Reklama w motoryzacji II 2005
2005-03-21 01:01
Przeczytaj także: Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę I-IX 2013
Większość kwot przeznaczonych na reklamę w motoryzacji przypadła tym razem gazetom (15 mln 601 tys. zł), a dalej uplasowały się magazyny (11 mln 314 tys. zł), telewizja była dopiero na trzecim miejscu (10 mln 869 tys. zł) przed stacjami radiowymi (6 mln 93 tys. zł). Wydatki na reklamę samochodów w lutym stanowiły 6,2 procent wszystkich nadkładów na reklamę w mediach. Dla porównania, w lutym roku 2004 udział wydatków na reklamę aut osobowych w stosunku do całości nakładów na reklamę wyniósł 6,1 procent.W ciągu pierwszych dwóch miesięcy obecnego roku łączny budżet przeznaczony na reklamę samochodów (84 mln 637 tys. zł) stanowił 6,6 procent wszystkich kosztów reklamowanych w mediach grup produktów, natomiast rok wcześniej było tylko 5,1 procent.
Od początku roku wydatki na reklamę aut osobowych są większe niż przed rokiem o 31,2 procent, a liczba emisji wyniosła 23.404 razy (wzrost o 78,8 procent).
Wszystkie podane wydatki liczone są według cenników mediów bez upustów.
oprac. : Grzegorz Gacki / Polska.pl
Przeczytaj także
-
Branża motoryzacyjna ogranicza wydatki na reklamę
-
Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę radiową
-
Jak branża turystyczna inwestuje w reklamę?
-
Co i za ile reklamuje branża finansowa?
-
Wydatki reklamowe w I kw. 2019 r. Kto i co reklamował?
-
Reklamodawcy w TV: Lidl na czele rankingu marek
-
Wydatki reklamowe w lutym 2019 r. Kto i co reklamował?
-
Reklamodawcy w TV: branża farmaceutyczna bez konkurencji?
-
Wydatki reklamowe w styczniu 2019 r. Kto i co reklamował?