eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Firmy bez strategii w social media

Firmy bez strategii w social media

2012-10-23 12:54

Przeczytaj także: Jak promować firmę na social media?


GŁÓWNE WNIOSKI:
  1. Nakłady na PR ogółem:
    • 20,1% – wzrost,
    • 41,7% – bez zmian,
    • 18,8% – spadek,
    • 19.4% – nie dotyczy/brak danych.
  2. Nakłady na PR według regionu:
    • Azja i Pacyfik (15,4% wzrost, 17,4% bez zmian, 6,5% spadek),
    • Afryka (10,5% wzrost, 19,1% bez zmian, 4,6% spadek),
    • Ameryka Łacińska (11,6% wzrost, 16,2% bez zmian, 5,9% spadek),
    • Rosja i Eurazja (10,5% wzrost, 17,2% bez zmian, 6,7% spadek),
    • Ameryka Północna (10,8% wzrost, 26,1% bez zmian, 7,0% spadek),
    • Bliski Wschód (7,7% wzrost, 22,2% bez zmian, 5% spadek),
    • Europa Środkowo-Wschodnia i Europa Południowo-Wschodnia (10,7% wzrost, 26,4% bez zmian, 10,5% spadek),
    • Europa Zachodnia (10,1% wzrost, 30% bez zmian, 12% spadek).
  3. Nakłady na PR ogółem według specjalizacji:
    • Media społecznościowe i e-PR (43,5% wzrost, 35,7% bez zmian, 7,7% spadek),
    • Komunikacja korporacyjna i zarządzanie reputacją (24,2% wzrost, 50,6% bez zmian, 13,7% spadek),
    • CSR (16% wzrost, 49,1% bez zmian, 11,7% spadek),
    • Komunikacja kryzysowa (9,5% wzrost, 58,8% bez zmian, 9,7% spadek).
  4. Wydatki na usługi agencji PR w ramach współpracy stałej i projektowej:
    • Współpraca projektowa (17,1% wzrost, 36,5% bez zmian, 18,9% spadek),
    • Współpraca stała (8,8% – wzrost, 39,1% bez zmian, 24% – spadek).
  5. Liczebność zespołu zajmującego się komunikacją:
    • 23,5% – wzrost,
    • 55,5% – bez zmian,
    • 15,6% – spadek,
    • 5.5% – nie dotyczy/brak danych.
  6. Widoczność aktywności komunikacyjnej na poziomie kierownictwa wyższego szczebla/zarządu:
    • 41,9% – wzrost,
    • 45,8% – bez zmian,
    • 6,1% – spadek,
    • 6.2% – nie dotyczy/brak danych.
  7. Postrzegane znaczenie komunikacji dla osiągnięcia sukcesu rynkowego:
    • 49,5% – wzrost,
    • 37,9% – bez zmian,
    • 6,2% – spadek,
    • 6.4% – nie dotyczy/brak danych.
  8. Liczba firm wykorzystujących „strategię cyfrową”:
    • 71,3% – „strategia cyfrowa” jest wykorzystywana,
    • 22,4% – brak „strategii cyfrowej”.
  9. Stopnień zintegrowania strategii e-PR z ogólną strategią komunikacji:
    • 39,1% – pełna integracja,
    • 52,9% – częściowa integracja – wyłącznie wybrane elementy,
    • 6,2% – brak integracji.
  10. Integracja działań PR, reklamy ATL i strategii w mediach społecznościowych:
    • 25,6% – pełna integracja,
    • 58,5% – częściowa integracja,
    • 9,7% – brak integracji.
  11. Główne cele działań w mediach społecznościowych:
    • 11% – wzrost sprzedaży,
    • 21,4% – lepsza reputacja,
    • 22,1% – świadomość,
    • 15,3% – budowanie zaufania,
    • 10% – obsługa klienta,
    • 5,1% – udostępnianie informacji o istotnych wydarzeniach,
    • 7,1% – szybkie reagowanie na problemy,
    • 5,6% – dotrzymanie kroku konkurencji,
    • 2,4% – inne.

poprzednia  

1 2

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: