-
Żabka Polska tworzy sklepy Freshmarket
... sieci obejmuje do 7000 pozycji asortymentowych i skierowana jest do osób aktywnych zawodowo. Każdy z nowopowstałych sklepów będzie posiadał wydzielony sektor zwany Fresh Aleją, w której dostępny będzie szeroki wybór świeżych produktów. Freshmarket to także rozległy wybór sałatek i dań gotowych. W sklepie powstanie też stoisko ...
-
Maszyny vendingowe z MasterCard PayPass
... , Kartami MasterCard PayPass i Maestro® PayPass™ można zbliżeniowo płacić m.in. w placówkach należących do sieci Empik, Smyk, coffeeheaven, Żabka i Fresh Market, McDonald's, w salonach telefonicznych ERA GSM, w sklepach komputerowych Sferis, w salonikach Kolportera, biletomatach w Warszawie oraz Worcławiu w księgarniach Matras, w perfumeriach ...
-
Kantor Alior Bank wydaje MasterCard PayPass
... Agricole, a kolejne pracują nad wprowadzeniem tego rozwiązania do swojej oferty. Zakupy z użyciem technologii PayPass akceptowane ssą m.in. m.in. w: McDonalds, Żabka i Fresh Market, saloniki prasowe Kolporter, coffeeheaven, EMPIK, Matras Księgarnie, Sferis, Shell, T-Mobile, Smyk, Douglas, Cinema City i Multikino, Venezia, Kakadu, Rossmann, Grupa ...
-
Wypłata gotówki bez bankomatu
... wiele. Wypłatę możemy przeprowadzić m.in. na stacjach benzynowych (Orlen, Bliska), w kioskach należących do Ruchu czy w sieciach sklepów spożywczych (m.in. Żabka, Fresh Market). Zaletą usługi jest to, że wiele banków nie nalicza prowizji za korzystanie z niej. Jej wadą jest natomiast to, że aby ...
-
Nowy trend: picie kawy ze spożywczego
... względem walorów smakowych okazuje się 1 Minute. Głównymi sieciami sklepów spożywczych/kiosków, w których klienci piją kawę przynajmniej raz w tygodniu są: Żabka (11%), Fresh Market (10%) oraz 1 Minute (9%). Głównymi motywami wyboru sklepu spożywczego lub punktu sprzedaży jako miejsca, gdzie konsumenci kupują kawę na wynos, są ...
-
Pokolenie Z kupuje, czyli najważniejszy kontakt z marką
... firmami. Przykładem może być, np. cross marketing, który prowadziliśmy razem z KFC i pizzerią Dominium. W KFC rolkę gum do żucia Mentos Pure Fresh dodawaliśmy do każdego powiększonego zestawu B-Smart, natomiast w Dominium do każdego rachunku. Spotkaliśmy się z bardzo pozytywnym odzewem. Młodzi ludzie pod naszymi ...
-
6 grzechów głównych w marketingu e-commerce
... , albo nie raczą podać informacji o zamówieniu. Pytają o wszystkie dane lub nie pytają wcale. A sprawdza się złoty środek - mówi Marcin Kociuba z Fresh Mail. Właściciele e-sklepów wydają się czasem tracić z oczu … zysk z działalności. - Podstawą działania e-sklepu jest sprzedaż, nie zbieranie subskrypcji newslettera. Pop-up ...
-
Wpłaty na konto mBank w sklepach Żabka
mBank wprowadził dla swoich Klientów możliwość wpłaty pieniędzy na rachunek w jednym z ponad 2 tys. sklepów Żabka lub Freshmarket. Do dyspozycji Klientów jest też rosnąca liczba wpłatomatów. Dzięki umowie zawartej z firmą Żabka SA, właścicielem sklepów Żabka i Freshmarket, Klienci mBanku mogą wpłacać środki na rachunki Banku nie tylko za ...
-
Sklepy Żabka w Gdańsku i Gdyni
W Gdańsku przy ul. Stary Rynek Oliwski 6 oraz ul. Żwirki i Wigury 10, a także w Gdyni przy ul. Świętojańskiej 79a pojawiły się nowe sklepy Żabka. W całym Trójmieście firma Żabka Polska SA posiada łącznie ponad 65 sklepów, ale ich liczba będzie sukcesywnie rosnąć. W najbliższym czasie firma otworzy także w Gdańsku pierwszy sklep sieci Freshmarket. ...
-
Czy zakupy spożywcze online mają przyszłość?
Aż 90 % Polaków zdarza się, że muszą z braku czasu zrezygnować z zakupów artykułów codziennej potrzeby. Co piątemu przytrafia się to często lub bardzo często. Gdybyśmy mogli zaoszczędzić czas przeznaczony na takie zakupy, zyskiwalibyśmy co najmniej 8 dodatkowych dni w ciągu roku! Czas zaoszczędzony na robieniu zakupów kobiety częściej ...
-
Sieci handlowe w mediach III kw. 2014
W telewizyjnych spotach Lidla nadal królował duet Okrasa - Brodnicki, a w social mediach Biedronce najbardziej pomógł... Wojciech Cejrowski, mimo iż nie wziął udziału w żadnej kampanii reklamowej. W trzecim kwartale 2014 roku działające w Polsce sieci handlowe przeznaczyły na płatną promocję w mediach ponad 250 mln zł - wynika z najnowszego ...