... badania Interbus, przeprowadzonego przez TNS OBOP, wynika, że od maja 2003 roku coraz częściej dokonujemy zakupów za pośrednictwem Internetu. Rekordowy odsetek internautów dokonujących zakupów on-line odnotowano w ...

  • Zmiana badania Prawdziwy Profil

    Zmiana badania Prawdziwy Profil

    ... br. Wyniki kwietniowe, publikowane już pod nazwą gemiusAudience, będą nie tylko w nowy sposób doważane do struktury wszystkich Internautów (dostarczanej przez TNS OBOP), ale też zmieniona zostanie struktura prezentacji danych. Pierwszy moduł badania będzie dostarczać informacje o podstawowych wskaźnikach oglądalności wszystkich witryn internetowych ...

  • Wybieramy leczenie za darmo

    Wybieramy leczenie za darmo

    Większość Polaków nigdy nie korzystała z płatnych usług medycznych - wynika z badania* przeprowadzonego przez TNS OBOP. Mimo iż, istniejący w Polsce rynek płatnych usług medycznych objął, jak dotąd, już ponad 11 milionów użytkowników, wciąż aż 59 % osób ...

  • Polskie zachwalali, wielu przekonali

    Polskie zachwalali, wielu przekonali

    Według danych TNS OBOP kampania przekonująca Polaków, że: "Kupując polskie produkty dajesz pracę" okazała się skuteczna. Przed tą kampanią kategoria "narodowość producenta" znajdowała się ...

  • Dialog z telewizorem

    Dialog z telewizorem

    ... Expert Monitor. Blisko o połowę mniej (32,6 mln) przeznaczyło Tele2; zaś Netia i Dialog wydały w tym czasie odpowiednio 9,3 mln i 9,0 mln PLN. Z badań TNS OBOP wynika, że wydatki reklamowe przyczyniły się do największego wzrostu znajomości marek Tele2 i Dialogu. Wskaźnik znajomości wspomaganej Tele2 wśród ogółu społeczeństwa ...

  • Internauci na temat HIV

    Internauci na temat HIV

    ... (857). W celu zapewnienia maksymalnej reprezentatywności wyników badania zastosowano wagę analityczną w oparciu o strukturę społeczno-demograficzną użytkowników Internetu w Polsce (Badanie TNS OBOP, maj 2004). Co dalej? Edukacja na temat możliwości zakażenia wirusem i samej choroby powinna być intensyfikowana w wszystkich mediach, również ...

  • Kosmetyki luksusowe w Polsce

    Kosmetyki luksusowe w Polsce

    Jak wynika z badania przeprowadzonego przez TNS OBOP, po kosmetyki luksusowe Polacy najczęściej udają się do tradycyjnych perfumerii lub drogerii (42 procent). Zakup w drogeriach lub perfumeriach zdecydowanie preferują ...

  • Mega sklep internetowy

    Mega sklep internetowy

    ... końca br. powiększyć ofertę do 10 tysięcy produktów oraz rozszerzyć współpracę o 20 kolejnych producentów i importerów sprzętu. Z badania Interbus, przeprowadzonego przez TNS OBOP, wynika, że od maja 2003 roku coraz częściej polskie społeczeństwo dokonuje zakupów za pośrednictwem Internetu. Najczęściej kupowanym towarem przez Internet ...

  • Onet ciągle na prowadzeniu

    Onet ciągle na prowadzeniu

    ... badania TNS OBOP wynika, że najbardziej znanym spośród portali i serwisów internetowych jest niezmiennie portal Onet.pl. W październiku 2004 roku jego znajomość wśród internautów ...

  • Anonimowe randki w sieci

    Anonimowe randki w sieci

    ... swych danych osobistych, to jedynie 6% było tak nieostrożnych, że ujawniło je wszystkie - wynika z badania prof. Z. Izdebskiego "Seks w Internecie", zrealizowanego przez TNS OBOP na zlecenie firmy Schering Polska. Najwięcej, bo aż 70% nigdy nie podało swojego adresu zamieszkania, równie wiele (64%) nigdy nie ...

  • Internetowe znajomości Polaków

    Internetowe znajomości Polaków

    ... nowych kontaktów. Znajomości w sieci szuka niemal połowa jej użytkowników (47%) - wynika z badania prof. Zbigniewa Izdebskiego "Seks a Internet", zrealizowanego przez TNS OBOP na zlecenie Schering Polska. Jednym z głównych powodów, dla których użytkownicy Internetu kontaktują się z innymi osobami w sieci jest możliwość porozmawiania z ciekawymi ...

  • Kampanie launchingowe w TV 2004

    Kampanie launchingowe w TV 2004

    ... produkty przygotowanego przez DEMO Effective Launching. Raport DEMO - „Kampanie launchingowe w telewizji – podsumowanie 2004 roku” - powstał na podstawie danych dostarczonych przez TNS OBOP, które dotyczyły kampanii reklamowych w telewizji. Za nowe produkty uznano te, które nie były reklamowane od 1999 roku. Z opracowania DEMO wynika ...

  • eBay już w Polsce

    eBay już w Polsce

    ... szerszym rynku”. Choć wciąż na wczesnym etapie rozwoju, popularność elektronicznych zakupów rośnie w olbrzymim tempie. Z badań Interbus ogłoszonych w lutym br. przez TNS OBOP wynika, że liczba kupujących przez Internet rośnie o ok. 50% rocznie i w grudniu 2004 roku osiągnęła 2,2 mln osób. Według tych samych badań ...

  • Internet wg IAB w 2004

    Internet wg IAB w 2004

    ... .). Z raportu IAB wynika, że coraz częstszym miejscem korzystania z Internetu staje się dom. Jak pokazują badania prowadzone od 2000 roku przez TNS OBOP, w ciągu ostatnich czterech lat odsetek osób korzystających z sieci w domu podwoił się i wyniósł na koniec 2004 roku 70 proc. Coraz mniejszą ...

  • Internauci i Dzień Dziecka

    Internauci i Dzień Dziecka

    ... do końca przez osoby powyżej 15 roku życia. Dane zostały doważone do struktury internautów w Polsce na podstawie danych z badania Interbus TNS OBOP. Wyniki badania są zatem reprezentatywne dla ogółu internautów w Polsce.

  • Za mało przeszczepów

    Za mało przeszczepów

    Polacy chętnie zgodziliby się na wykorzystanie swoich narządów do przeszczepu. Według badań przeprowadzonych przez TNS OBOP aż 84 proc. Polaków pomogłoby w ten sposób bliskiej osobie. Większość badanych uważa, że w naszym kraju przeprowadza się zbyt mało transplantacji. ...

poprzednia  

1 ... 7 8 9 ... 13

następna

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: