TPSA optymalizuje Telepunkty
2003-12-11 12:41
Przeczytaj także: TPSA porozumiała się z NOM
Telepunkty to pierwsza w Polsce sieć salonów sprzedażowych, oferujących kompleksowe produkty i usługi Grupy TP: usługi telefonii komórkowej i stacjonarnej oraz dostęp do Internetu.Projekt analityczny prowadzony przez Claritas Polska dla TP S.A. ma na celu wzrost efektywności zarządzania siecią nowopowstających placówek sprzedaży, właściwą lokalizację nowych punktów oraz ocenę wpływu konkurencyjnych placówek. "Claritas otrzymał również zadanie opracowania prognozy optymalnej ilości punktów sprzedaży TP. - opowiada Piotr Kotowicz z TP S.A. - w ramach realizacji tego projektu analitycy określą profil mieszkańców obszarów oddziaływania Telepunktów, tak abyśmy mogli w pełni dostosować naszą oferty do potrzeb obecnych i potencjalnych klientów".
"W projekcie prowadzonym dla TP S.A. korzystaliśmy z naszych doświadczeń w określaniu lokalizacji punktów usługowych. Poza branżą telekomunikacyjną, tego typu analizy cieszą się dużym zainteresowaniem właścicieli centrów handlowych oraz firm z sektora bankowego i motoryzacyjnego." - komentuje Krzysztof Kuwałek, Prezes Claritas Polska.
Analiza została przeprowadzona na poziomie miast oraz miast i ich okolic. Potencjał rynku lokalnego został określony w oparciu o czynniki takie jak liczba i koncentracja ludności na danym obszarze, profil ludności z uwzględnieniem charakterystyki demograficznej, sytuacji na rynku pracy oraz korzystania z usług tele-informatycznych oraz infrastrukturę handlową - obecność oraz liczbę centrów handlowych.
Claritas specjalizuje się w gromadzeniu i przetwarzaniu informacji o stylach życia polskich konsumentach na podstawie ich deklaracji złożonych poprzez Ogólnopolski Kwestionariusz Produktów i Usług, na który do tej pory odpowiedziało 1,9 miliona polskich gospodarstw domowych tj. 5,2 miliona dorosłych i nieletnich konsumentów.
![Wirtualna Polska ostatecznie zmienia właściciela [© WP.pl] Wirtualna Polska ostatecznie zmienia właściciela](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/WP/Wirtualna-Polska-ostatecznie-zmienia-wlasciciela-131137-150x100crop.jpg)
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Najnowsze w dziale Wiadomości
-
Nowa aplikacja Koszyk Zakupowy: sprawdź, gdzie zrobisz taniej zakupy spożywcze w największych sieciach
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?