Tłumacz online Google po polsku
2008-05-14 12:05
© fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Google Gadget Maker po polsku
Wyszukiwanie za pośrednictwem Tłumacza Google odbywa się w następujący sposób: na stronie translate.google.pl, w zakładce „przetłumaczone zapytanie” należy wpisać odpowiednie hasło.Na przykład, planując wyjazd na safari w Afryce, chcielibyśmy dowiedzieć się o polach kempingowych, ofertach biur podróży czy poczytać o doświadczeniach innych turystów. Niestety większość publikacji na ten temat będzie najprawdopodobniej po angielsku.
Tłumacz Google przetłumaczy zapytanie, przeprowadzi wyszukiwanie w sieci oraz wyświetli tytuł i opis znalezionych stron po polsku.
fot. mat. prasowe
Internauci mogą także korzystać z przekładów pomiędzy dowolnymi językami obsługiwanymi przez Tłumacza Google za pośrednictwem języka angielskiego.
Tłumacz Google działa w oparciu o technikę tłumaczenia automatycznego. Jeśli użytkownik otrzyma przekład, który jego zdaniem brzmi dziwnie lub jest nieprawidłowy, może dodać swoją propozycję lepszego tłumaczenia. Google będzie korzystać z informacji zwrotnych, aby podnosić jakość tłumaczeń w kolejnych aktualizacjach systemu.
Tłumacz obecnie umożliwia przekłady z angielskiego na następujące języki: arabski, chiński (tradycyjny), chiński (uproszczony), holenderski, francuski, włoski, niemiecki, grecki, japoński, koreański, portugalski, rosyjski, hiszpański, polski, szwedzki, fiński, duński, rumuński, czeski, bułgarski, norweski, chorwacki i hindi.
Dostępne są też bezpośrednie tłumaczenia w obie strony pomiędzy językami: japońskim i koreańskim a także pomiędzy francuskim i niemieckim.
oprac. : Aleksander Walczak / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
5,5 miliarda fałszywych reklam usuniętych w 2023 roku
-
Jacy freelancerzy są najbardziej poszukiwani?
-
Marka Microsoft najczęściej wykorzystywana przez hakerów
-
Hakerzy podszywają się pod Walmart, Microsoft i Wells Fargo
-
SEO i Google w branży turystycznej. Kto radzi sobie najlepiej w internecie?
-
Google DeepMind testuje "trenera życia osobistego" AI. Czy to dobry pomysł?
-
Wdrożenie Google Analytics 4. Co się zmieniło i jak skonfigurować GA4?
-
Jak marki kosmetyczne radzą sobie w Google’u?
-
Najcenniejsze marki świata 2023. Apple wciąż na szczycie