-
Rynek dóbr luksusowych: czołowe marki 2018
... 2014 roku sektor dóbr luksusowych oparł się z powodzeniem spowolnieniu gospodarczemu ... dóbr luksusowych sięgają po nowoczesne technologie, w tym sztuczną inteligencję, wirtualną i rozszerzoną rzeczywistość (Augmented Reality). Marki luksusowe, chcąc ułatwić zakupy online, używają AR, dzięki której konsumenci wizualizują i próbują nowych produktów w ...
-
Polski eksport 2014 - podsumowanie i prognoza
... aż 76,7% firm z branży handlu zagranicznego spodziewało się wzrostu w 2014 r. Przedsiębiorcy swój optymizm czerpali z dobrych wyników finansowych osiągniętych pod koniec ... produkty motoryzacyjne oraz węgiel. Polskich producentów cieszy fakt, iż polskie marki dobrze sprzedają się szczególnie w krajach rozwiniętych, gdzie w I kwartale osiągnięto 9, ...
-
Jakie marki najchętniej polecają konsumenci?
... i czasem wolnym lub mające wartość użytkową oraz dające możliwość zaspokojenia aktualnych potrzeb. Na drugim biegunie znajduje się branża finansowa i energetyczna – marki z tych branż są najrzadziej polecane przez klientów. Branże najchętniej polecane przez konsumentów charakteryzuje również największy odsetek promotorów (galerie, muzea: 54 ...
-
YouTube: trendy I 2014
... analiz tym razem dedykowanych serwisowi YouTube. #YouTubeTrends Styczeń 2014 to pierwszy raport z cyklu i zarazem pierwsze w Polsce tak szczegółowe opracowanie poświęcone YouTube, w którym można sprawdzić jak w należącym do Google serwisie filmowym radzą sobie marki oraz vlogerzy. Z sentymentem w przeszłość i z wigorem w przyszłość Można pokusić ...
-
Rynek reklamy w I poł. 2014 r.
... zebranych przez aplikację Admonit, najwięcej pieniędzy na kampanie reklamowe od stycznia do czerwca 2014 r. przeznaczyła polska firma farmaceutyczna Aflofarm. Było to blisko 490 ... reklamowe netto na emisję kreacji wyniosły 12,3 mln zł, a telewizyjne spoty marki Biedronka były emitowane blisko 2,8 tys. razy. Jak wyglądał internetowy i socialmediowy ...
-
Sprzedaż nowych samochodów III 2014
... marki, które w pierwszym kwartale bieżącego roku zanotowały największy popyt wśród polskich nabywców. W marcu z europejskich ... najlepiej radzi sobie marka Volkswagen z blisko 160 tys. sprzedanych aut w marcu – mówi Jacek Opala. 2014 rokiem modeli premium? Od 1 kwietnia zaczną obowiązywać nowe, dla części przedsiębiorców mniej korzystne, przepisy ...
-
Sieci handlowe w mediach I kw. 2014
... bieżącego roku czołówka najbardziej medialnych sieci handlowych - podaje raport sporządzony przez Instytut Monitorowania Mediów. Również te marki wydały na reklamę najwięcej, przy czym trzeba zwrócić uwagę, że Lidl wydał na promocję ... uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były publikacje i reklamy, które ukazały się między 1 stycznia a 31 marca 2014 ...
-
Sprzedaż nowych samochodów I-VI 2014
... marki, które w czerwcu bieżącego roku zanotowały największy popyt wśród polskich nabywców. W pierwszym półroczu ... sobie marka Volkswagen z ponad 800 tys. sprzedanych aut w pierwszej części roku. Wzrost w całym 2014 r.? W opinii przedstawicieli Exact Systems, półroczny wzrost sprzedaży samochodów osobowych w Polsce może oznaczać powrót na ścieżkę ...
-
Największe sieci handlowe na świecie 2014
... TOP250. Co ciekawe, to właśnie w tym sektorze doszło do dużych zmian w Polsce. Marki lokalne należące do np. CCC coraz częściej wygrywają z sieciami zagranicznymi. W ub. ... i odpowiada ona już za 5,8 proc. PKB wypracowanego w 2012 roku. Informacje o raporcie: Raport 2014 Global Powers of Retailing przedstawia ranking 250 największych światowych sieci ...
-
Sprzedaż nowych samochodów I-VIII 2014
... marki, które w wakacyjnych miesiącach bieżącego roku zanotowały największy popyt wśród polskich nabywców. W lipcu z europejskich ... wśród modeli pozostaje Oktavia. W Europie nadal najlepiej radzi sobie marka Volkswagen z ponad 1 mln sprzedanych aut. 2014 rok zakończymy w Polsce na przyzwoitym plusie Paweł Gos, prezes zarządu Exact Systems, uważa, że ...
-
Jak Rich Kids of Instagram zabijają marki luksusowe
... wyjątkowe i trudno dostępne. Tę rolę do niedawna z powodzeniem spełniały luksusowe marki tylko dla bogatych. Jednak „bogate dzieciaki Instagrama” i bagażniki wypchane torebkami ... na cele charytatywne. Pod zdjęciami pojawiło się 9 tys. komentarzy, w większości negatywnych. Aresztowany w 2014 roku za paserstwo, gdy próbował sprzedać kradziony iPhone na ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2014
... . Na tej podstawie powstanie dokładniejsza segmentacja psychograficzna. Marki będące tytularnymi sponsorami określonego ... marki będą również postrzegane jako bardziej wiarygodne. Kluczem do działań podejmowanych w roku 2014 będą nieustanne innowacje, ponieważ współczesną młodzież przyciągają marki, które potrafią zmienić zasady gry, a także marki ...
-
Najcenniejsze marki świata 2014
... w analizowanym okresie o 44,7%, a wartość portfela BrandZ™ poszybowała w górę o 81,1%, dowodząc, że firmy mające silne marki są w stanie zapewnić lepszą wartość swoim akcjonariuszom. Marki świata zachodniego odnotowały odbicie 2014 r. , zyskując większy udział w rankingu pod względem zarówno liczby marek w pierwszej setce, jak i ich wartości ...
-
Ile trwała sprzedaż samochodu w I 2014 roku?
... i nie doszło do sprzedaży. Biorąc pod uwagę najszybciej sprzedające się marki aut używanych w styczniu 2014 roku, liderem okazało się Daewoo/FSO. Przeciętny czas sprzedaży w dniach dla tych aut wynosił 27 dni. Pokazuje to, że choć wiele z modeli tej marki nie ...
-
Najcenniejsze marki technologiczne świata 2014
... ” – zauważył Peter Walshe, Global BrandZ Director w instytucie Millward Brown. Mimo iż niektóre marki technologiczne przeżywają trudniejszy okres, „Technologia” pozostaje największym sektorem w zestawieniu BrandZ Top 100, a jego łączna wartość w 2014 r. wynosi 841 mld USD – oznacza to wzrost całkowitej wartości pierwszej dwudziestki marek o 16 ...
-
Najcenniejsze marki świata 2014 - sektor ubezpieczeń
... 2011, kiedy to jej wartość wynosiła 10 540 mln USD. W roku 2014 Ping An został najcenniejszą marką ubezpieczeniową świata, osiągając wartość12 409 mln USD ... także konkurencyjnych produktów bankowych w segmencie wealth management oferowanych przy wyższych stopach zwrotu. „Siłę marki wyraźnie widać na przykładzie wyników Ping An, który z powodzeniem ...
-
Marki kosmetyczne sięgają po pieniądze na reklamę
... Marki kosmetyczne dopiero zaczynają odkrywać wartość reklamy w e-commerce, a w ciągu najbliższych lat przewiduje się ogromny potencjał wzrostu, co pomoże zmniejszyć różnicę w stosunku do Chin. Z kolei najszybciej rozwijającym się rynkiem reklam kosmetycznych są Indie, które nie odczuły spadku od 2014 ...
-
Internetowy Samochód Roku 2014
... z Niemiec. Ranking Internetowy Samochód Roku 2014 – wszystkie kategorie Sprzedawcy aut dobrze wiedzą, że popyt na marki zza zachodniej granicy nie ... 2014 jest rokiem, który po raz kolejny został zdominowany przez marki grupy Volkswagen, zarówno w rankingu samochodów używanych Otomoto.pl, jak i na rynku samochodów nowych. W sumie, wszystkie 4 marki ...
-
Najcenniejsze marki świata 2014 - produkty luksusowe
... odmianę języka chińskiego w charakterze sprzedawców i stworzyła specjalne oferty produktowe z okazji ważnych chińskich świąt i uroczystości. Najcenniejsze marki świata w segmencie dóbr luksusowych rankingu BrandZ Top 10 w 2014 r. Informacje o rankingu BrandZ Ranking BrandZ uwzględniający sto najpotężniejszych marek na świecie (BrandZ Top 100 Most ...
-
Najcenniejsze marki świata 2014 - motoryzacja
... i 4. z wartością marek na poziomie odpowiednio 21,5 mld USD i 14 mld USD. „Marki samochodów doskonale sobie radzą w 2014 roku dzięki temu, że recesja jest już praktycznie za ... znacząco lepszym wynikiem wobec spadku o 7% w roku 2012. W tym roku wszystkie marki z pierwszej dziesiątki odnotowały wzrost wartości z wyjątkiem Volkswagena, który ucierpiał z ...
-
Mikropożyczki online - wizerunek w Internecie w I kw. 2014
... . Przy pomocy narzędzia do monitoringu Internetu i mediów społecznościowych Brand24 poddano analizie pojawiające się w I kwartale 2014 roku 7004 wątki dotyczące czołowych marek firm pożyczkowych działających online. Pod uwagę wzięto następujące marki: Vivus, Wonga, Ekspres Kasa, NetCredit, Ofin, Pożyczkaplus, SMS365, Lendon, MiniCredit, SMS Kredyt ...
-
Marki godne zaufania 2014
... telefonii komórkowej), Casio (Zegarki i biżuteria),Nestlé (Płatki śniadaniowe) oraz Falvit (Suplement diety). W tegorocznej edycji badania laureatami Kryształowego Godła zostały również marki: Fairy (Płyn do mycia naczyń), Samsung (Urządzenie AGD), Falvit (Witaminy), Pantene(Kosmetyk do pielęgnacji włosów), Super-Pharm (Apteka oraz Drogeria), L'Or ...
-
Phishing: trendy styczeń 2014
... cyberprzestępców. Jak czytamy w raporcie, w styczniu 2014 roku RSA zidentyfikowało ponad 29 tysięcy ataków typu phishing, co w porównaniu z poprzednim miesiącem oznacza 21-procentowy spadek. Najczęstszym celem ataków phishingowych (25%) są marki amerykańskie, tuż za nimi się plasują się marki brytyjskie, indyjskie, kanadyjskie i australijskie. 34 ...
-
Ranking kredytów samochodowych VI 2014
... znajdziemy najkorzystniejszy kredyt na zakup… … nowego auta Ranking kredytów samochodowych - czerwiec 2014 (samochody nowe) Poz. Nazwa banku Wniosek online Całkowity koszt ... % dla kredytu na zakup samochodów Skoda i 4,99% w przypadku finansowania aut marki Volkswagen) zajęły miejsca w dalszej części zestawienia z uwagi na dość wysokie koszty kredytu ...
-
Ranking kredytów samochodowych II 2014
... zobowiązań kredytowych. Kredyt na nowe auto Ranking kredytów samochodowych - luty 2014 (samochody nowe) Poz. Nazwa banku Wniosek online Całkowity koszt kredytu Miesięczna rata ... silnikiem TDCi o mocy 140 KM. Samochód ten sprzedawany jest przez dealera marki Ford, a jego deklarowany przebieg to jedyne 19,7 tys. kilometrów. Wyszukiwarka kredytów ...
-
Najcenniejsze marki odzieżowe świata 2014
... rynkowej o 2 mld USD. „Wzrosty w kategorii odzieży miały miejsce przede wszystkim dzięki powrotowi optymizmu konsumenckiego, zwłaszcza w USA. Chodzi tu w głównej mierze o marki, które coraz częściej jawią się konsumentom w różnych miejscach świata jako lokalne. Sprzedaż odzieży i sponsorowanie lokalnych drużyn sportowych na tegorocznych zimowych ...
-
Branża motoryzacyjna w Polsce IV kw. 2014
... . Klienci indywidualni nabyli 126,5 tys. samochodów, o 4,3% więcej niż przed rokiem. W 2014 roku marki popularne stanowiły blisko 90% rejestracji nowych samochodów osobowych w Polsce (294,3 tys. sztuk). ... segment popularny. W 2014 roku zbliżył się do 34 tys. aut i było to o 24% więcej niż rok wcześniej. W tym segmencie trzy największe marki - BMW, ...
-
Branża AGD a wydatki na reklamę w I poł. 2014 r.
... o 12%. (za: Gazeta Prawna, Polacy wymieniają sprzęt w domach… 21.07.2014 r). Wraz ze wzrostem nakładów na reklamę, zmieniają się preferencje reklamodawców. I tak coraz ... , wpisująca się w ogólny trend marki. Kampanii towarzyszy promocja w Internecie oraz telewizji pod tytułem „Inwazja nagród”. Marki często posiłkują się wizerunkiem celebrytów w ...
-
Phishing: trendy lipiec 2014
... złośliwa aplikacja napisana przez Brazylijczyków. Według raportu RSA: W lipcu 2014, RSA zidentyfikowało 42571 ataków typu phishing, co oznacza wzrost o 25% w porównaniu z czerwcem 2014. 29% ataków było ukierunkowanych na marki amerykańskie, 11% - na marki brytyjskie. 36% wszystkich ataków phishingowych było hostowanych przez Stany Zjednoczone ...
-
Phishing: trendy maj 2014
... między innymi kradzież danych dostępowych i plików. Według raportu RSA: W maju 2014, RSA zidentyfikowało 38992 ataki typu phishing, co oznacza spadek o 26% w porównaniu z kwietniem 2014. 30% ataków było ukierunkowanych na marki amerykańskie, 10% - na marki brytyjskie. 42% wszystkich ataków phishingowych było hostowanych przez Stany Zjednoczone ...
-
Ranking kredytów samochodowych IX 2014
... auto używane (rok produkcji 2010) - który można przeznać na zakup samochodu dowolnej marki. Cena pojazdu 70 000 zł (wpłata własna - 14 000 zł). Okres spłaty 5 lat. ... zestawieniu zostały ujęte banki, które odesłały wypełnione ankiety do 15 września 2014 r. W przypadku zestawienia kredytów finansujących zakup samochodu używanego dodatkową zmienną jest ...
-
Ranking kredytów samochodowych III 2014
... innych kredytów, a także nie korzystają z kart kredytowych. Ranking kredytów samochodowych - marzec 2014 (samochody nowe) Poz. Nazwa banku Wniosek online Całkowity koszt kredytu ... auto używane (rok produkcji 2009) - który można przeznać na zakup samochodu dowolnej marki. Cena pojazdu 70 000 zł (wpłata własna - 14 000 zł). Okres spłaty 5 lat. ...
-
Ranking kredytów samochodowych IV 2014
... uszeregowane zostało względem wysokości całkowitego kosztu kredytu. Ranking kredytów samochodowych - kwiecień 2014 (samochody nowe) Poz. Nazwa banku Wniosek online Całkowity koszt kredytu ... używane (rok produkcji 2010) - który można przeznaczyć na zakup samochodu dowolnej marki. Kwota kredytu 36 000 zł (wpłata własna 9 000 zł). Okres spłaty 4 lata ...
-
Ranking kredytów samochodowych V 2014
... na auto używane (rok produkcji 2010) - który można przeznać na zakup samochodu dowolnej marki. Kwota kredytu 48 000 zł (cena pojazdu 60 000 zł). Okres spłaty 5 lat. ... W zestawieniu zostały ujęte banki, które odesłały wypełnione ankiety do 12 maja 2014 r. W przypadku finansowania samochodu używanego przyjęliśmy, że nasi klienci są zainteresowani autem ...
-
Ranking kredytów samochodowych VII 2014
... zł) i alarm (1 000 zł). Kredyt na auto używane Ranking kredytów samochodowych - lipiec 2014 (samochody używane) Poz. Nazwa banku Wniosek online Całkowity koszt kredytu (wraz z ubezpieczeniem) ... używane (rok produkcji 2010) - który można przeznaczyć na zakup samochodu dowolnej marki. Kwota kredytu 36 000 zł (wpłata własna 9 000 zł). Okres spłaty 4 ...