Wydatki na reklamę - III 2004
2004-04-15 13:31
Przeczytaj także: Jak branża turystyczna inwestuje w reklamę?
Analizując udziały rynkowe poszczególnych mediów w badanym okresie nie zauważamy rewolucyjnych zmian. Mimo ogólnej tendencji zmniejszania się udziału Telewizji w wydatkach reklamowych, w marcu Telewizja zyskała - kosztem Radia i Magazynów.
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
W pierwszym kwartale roku 2004 reklamodawcy wydali na reklamę ponad 2413 mln zł. To kolejny rekord, który do tej pory jest ustanawiany rokrocznie.
fot. mat. prasowe
1 2
oprac. : Expert Monitor
Przeczytaj także
-
Wydatki reklamowe w I kw. 2019 r. Kto i co reklamował?
-
Reklamodawcy w TV: Lidl na czele rankingu marek
-
Wydatki reklamowe w lutym 2019 r. Kto i co reklamował?
-
Reklamodawcy w TV: branża farmaceutyczna bez konkurencji?
-
Wydatki reklamowe w styczniu 2019 r. Kto i co reklamował?
-
Wydatki reklamowe w 2018 r. Kto i co reklamował?
-
Przedświąteczne wydatki reklamowe. Kto i co reklamował?
-
Wydatki reklamowe w październiku. Kto i co reklamował?
-
Wydatki reklamowe we wrześniu. Kto i co reklamował?