eGospodarka.pl

eGospodarka.plWiadomościTelekomunikacja › Nowa oferta Plush na Kartę

Nowa oferta Plush na Kartę

2016-04-22 14:52

Nowa oferta Plush na Kartę

Nowy starter Plush na Kartę © fot. mat. prasowe

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (2)

Plush pojawił się na rynku w 2014 r. i od tego czasu zdobył serca wielu młodych osób dzięki swojej ofercie "bez konsekwencji". Od 22 kwietnia użytkownicy mogą cieszyć się nie tylko dalszym brakiem konsekwencji, lecz również większymi pakietami internetowymi.

Przeczytaj także: Plus odświeża ofertę Plush Mix

Zgodnie z założeniami, nowa marka miała w maksymalny sposób spełnić oczekiwania młodych w zakresie komunikacji. Plush od początku funkcjonowania jest ofertą „bez konsekwencji”, dającą swobodę wyboru: można rozmawiać i SMS-ować ile się chce i z kim chce w każdej sieci bez limitów, a także bez stresu korzystać z Internetu i social media.

W ciągu półtora roku obecności Plusha na rynku marka znalazła się w gronie liderów komunikacji w mediach społecznościowych, zasłynęła też nieszablonowymi reklamami.

Oferta Plusha jest wspierana licznymi akcjami promocyjnymi w ramach Strefy Plusha. Od lipca 2015 roku Plush współpracował z kilkoma różnymi markami dla młodych, takimi jak VANS, FRUGO, Telepizza czy MTV.

Od startu marki we wrześniu 2014 roku ponad 1,1 miliona osób zostało użytkownikami Plusha. Klienci sieci generują prawie 4 razy więcej użycia Internetu niż klienci Plusa Na Kartę. Wysyłają również 1,5 raza więcej SMS-ów/MMS-ów.

Nowa oferta Plusha


To prosta konstrukcja trzech zestawów usług, z dużym pakietem Internetu i darmowym dostępem do Facebooka w każdym z nich. Na start oferty do wyboru są:
  1. Oferta kompleksowa, zawierająca aż 10 GB pakietu internetowego, rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich sieci komórkowych za 29 zł na 30 dni.
  2. Pakiet internetowy 5 GB, SMS-y bez limitu i 9 groszy za minutę połączenia na komórki za 19 zł na 30 dni.
  3. Najtańszy zestaw z pakietem internetowym 3 GB i SMS-ami bez limitu już za 15 zł na 30 dni.

fot. mat. prasowe

Nowa oferta Plush na Kartę

Plush kieruje swoją ofertę do osób młodych, dlatego w jej ramach można liczyć na duże pakiety internetowe


Wraz z nową ofertą przygotowane zostały także nowe startery. Przenoszący numer do Plusha otrzymają rabat 50% na wybrany pakiet przez pierwsze trzy miesiące korzystania z oferty. Dodatkowo w ramach Strefy Plusha użytkownicy będą mogli zdobyć gadżety z wizerunkiem Plusha takie jak koszulki, bluzy czy kubki. Szczegóły już wkrótce na www.plushbezlimitu.pl i fanpage’u marki.

oprac. : Agata Fąs / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: