eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Reklama wielkoformatowa IV-VI 2012 r.

Reklama wielkoformatowa IV-VI 2012 r.

2012-08-09 11:30

Przeczytaj także: Reklama wielkoformatowa I-III 2012 r.


Kolejna tabela ilustruje znaczący wzrost sprzedanych nośników przede wszystkim w strefie C (wzrost inwestycji o 28,4%) oraz z mniejszą dynamiką w strefie B (+19,8%). Jednocześnie inwestycje w nośniki w centrach miast wyniosły jedynie 0,8%.

fot. mat. prasowe

Liczba i wartość wykorzystanych nośników pod względem położenia

Znaczący wzrost sprzedanych nośników przede wszystkim miał miejsce w strefie C


W I półroczu 2012 roku największy wzrost pod względem liczby zakupionych nośników i wartości tej sprzedaży odnotowały nośniki powyżej 500 m2 (tabela nr 7).

fot. mat. prasowe

Liczba wykorzystanych nośników pod względem wielkości powierzchni reklamowej

W I półroczu 2012 roku największy wzrost pod względem liczby zakupionych nośników i wartości tej sprzedaży odnotowały nośniki powyżej 500 m2


Zaprezentowane w tej części wyniki bazują na liczbie wykorzystanych powierzchni reklamowych w analizowanym okresie z uwzględnieniem cyklu miesięcznego. Innymi słowy: prezentowane wartości to zsumowana liczba powierzchni reklamowych w poszczególnych miesiącach.

Informacje o badaniu
Raport CAM Media o rynku reklamy wielkoformatowej w Polsce i wszystkie związane z nim analizy zostały sporządzone na podstawie rzeczywistych danych rynkowych gromadzonych od początku stycznia 2010 roku. Umożliwia to prowadzenie analiz komparatywnych. Dane wykorzystywane w analizach są gromadzone w sposób ciągły przez sieć monitorującą należącą do CAM Media. Osoby prowadzące monitoring raportują fakty każdej ekspozycji wielkoformatowej w siedmiu największych miastach Polski. Lista miast, w których prowadzony jest stały monitoring ekspozycji reklam wielkoformatowych obejmuje: Warszawę, Kraków, Wrocław, Trójmiasto , Poznań, Katowice, Łódź. Monitoringiem objętych jest 280 lokalizacji wielkoformatowych. Informacja o ekspozycjach na nośnikach reklamy wielkoformatowej jest agregowana w okresach miesięcznych w następujących przekrojach: cena katalogowa/poziom udzielonych rabatów/klasa lokalizacji/ wielkość lokalizacji. Cena transakcyjna jest ceną netto (bez podatku VAT), szacowaną osobno dla każdej lokalizacji z uwzględnieniem rabatów udzielanych przez firmy sprzedające reklamę wielkoformatową, a wynikających z sezonowości sprzedaży, segmentu Klienta dokonującego zakupu i wielkości realizowanej kampanii reklamowej.

poprzednia  

1 ... 3 4

oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: