eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTelekomunikacja › Plush na Kartę – nowa marka dla młodych

Plush na Kartę – nowa marka dla młodych

2014-09-08 16:50

Plush na Kartę – nowa marka dla młodych

Oferta Plush © fot. mat. prasowe

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (3)

„Plush na kartę” to nowa marka na rynku telekomunikacyjnym, stworzona z myślą o osobach młodych. Hasło przewodnie nowego brandu brzmi „Bez konsekwencji” i odnosi się nie tylko do wartości wyznawanych przez młodych, ale odzwierciedla również realnie oferowane korzyści w postaci nielimitowanych rozmów i SMS-ów do wszystkich sieci. Oferta pojawi się na rynku już 9 września, razem z kampanią reklamową.

Przeczytaj także: Plus odświeża ofertę Plush Mix

Oczekiwania młodych


Chcą maksymalnie korzystać z życia, bez żadnych ograniczeń i bez konsekwencji i nawet jeśli te oczekiwania są tylko marzeniem, to wymagają od swojego otoczenia, by pomagało im je spełniać. Takie same wymagania stawiają sobie, swoim rówieśnikom, klubom, do których chodzą, filmom, jakie oglądają, muzyce, jakiej słuchają i markom, z jakich korzystają. Od tych ostatnich oczekują zaangażowania i autentycznego bycia w ich świecie. By ich intrygowały i były godne posiadania. By przedstawiana im oferta nie tylko spełniała ich oczekiwania i zaspokajała potrzeby, ale również by jej komunikacja trafiała w ich poczucie humoru i wyznawane wartości.

Bez konsekwencji


Powstała więc nowa marka odpowiadająca na oczekiwania młodych ludzi – marka, której hasłem jest „bez konsekwencji”. Bez konsekwencji, bo daje swobodę wyboru, bo mogą rozmawiać i SMS-ować ile chcą i z kim chcą w każdej sieci bez limitu. Bez konsekwencji – bo nikt nie narzuca im jednego rozwiązania i mogą wybrać sami to, czego chcą. I, co najważniejsze – pakiet usług Plush dostosowany jest do ich możliwości finansowych.

Nowy brand ma odpowiadać na potrzeby młodej grupy docelowej, dlatego wszystkie działania spięte są obietnicą „braku konsekwencji”. To myśl, która definiuje zarówno przygotowanie oferty (brak konsekwencji finansowych w przypadku rozmów, SMS-ów oraz Internetu), jak i wszelkiego rodzaju aktywności komunikacyjnych.

fot. mat. prasowe

Oferta Plush

Nowy brand ma odpowiadać na potrzeby młodej grupy docelowej, dlatego jego hasło przewodnie brzmi „Bez konsekwencji”.


Oferta:


Dla tych, którzy chcą mieć wszystko, do wyboru są:
  1. Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich sieci komórkowych i pakiet 0,5 GB Internetu. Jest to najtańszy zestaw usług na rynku za 35 zł na 30 dni!
  2. Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich sieci komórkowych za 30 zł na 30 dni.
  3. Rozmowy bez limitu do wszystkich sieci komórkowych za 25 zł na 30 dni.

Dla tych, którzy potrzebują Internetu i dużo SMS-ują, do wyboru są:
  1. Pakiet 2 GB na Internet, SMS-y bez limitu do wszystkich sieci komórkowych i 9 gr/min do wszystkich sieci komórkowych za 20 zł na 30 dni.
  2. Pakiet 2 GB na Internet i SMS-y bez limitu do wszystkich sieci komórkowych za tylko 15 zł na 30 dni. Najtaniej na rynku!

Na start nowej oferty przygotowane są nowe startery, na których po doładowaniu za 30 zł można przez 5 dni za darmo testować „zaszyte” usługi.

fot. mat. prasowe

Startery

Na nowych starterach po doładowaniu za 30 zł można przez 5 dni za darmo testować „zaszyte” usługi


Za darmo na nowych starterach są również mobilny Facebook i Instagram, a jedynym warunkiem, by z tego korzystać jest aktywne i dodatnie konto.

 

1 2

następna

oprac. : Agata Fąs / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Smartfon Acer Liquid Z500

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: