Polacy chcą konkurencji Poczty Polskiej
2006-11-08 00:49
Jakie korzyści widzi Pan/Pani w pojawieniu się konkurencji dla Poczty Polskiej? N=1005, wśród mieszk © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Poczta Polska wg Polaków
Na drugim miejscu wśród korzyści wymieniana jest lepsza jakość usług oraz szybsze tempo ich realizacji (po 31%). Młodzi ludzie - w wieku 15-19 lat - po wejściu na rynek konkurenta spodziewają się szybszych usług. Zdaniem Polaków, dzięki zniesieniu monopolistycznych działań na rynku pocztowym, należy oczekiwać mniejszych kolejek (19%) oraz milszej obsługi (10%). Konkurencji Poczty Polskiej częściej chcą osoby z wykształceniem wyższym i licencjackim, kierownicy i specjaliści oraz prywatni przedsiębiorcy.fot. mat. prasowe
Jakie korzyści widzi Pan/Pani w pojawieniu się konkurencji dla Poczty Polskiej? N=1005, wśród mieszk
Prawie połowa Polaków w ciągu ostatniego roku dokonała za pośrednictwem poczty (49%) wpłat (opłata za gaz, energię) na rachunki bankowe. Częściej korzystają z nich ludzie w wieku 30-59 lat, natomiast rzadziej uczniowie, studenci i mieszkańcy dużych miast.
Przekazy pocztowe to usługa, z której korzysta tylko 27% społeczeństwa - najchętniej pracownicy administracji i usług (44%) oraz osoby mieszkające w regionie wschodnim (34%).
oprac. : Aleksander Walczak / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Rynek usług pocztowych 2011
-
Poczta Polska: jakość usług w 2011
-
Terminowość przesyłek 2007-2010
-
Rynek usług pocztowych 2010
-
Poczta Polska: jakość usług w 2010
-
Terminowość przesyłek listowych 2010
-
Paczki pocztowe: terminowość 2010
-
Paczki pocztowe: terminowość IV 2009 - IV 2010
-
Poczta Polska: jakość usług w 2009