Linki sponsorowane w Adico.pl
2003-08-27 00:20
Przeczytaj także: Netsprint na nowo
"Użytkownicy aukcji przedstawiają bardzo dużą wartość dla niemal 300 naszych Reklamodawców" – twierdzi Artur Banach z NetSprint.pl. "Stworzony przez naszą firmę system umożliwia dostarczanie reklamy precyzyjnie adresowanej do Użytkownika i dzięki temu znacznie skuteczniejszej od tradycyjnych form promocji w Sieci. Np. Użytkownik zainteresowany zakupem aparatów cyfrowych jako wynik wyszukiwania na aukcji otrzyma m.in. Link Sponsorowany sklepu oferującego te produkty.""W naszym przekonaniu współpraca z NetSprint.pl przyniesie wiele korzyści, zarówno naszym Użytkownikom, jak i samemu serwisowi" - zauważa Jacek Namysło z Adico.pl. "Nasi Użytkownicy zyskali kolejną usługę, dzięki której kojarzymy interesy Reklamodawców z potrzebami sprzedawców i nabywców. Natomiast sam serwis zyskał kolejne już źródło przychodów, co jest nie bez znaczenia w przypadku platformy nie pobierającej prowizji od Użytkowników."
Do tej pory linki kojarzone były tradycyjnie tylko z wynikami wyszukiwania. Rynek "reklamy kontekstowej" (ang. contextual ads) należy do najszybciej rosnących segmentów reklamy on-line za oceanem. Wg ocen firmy Overture Services, Inc. osiągnie on wielkość ponad 2 miliardów dolarów w ciągu nadchodzących 5 lat.
Przykładowy wygląd linku sponsorowanego prezentowanego na stronach Adico.pl:
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
NewsPoint: monitoring mediów od NetSprint
-
Zasoby Wikipedii w WP i NetSprint
-
Orkla Media przejmuje NetSprint
-
Wyszukiwarka na stronę www od NetSprint
-
Dane adresowe firm w wynikach NetSprint.pl
-
Adkontekst: boksy reklamowe Netsprint i WP
-
Newsy w NetSprint.pl
-
NetSprint: 270% więcej
-
Toolbar Rodzinny NetSprint