Elektroniczny asystent zakupów
2006-12-16 00:04
SmartShopper © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Telefon w zegarku
fot. mat. prasowe
SmartShopper
Produkt dodaje się do listy poprzez wypowiedzenie jego nazwy. Baza urządzenia SmartShopper zawiera ponad 2 tys. nazw produktów, które są automatycznie rozpoznawane i dodawane do listy. Produkty są następnie segregowane według sektora hipermarketu, w którym można je znaleźć. Tak przygotowana lista zakupów jest następnie drukowana z wykorzystaniem technologii termicznej.
oprac. : 4Press
Przeczytaj także
-
Czego szuka Polak na zakupach i czy to dostaje?
-
Pokolenie Z stawia na zakupy online
-
Czego pragną konsumenci? Kantar przedstawia trendy na 2024 rok
-
Sklepy na lekkim minusie w 2023 roku. Hipermarkety z największym spadkiem ruchu
-
Zachowania konsumentów: cena liczy się mniej niż zaufanie do marki
-
Wypożyczenie nart czy zakup? Ekonomia współdzielenia coraz popularniejsza
-
Boże Narodzenie. Jak uniknąć kompulsywnych zakupów i sprzątania?
-
10 porad od Mikołaja na zakupy świąteczne
-
Duty free: dlaczego nie chcemy kupować w sklepie bezcłowym?