-
Centra handlowe: wróciły do gry i walczą o miejsce
... GUS, e-commerce stabilizuje się na poziomie 7-8% całkowitej sprzedaży detalicznej. W efekcie rynek nieruchomości handlowych w Polsce może się rozwijać i ewoluować - mówi Anna Wysocka, Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych, JLL. Podaż – wzmożona aktywność deweloperów i dominacja małych formatów Od początku roku do końca września podaż ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych III kw. 2016
... nie tylko na standardową ofertę zakupową, żeby przyciągnąć klienta”, informuje Anna Wysocka. Popyt Polski rynek nadal przyciąga nowe sieci handlowe. Najwięcej debiutów ... przykładem jest rozwój m.in. H&M, CCC czy Grupy LPP”, dodaje Anna Wysocka. Czynsze Czynsze “prime”, które dotyczą najlepszych lokali o powierzchni 100 mkw. przeznaczonych dla ...
-
Galerie handlowe kreują doświadczenia
... np. poza branżę modową, którzy są w stanie zapewnić odwiedzającym pozytywne doświadczenia. To właśnie one budują markę nowoczesnych obiektów handlowych”, tłumaczy Anna Wysocka, Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych, JLL. Przykładów centrów handlowych oferujących najróżniejsze możliwości spędzania wolnego czasu jest na świecie wiele. Weźmy ...
-
Parki handlowe i sklepy convenience przyspieszyły. To skutek pandemii?
... , dość interesujący okazał się majowy spadek udziału e-commerce (z 11,9% do 9,1%). Anna Wysocka, Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych, JLL przyznaje, że wprawdzie ... do poziomów odwiedzialności zbliżonych do tych sprzed pandemii - dodaje Anna Wysocka. Na polskim rynku można też zaobserwować wzrost zainteresowania umowami i lokalizacjami typu ...
-
Centra handlowe w Polsce: oferta szeroka czy unikalna?
... całe miasta można oceniać pod względem ich asortymentu i pozycjonowania” - mówi Anna Wysocka, Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych w JLL. Metodologia – 60 kluczowych ... dwóch czynników – szerokiego wachlarza marek oraz ich niepowtarzalności, dodaje Anna Wysocka. „Dzięki tak skonstruowanej przez JLL metodologii badania, które - poza liczbą ...
-
Warszawa czeka na nowe centra handlowe
... i handlowe, a także przekształcenia dworców i terenów kolejowych”, wylicza Anna Wysocka, Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych w JLL. ` Popyt Mimo ... kawiarni w całej Polsce, obierając stolicę za przyczółek swojej ekspansji”, informuje Anna Wysocka. Czynsze Miesięczne czynsze typu prime za mkw. w najlepszych centrach handlowych wynoszą 95 - ...
-
Centra handlowe: czy Warszawa wyprzedzi Wrocław?
... segment spożywczy i restauracyjny wraz z wejściem do Warszawy takich sieci jak Paul, Fuddruckers, Dairy Queen, Benihana czy Dunkin’ Donuts”, wymienia Anna Wysocka, Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych w JLL. Powierzchnie niewynajęte Poziom pustostanów w nowoczesnych centrach handlowych wynosi obecnie 1,5%, co jest wynikiem dużo niższym ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych 2014-2015
... (18 000 mkw.), Galerii Dębiec w Poznaniu (9 800 mkw.) oraz kilku rozbudów (największa to 11 800 mkw. w CH Rywal w Białej Podlaskiej). Anna Wysocka, Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych, JLL, komentuje: „Większość obiektów zrealizowanych w miastach małych jest adekwatna do wielkości i możliwości rynku, a projekty architektoniczne ...
-
Centra handlowe: rok spektakularnych otwarć
... . zadebiutuje rosyjska marka odzieżowa – befree, która na swoje pierwsze lokalizacje w Polsce wybrała centrum handlowe Posnania w Poznaniu oraz Riviera w Gdyni”, wymienia Anna Wysocka. Czynsze Czynsze “prime”, które dotyczą najlepszych lokali o powierzchni 100 mkw. przeznaczonych dla branży moda i dodatki, w wiodących centrach handlowych, nadal ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych 2016
... średni i wysoki, co świadczy o tym, że sieci dostrzegają potencjał zakupowy oraz zapotrzebowanie wśród polskich konsumentów na towary wyższej jakości”, podsumowuje Anna Wysocka. Najgłośniejsze debiuty minionego roku to otwarcie sklepu z pełną ofertą amerykańskiej marki Victoria’s Secret w Arkadii, wejście do Polski brytyjskiego sklepu z zabawkami ...
-
10 trendów technologicznych, które ukształtują przyszłość handlu
... tej strategii jest przełamanie tradycyjnych granic między pracą i zabawą poprzez dodanie do oferty biura udogodnień charakterystycznych dla sklepów i hoteli”, dodaje Anna Wysocka. Dla przykładu, centrum Westfield San Francisco zaadaptowało część jednego z pięter w Westfield Bespoke - miejsce do współpracy dla startupów z branży handlu. Szacuje ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych 2018
... rozszerzają centra handlowe, włączając do niej komponenty gastronomiczne i rozrywkowe. Równolegle spada udział powierzchni operatorów spożywczych i sklepów budowlanych”, informuje Anna Wysocka, Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych, JLL. Największe projekty których otwarcie zaplanowano na bieżący rok to Galeria Młociny w Warszawie (72 ...
-
Warszawskie ulice handlowe wracają do łask?
... handlowe, byłoby naszym zdaniem zniesienie ograniczenia niedzielnego handlu w tych lokalizacjach, tak jak to ma miejsce w wielu innych stolicach europejskich – mówi Anna Wysocka, Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych, JLL. Jak podkreśla raport JLL, kluczem do zwiększenia potencjału handlu śródmiejskiego w Warszawie jest bliska współpraca ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych I kw. 2019
... i Pracodawców, zakaz handlu w niedziele doprowadził także do bankructwa ok. 16 000 małych sklepów, czyli tych, których miał najbardziej chronić – podsumowuje Anna Wysocka, Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych, JLL. Jednocześnie, już od dłuższego czasu właściciele dużych centrów handlowych dostosowują swoją ofertę do zmieniających ...
-
Centra handlowe mają silną konkurencję
... tzw. value retailers, jak Tedi, KiK, czy Dealz. Co więcej, marki te często rozpoczynają swoją ekspansję właśnie w mniejszych miastach - mówi Anna Wysocka. Zmieniające się potrzeby klientów zaowocowały doskonałymi wynikami, jeśli chodzi o nową podaż, uwzględniającą otwarcia kolejnych parków handlowych, zarówno regionalnych, jak i tradycyjnych ...
-
Centra handlowe: mały format, innowacje i zrównoważony rozwój
... oferty do nowych nawyków i ewoluujących oczekiwań klientów - komentuje Anna Wysocka, Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych, JLL. Ciekawymi propozycjami może ... wdrażanie strategii ESG jest coraz częściej wybieranym kierunkiem - dodaje Anna Wysocka, ekspertka JLL. Rośnie popularność mniejszych formatów handlowych W 2021 r. deweloperzy oddali ...
-
Parki handlowe i centra convenience z rekordem w 2022 roku?
... dwóch metrów wysokości, dzięki czemu wybór najpotrzebniejszych materiałów jest znacznie łatwiejszy. Taki format coraz częściej pojawia się w parkach handlowych, dodaje Anna Wysocka, Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych, JLL. Bez podwyżki czynszów Czynsze za najlepsze obiekty utrzymują się na poziomie zbliżonym do ubiegłorocznego ...
-
Nieruchomości komercyjne w Polsce przyciągają
... więcej ryzyk, które mogą się pojawić w trakcie procesu inwestycyjnego – tłumaczy Anna Oleksy. W małych miejscowościach dominują proste formaty parterowe z wejściem z zewnątrz i parkingiem ... w mniejszych, jak np. Kalisz ma wartość nieco ponad 200 m kw. – zauważa Anna Wysocka z Jones Lang LaSalle. Trudno zgadywać, jak zachowa się rynek nieruchomości ...
-
Warszawa w oczekiwaniu na nowe powierzchnie handlowe
... powierzchnią centrów handlowych - 437 mkw. na 1 000 mieszkańców" - komentuje Anna Bartoszewicz-Wnuk, Dyrektor Działu Badań Rynku i Doradztwa, JLL. Poza centrami handlowymi (1, ... mkw.). Byłby to drugi obiekt realizowany przez GTC w Warszawie. Popyt Anna Wysocka, Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych, JLL, informuje: „,Międzynarodowe sieci ...
-
Rynek nieruchomości w Polsce 2005 - 2006
... i deweloperów będzie się koncentrować na miastach regionalnych ze względu na wyższy popyt na powierzchni handlowe oraz ich mniejsze zagęszczenie." - powiedziała Anna Wysocka, dyrektor działu powierzchni handlowych w firmie CB Richard Ellis Polska. Bardzo wysoką aktywnością w 2005 roku wykazał się także rynek powierzchni magazynowo-logistycznych ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych I kw. 2015
... dla strategii polegającej na dogęszczaniu sieci w już spenetrowanych miastach. Dzięki temu zwiększa się dostępność popularnych marek, takich jak np. H&M. Anna Wysocka, Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych, JLL, komentuje: ”Największy popyt wciąż charakteryzuje najlepsze projekty w danym mieście, podczas gdy pozostałe, gorzej postrzegane ...
-
O tym jak centra handlowe przeżyły wolną niedzielę
... termometry wskazywały miejscami ponad 15 stopni na plusie. Polacy woleli iść na spacer do parku niż do pustej galerii handlowej. Anna Wysocka, Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych,
-
Centra handlowe w Warszawie stawiają na usługi i rozrywkę
... , ścianki wspinaczkowe, pokoje zagadek czy nawet biblioteki. Tak stało się w przypadku Blue City, w którym w tym roku otworzy się kino”, tłumaczy Anna Wysocka, Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych, JLL. Czynsze Czynsze “prime”, które dotyczą lokali o powierzchni około 100 mkw. w kategorii moda i akcesoria w wiodących ...
-
Jeszcze centra handlowe, czy już centra doświadczeń?
... sklep czy galeria musiały sprawiać wrażenie estetycznych. Dziś pozyskanie i zatrzymanie klienta staje się coraz bardziej skomplikowane, a konsumenci – wymagający”, komentuje Anna Wysocka, Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych, JLL. Tendencje pojawiające się w dziedzinie customer experience zmieniają się tak samo błyskawicznie jak ulegają ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych I-III kw. 2019
... rozmaite wydarzenia plenerowe na stałe zagościły w kalendarzach największych obiektów w Polsce, dodatkowo przyciągając gości również w niehandlowe niedziele miesiąca – mówi Anna Wysocka, Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych, JLL. Ważnym elementem strategii rozwoju centrów handlowych staje się omnichannel, czyli łączenie kanałów online ...
-
Duże centra handlowe w odwrocie. Kto je detronizuje?
... propozycja dla rozwijających się marek, opcja sprzedaży nadwyżki towarów, ale także sposób na uzupełnienie niewynajętych przestrzeni w obiektach handlowych -wymienia Anna Wysocka, Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych, JLL. Pomimo pandemii czynsze w parkach handlowych i centrach codziennych zakupów pozostają stabilne. E-commerce a krajowe ...
-
Najbardziej dochodowi dziennikarze telewizyjni
... Lis, Andrzej Morozowski z Maciejem Knapikiem, Krzysztof Ziemiec i Marek Zając, Monika Olejnik, Justyna Dobrosz – Oracz i Dorota Wysocka –Schnepf, Bogdan Rymanowski oraz Jan Ordyński i Przemysław Szubartowicz. Anna Kalczyńska/ Anna Jędrzejowska/ Danuta Kondratowicz/ Beata Tadla/ Jarosław Kuźniar (TVN 24 - Dzień na Żywo) - 28,9 mln zł Grzegorz ...
-
Najbardziej dochodowi dziennikarze telewizyjni 2011
... pieniądze znaleźli się także Tomasz Lis, Andrzej Morozowski z Maciejem Knapikiem, Justyna Dobrosz – Oracz i Dorota Wysocka –Schnepf, Monika Olejnik, Bogdan Rymanowski (z dwoma programami) oraz Krzysztof Ziemiec i Marek Zając. Anna Kalczyńska, Anna Jędrzejowska, Danuta Kondratowicz, Jarosław Kuźniar, Beata Tadla - (Dzień na Żywo - TVN 24) – 59 ...
-
Biurowce magnesem w rekrutacji do sektora BPO/SSC
... aż 497 kandydatów, czyli pięć osób na jedno miejsce – wyjaśnia Katarzyna Wysocka. Wśród polskich miast akademickich błyszczy też Wrocław. W stolicy Dolnego Śląska studiuje ... znaczącego przyrostu powierzchni biurowej wynajmowanej przez ten sektor – wyjaśnia Anna Szymańska. Nowi gracze w nowych biurach W całym kraju najwięcej centrów usług wspólnych ...
-
Premiera książki "50 Wpływowych Kobiet Biznesu" i Gala na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce
... , makijaże wykonały Urszula Olko, Justyna Diadik. Modelki biorące udział w pokazie mody to wyjątkowe osobowości medialne: Agnieszka Wielgosz, Anna Powierza, Tatiana Sosna-Sarno, Sylwia Wysocka, Divine Kitenge-Martyńska, Magdalena Waligórska, Joanna Opieracz, Elżbieta Jeznach. Podczas pokazu mody o marce i prezentowanej kolekcji opowiadała aktorka ...
Tematy: