Nowy wortal kobiecy G+J
2006-07-22 00:47
Przeczytaj także: Serwis dla kobiet w WP
"Jasne określenie grupy docelowej przez nową domenę Kobieta.pl zintegruje kobiece magazyny on-line G+J pod jednym wspólnym brandem, a klarowny komunikat dla odbiorców pozwoli stworzyć wokół wortalu lojalną społeczność internetową. Rezultatem wzmocnienia wortalu przez markę Kobieta.pl" - mówi Małgorzata Walkowska-Geyderowicz, wydawca ds. multimediów. Jej zdaniem pomoże on rownież w rozszerzeniu i umocnieniu tradycyjnych marek magazynów G+J w internecie.Start wortalu Kobieta.pl zaplanowano na połowię sierpnia.
oprac. : Mediarun.pl
Przeczytaj także
-
Polskie kobiety w internecie
-
Kobiece oblicze Gazeta.pl
-
Aktywizacja kobiet na rynku pracy to same plusy dla polskiej gospodarki
-
Równość płci? Jeszcze nie w Polsce
-
Długi kobiet dwukrotnie niższe niż długi mężczyzn
-
Kobiety szybciej idą na swoje. Wyprowadzka od rodziców w wieku 28 lat
-
Branża IT to nie jest praca dla kobiet. Kto tak twierdzi?
-
Dobrobyt czy zaciskanie pasa? Polki o sytuacji materialnej
-
Własny biznes w rękach kobiet?