Rola Internetu w zakupach napojów bezalkoholowych
2011-02-11 14:00
Źródła wiedzy o napojach © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Internet a zakupy chemii gospodarczej
Źródła wiedzy o napojach i sokachfot. mat. prasowe
Źródła wiedzy o napojach
Poszukiwanie informacji o napojach i sokach
Badani internauci najczęściej poszukują w sieci informacji na temat kawy (51%) oraz soków owocowych i warzywnych (połowa badanych). Nieco mniejszym zainteresowaniem cieszą się: herbata (43%), niegazowana woda mineralna (41%) oraz napoje energetyzujące i izotoniczne (39%). Informacje na temat pozostałych kategorii napojów i soków są poszukiwane wyraźnie rzadziej (nie więcej niż 35% wskazań), jednak tylko nieliczna grupa Internautów (13%) twierdzi, że w ogóle nie szuka takich informacji.
fot. mat. prasowe
O jakich napojach szuka Pan(i) informacji w internecie?
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Zakupy online: co sądzimy o metaverse, personalizacji i ekologii?
-
90% Milenialsów i Zetek stawia na zakupy online. Jakie mają zwyczaje?
-
Zetki polują na promocje, Baby Boomers kupują polskie produkty
-
Prezenty świąteczne: w tym roku więcej za mniej
-
Teraz Polska: jak kupują polscy konsumenci?
-
Polacy boją się o zdrowie rodziny najbardziej w Europie
-
Które produkty spożywcze są polskie?
-
Pokolenie Z: życie i zakupy online przestały bawić młodych?
-
Polacy martwią się o oszczędności bardziej niż o własne zdrowie