Kopalnia wiedzy o CRM
2003-08-27 00:24
Przeczytaj także: CRM również w wierzytelnościach
Wortal skierowany jest do pracowników firm (decydentów oraz użytkowników), którzy planują wdrożenie lub są w trakcie wdrażania systemu klasy CRM, osób zawodowo związanych z informatyką zainteresowanych aktualnymi informacjami o rynku, a także studentów poszukujących materiałów na potrzeby projektów, prac zaliczeniowych i dyplomowych.CRM-abc.pl jest źródłem informacji na temat rynku CRM w Polsce oraz praktycznych aspektów związanych z wdrożeniem systemów tej klasy. Każdy odwiedzający strony wortalu może dowiedzieć się, czym dokładnie jest Zarządzanie Relacjami z Klientem, jakie korzyści wypływają z wdrożenia CRM, jakie są warunki udanego wdrożenia i najczęściej popełniane błędy.
"CRM jest stosunkowo młodą i szybko rozwijającą się dziedziną, w związku z tym istnieje potrzeba systematyzowania wiedzy na jej temat. Chcemy ułatwić menedżerom poruszanie się w gąszczu informacji porządkując wiadomości z rynku, od dostawców systemów oraz gromadząc doświadczenia firm, które zdecydowały się na wdrożenie CRM." - mówi Agnieszka Kołota z redakcji CRM-abc.pl.
W Bazie Wiedzy serwisu znajdują się artykuły autorstwa współpracujących z CRM-abc.pl autorytetów w dziedzinie CRM, aktualne wiadomości dotyczące CRM, opisy wdrożeń, książki, linki do innych serwisów CRM, czasopisma poświęcone CRM i wiele innych materiałów. Na szczególną uwagę zasługuję na bieżąco aktualizowane zestawienie dostawców i systemów klasy CRM w Polsce.
Osoby zainteresowane tematyką CRM mają możliwość przesłania zapytania do redakcji wortalu, a także zapisania się na listę dystrybucyjną CRM-abc.pl, aby raz w tygodniu otrzymywać informacje dotyczące najnowszych wdrożeń i oprogramowań oraz aktualnych szkoleń i konferencji odbywających się zarówno w Polsce, jak i poza granicami kraju.
oprac. : Grzegorz Gacki / CentrumPrasowe.net
Przeczytaj także
-
Sztuczna inteligencja w polskich firmach. Ciągle niewykorzystany potencjał?
-
Outsourcing IT, Salesforce i Agile, czyli najlepsze rozwiązania dla biznesu
-
CRM - jak uniknąć typowych błędów przy wdrożeniu?
-
Nierzetelny jak polski handlowiec?
-
Jak zbudować trwałe relacje z klientami. Podstawy CRM, cz. 1
-
Informatyzacja firmy jest koniecznością
-
3 główne trendy na rynku CRM
-
Sprzedawco! Przygotuj się na święta w e-commerce
-
Najważniejsze trendy w e-commerce