SARE wprowadza obsługę RSS
2006-02-17 12:54
Przeczytaj także: SARE bada pocztę po raz drugi
RSS to oparty na XML sposób dystrybucji informacji. Swą funkcjonalnością przypomina newslettery, z tym że wiadomości docierają do prenumeratora indywidualnie, natychmiast po ich publikacji.Wdrożone rozwiązanie komunikacyjne dostarcza wiadomości odbiorcy w równie precyzyjny sposób, co za pomocą poczty elektronicznej. Klienci korzystający z systemu SARE sami decydują, które mailingi chcą udostępnić w kanale RSS. Moduł raportujący pozwala na analizę skuteczności przeprowadzonych w ten sposób kampanii. Integracja tradycyjnych newsletterów z kanałem RSS zapewnia szersze grono odbiorców dla przekazywanych informacji. Każdy może wybrać preferowany przez siebie sposób subskrypcji: pocztę elektroniczną lub kanał RSS właśnie.
Obsługa RSS to kolejna nowa funkcjonalność w systemie SARE wprowadzona na przestrzeni ostatnich miesięcy. Wcześniej, w wyniku prac wyodrębnionego w strukturach firmy działu Nowych Technologii, użytkownikom udostępniono zaawansowany moduł zarządzania zwrotami, wprowadzono nowe funkcje w edytorze html, a także rozbudowano system statystyk.
oprac. : eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
E-maile nakręcają zakupy
-
Emotikony sposobem na skuteczny newsletter?
-
6 wskaźników w e-mail marketingu, które musisz znać
-
E-mail marketing: uwzględniaj cykl życia klienta
-
Skuteczny e-mail marketing. 3 największe wyzwania
-
Wiosenny newsletter, czyi powiew świeżości w skrzynce mailowej
-
Wskaźnik double opt-in – jak i dlaczego go mierzyć?
-
Real-time marketing w działaniach e-mail marketingowych
-
10 sposobów na świąteczny e-mail marketing