Sezon grypowy w telewizji
2003-10-15 17:18
© fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Kultura i branża kreatywna - silni gracze na światowym rynku gospodarczym
Wśród innych branż najczęściej goszczących w blokach reklamowych prym wiodły: wyroby czekoladowe (12,1 mln zł), systemy telekomunikacyjne (10 mln zł), środki transportu (7,9 mln zł) oraz napoje (7,6 mln zł).Wydatki na kategorię farmaceutyki/parafarmaceutyki stanowiły 14% ogólnych wpływów reklamowych w omawianym okresie. Dla porównania w majowym tygodniu tego roku wydatki na reklamę tych środków stanowiły niespełna 5%. Wśród środków przeciwprzeziębieniowych, przeciwbólowych itp. w czołówce rankingu, pod względem wydatków na reklamę, znalazły się marki: Codipar Plus, Pyralginum, Polopiryna, Vigor, Rutinoscorbin.
Największe wpływy w tej kategorii produktów zanotowała TVP1 – 7 mln zł, TVP2 – 5 mln zł, TVN – 4,2 mln zł, a Polsat - 4 mln złotych.
fot. mat. prasowe
Przeczytaj także
-
Firmy nie szczędzą pieniędzy na reklamę telewizyjną
-
Reklama telewizyjna: wydatki rosną, a oglądalność spada?
-
Wzrosły wydatki na reklamę telewizyjną
-
Telewizja bez kobiet, debata publiczna to męska rzecz?
-
Wiadomości TVP 1 nie dla kobiet? Gdzie jest równouprawnienie?
-
Co agencje reklamowe powinny wiedzieć o deep learningu
-
Reklamy telewizyjne już nie ryczą
-
Kultura i sztuka uzdrowią gospodarkę UE?
-
Rynek reklamy i mediów w I poł. 2014 r.