eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Usługi powszechne TP SA w 2010

Usługi powszechne TP SA w 2010

2011-05-09 12:44

Przeczytaj także: Usługa powszechna TP SA 2006-2009


fot. mat. prasowe

Stopa nieskutecznych wywołań dla połączeń krajowych (w %)

Stopa nieskutecznych wywołań dla połączeń krajowych (w %)

14. Stopa nieskutecznych wywołań krajowych (nie powinna być większa niż 0,5%) wyniosła 0,02% i jest nieco mniejsza niż w roku 2009 (0,03%), również w żadnej strefie limit nie został przekroczony.

15. Stopa nieskutecznych wywołań dla połączeń międzynarodowych (powinna być nie większa niż 2,3%) w ujęciu krajowym wyniosła 1,1% podobnie jak w roku 2009 (1,11%), również w żadnej strefie limit nie został przekroczony.

fot. mat. prasowe

Stopa nieskutecznych wywołań dla połączeń międzynarodowych (w %)

Stopa nieskutecznych wywołań dla połączeń międzynarodowych (w %)


16. Stopa nieskutecznych wywołań dla połączeń do sieci komórkowych (powinna być nie większa niż 2,5%) w ujęciu krajowym wyniosła 0,6% i jest bardzo zbliżona do wartości z roku 2009 (0,67%), również w żadnej strefie limit nie został przekroczony.

fot. mat. prasowe

Stopa nieskutecznych wywołań dla połączeń komórkowych (w %)

Stopa nieskutecznych wywołań dla połączeń komórkowych (w %)


17. Średni czas zestawiania połączeń krajowych (powinien być nie większy niż 2,00 sek.) wyniósł 1,2 sek. podobnie jak w 2009 roku, również w żadnej strefie limit czasu nie został przekroczony.

fot. mat. prasowe

Średni czas zestawienia połączeń krajowych (w sekundach)

Średni czas zestawienia połączeń krajowych (w sekundach)


poprzednia  

1 ... 4 5 6

następna

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: