eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMedia › Najczęściej cytowane media II 2015

Najczęściej cytowane media II 2015

2015-03-30 14:32

Przeczytaj także: Monitoring mediów: cytowania II 2015


Radio


Spośród rozgłośni radiowych najczęściej powoływano się na informacje podawane na antenie RMF FM. Dalej uplasował się TOK FM i Radio ZET.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze stacje radiowe

Wśród stacji radiowych tytuł lidera w dalszym ciągu należy do RMF FM


Portale internetowe


Wśród najczęściej cytowanych portali na pierwszym miejscu sklasyfikowano onet.pl, na drugim – wpolityce.pl, z kolei na trzecim znalazł się bankier.pl

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze portale internetowe

Najbardziej opiniotwórczym portalem ponownie okazał się onet.pl


Media ekonomiczne


Dziennik Gazeta Prawna była w lutym najczęściej cytowanym medium ekonomicznym. Na drugim miejscu znalazł się Puls Biznesu, na trzecim - Forbes.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze media ekonomiczne

Na pierwszym miejscu w zestawieniu znalazł się Dziennik Gazeta Prawna


Media regionalne


Dziennik Polski był w analizowanym okresie najczęściej cytowanym medium regionalnym. Zaraz za nim uplasowało się Radio Merkury.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze media regionalne

Wśród mediów regionalnych najczęściej powoływano się na Dziennik Polski


Informacje o badaniu


Badanie przeprowadzono na podstawie 4 498 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 do 28 lutego 2015 r. Dziennikarze odnosili się do wiadomości z łamów innych mediów 4 566 razy (3056 razy w prasie, 862 w telewizji i 648 w radio).

Analiza obejmuje ponad 900 gazet i czasopism oraz stacje telewizyjne (TVP1, TVP2, TVPinfo, TVN, TVN24, TVN CNBC, TVN TURBO, POLSAT, Polsat News, TV BIZNES, TV4) i wybrane programy w rozgłośniach radiowych (PR1, PR3, PR4, Radio Dla Ciebie / RDC, Radio Maryja, Radio PiN, Radio RMF FM, Radio Zet, Radio TOK FM).

Badanie wykonano na podstawie materiałów z monitoringu prasy, radio i telewizji, w których pojawiały się nazwy mediów: prasowych, portali internetowych, stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów.

UWAGA: Badanie nie obejmuje cytowań opublikowanych w internecie. Natomiast pod uwagę brane są cytowania mediów internetowych, jeśli pojawiły się one w prasie, radio bądź w telewizji.


poprzednia  

1 2

oprac. : Agata Fąs / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: