eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Plush na Kartę – nowa marka dla młodych

2014-09-08 16:50

„Plush na kartę” to nowa marka na rynku telekomunikacyjnym, stworzona z myślą o osobach młodych. Hasło przewodnie nowego brandu brzmi „Bez konsekwencji” i odnosi się nie tylko do wartości wyznawanych przez młodych, ale odzwierciedla również realnie oferowane korzyści w postaci nielimitowanych rozmów i SMS-ów do wszystkich ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Oferta Plush Nowy brand ma odpowiadać na potrzeby młodej grupy docelowej, dlatego jego hasło przewodnie brzmi „Bez konsekwencji”.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: