MNI przejmuje MoCoHub
2006-08-26 00:12
Przeczytaj także: Usługi mobilne: wspólne standardy operatorów
Ostateczną transakcję poprzedzi badanie finansowe i prawne stanu przejmowanej przez MNI firmy.Przyjęta przez Zarząd MNI strategia zakłada skuteczne zwiększenie udziału w rynku poprzez wzmocnienie obszaru sprzedaży treści multimedialnych oraz rozwój projektu MVNO (Operator Wirtualny). Zakup spółki MoCoHub przybliża MNI do finalizacji projektu powołania wielopłaszczyznowego Centrum pozyskiwania i przygotowywania treści do usług multimedialnych, zarówno mobilnych jak i dla telewizji internetowej, Internetu oraz innych tradycyjnych mediów. Umocnienie i rozwinięcie tej części Grupy MNI jest również ściśle związane z bliskimi planami ekspansji Spółki na rynki zagraniczne.
Zakup udziałów w spółce MoCoHub zostanie sfinansowany z kapitałów własnych MNI SA oraz ze środków pochodzących z emisji akcji serii L. Nabycie wszystkich akcji przysługujących z tytułu prawa poboru zadeklarował już com.Investment Sp. z o.o., największy akcjonariusz MNI, w którego posiadaniu jest 32,6% akcji. Datę prawa poboru wyznaczono na 15 września br.
Zarząd MNI S.A. planuje osiągnięcie w 2006 roku ponad 140 mln zł przychodów ze sprzedaży i osiągnięcie wskaźnika EBIDTA w wysokości 35 mln zł. W przyszłym roku EBITDA ma wynieść 50 mln zł przy 180 mln zł sprzedaży, a w 2008 roku przy przychodach 225 mln zł MNI chce wypracować 65 mln zł EBITDA.
![Aplikacje popularyzują urządzenia mobilne [© Amir Kaljikovic - Fotolia.com] Aplikacje popularyzują urządzenia mobilne](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/uzytkownicy-komorek/Aplikacje-popularyzuja-urzadzenia-mobilne-109800-150x100crop.jpg)
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Najnowsze w dziale Wiadomości
-
Nowa aplikacja Koszyk Zakupowy: sprawdź, gdzie zrobisz taniej zakupy spożywcze w największych sieciach
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?