eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Sezon grypowy w telewizji

Sezon grypowy w telewizji

2003-10-15 17:18

Sezon grypowy w telewizji

© fot. mat. prasowe

Z danych telemetrycznych TNS OBOP wynika, że w minionym tygodniu (6-12.10.2003) największe nakłady na reklamę telewizyjną ponieśli producenci farmaceutyków i parafarmaceutyków - 22,5 mln złotych (z czego niemal 9 mln zł pochłonęła reklama środków zapobiegających przeziębieniu).

Przeczytaj także: Kultura i branża kreatywna - silni gracze na światowym rynku gospodarczym

Wśród innych branż najczęściej goszczących w blokach reklamowych prym wiodły: wyroby czekoladowe (12,1 mln zł), systemy telekomunikacyjne (10 mln zł), środki transportu (7,9 mln zł) oraz napoje (7,6 mln zł).

Wydatki na kategorię farmaceutyki/parafarmaceutyki stanowiły 14% ogólnych wpływów reklamowych w omawianym okresie. Dla porównania w majowym tygodniu tego roku wydatki na reklamę tych środków stanowiły niespełna 5%. Wśród środków przeciwprzeziębieniowych, przeciwbólowych itp. w czołówce rankingu, pod względem wydatków na reklamę, znalazły się marki: Codipar Plus, Pyralginum, Polopiryna, Vigor, Rutinoscorbin.

Największe wpływy w tej kategorii produktów zanotowała TVP1 – 7 mln zł, TVP2 – 5 mln zł, TVN – 4,2 mln zł, a Polsat - 4 mln złotych.

fot. mat. prasowe

oprac. : TNS OBOP TNS OBOP

Więcej na ten temat: telewizja, reklama

Przeczytaj także

Statystyczny LCD rośnie

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: