-
Wyniki TFI i funduszy inwestycyjnych 2014
... i wykupionych certyfikatów inwestycyjnych osiągnęła poziom 1 188,5 mln zł (wzrost o 72,1%). Największe zobowiązania w kwocie 9 115,2 mln zł wykazały fundusze inwestycyjne otwarte, co stanowiło 39,1% wartości zobowiązań wszystkich funduszy inwestycyjnych. W dniu 31 grudnia 2014 r. aktywa netto funduszy ukształtowały się na poziomie 210 603,4 mln ...
-
Wyniki ubezpieczycieli I-VI 2008
... poziom kapitałów własnych. Łącznie, na koniec czerwca br. kapitały te wyniosły ogółem 32,1 mld zł (o 6,7% więcej niż na koniec czerwca 2007, ale o 1,9% mniej niż na początku okresu sprawozdawczego). Kapitał własny w towarzystwach ubezpieczeń na życie obniżył się ze względu na ...
-
Polscy konsumenci a żywność funkcjonalna
... ogół społeczeństwa słyszały osoby z wyższym wykształceniem, mieszkańcy największych miast i pracownicy umysłowi wyższego szczebla. - Żywność funkcjonalna to dość prężnie rozwijający się segment rynku, zarówno na ... tym samym w pełni odzwierciedlają poziom wiedzy badanych na temat omawianej kategorii. Na pytanie dotyczące rodzajów produktów z kategorii ...
-
Nowoczesna Gospodarka: zatrudnienie w I kw. 2015
... na prognozowany do końca tego roku poziom ...
-
Mikrofirmy zabierają głos. Jacy są polscy mikroprzedsiębiorcy?
... Na poziomie średnim polscy mikro-przedsiębiorcy są w podobnym stopniu zadowoleni z życia co ogół ... cen / wyższe koszty (25%), spadek dochodów / obrotów (17%), mniej klientów (12%), działania rządu (8%), koszty zatrudnienia, składki ZUS (6%) i ogólna sytuacja gospodarcza w kraju i na ... osoby zadowolone z życia i ich średni poziom zadowolenia z życia nie ...
-
Przetargi - raport XI 2015
... na dostawy usług i towarów mających wpływ na płynność działania instytucji, z drugiej zaś – na wykorzystywanie środków przewidzianych w budżetach instytucji, co w praktyce oznacza na ogół ...
-
Wydatki reklamowe w lutym 2019 r. Kto i co reklamował?
... wydatków we wszystkich analizowanych branżach. Nieco mniejszy poziom zdołał osiągnąć handel (27 proc.). Podium zamknęła motoryzacja z 11-proc. udziałem w całości tortu reklamowego, a za nią uplasowały się finanse (10 proc.) i telekomunikacja (8 proc.). W drugim miesiącu tego roku na promocję w telewizji, prasie i radio branża farmaceutyczna wydała ...