Krótki kurs rozwoju
2004-02-23 14:19
Moim zdaniem organizacje ukierunkowane na rozwój mają trzy wspólne cechy: oddane kierownictwo, zdolność ciągłej innowacji i niezachwiany optymizm. Recesja, której skutki nadal odczuwamy potrafi podkopać podstawy nawet najstabilniejszej organizacji, ale należy też pamiętać, że każda recesja staje się w pewnym momencie trampoliną dla nowych sukcesów. Jaką odpornością zatem muszą wykazać się organizacje, których początki sięgają czasu gospodarczego zastoju!
Jedną z najsprytniejszych metod przechytrzenia słabej gospodarki jest ROZWÓJ. Organizacje nie mogą zwalniać pracowników, jeśli chcą zachować siłę do rozwoju. Rozwój to jedyny imperatyw gospodarki. Dlatego, kiedy ludzie pytają mnie dlaczego Pressence Public Relations koncentruje się na rozwoju odpowiadam, "Bo to nasz imperatyw!"
Chcesz poznać nasz sekret?
Sekret umożliwiający stały rozwój (bez względu na koniunkturę) polega na zwiększaniu przychodów, zysków i wartości akcji poprzez skupianie się na rozwiązywaniu problemów związanych z produktami zamiast na doskonaleniu samych produktów.
Sukces zwykle zaczyna się od określenia nowej potrzeby klienta wynikającej z użytkowania produktu. Zaspokojenie tej potrzeby tworzy platformę do rozwoju.
Do nowych pomysłów można zaliczyć:
- pomoc klientom w redukcji ogólnych kosztów działalności
- pomoc w uproszczeniu procedur i ograniczeniu kłopotów
- pomoc w podejmowaniu lepszych i szybszych decyzji
- pomoc w szybszym opracowaniu ofert rynkowych
- pomoc w zwiększaniu przychodów (i zysków).
oprac. : Bogusław Feliszek / Pressence Public Relations