Onet i Procter&Gamble razem przy e-commerce
2003-03-06 09:06
Przeczytaj także: Polacy nie są gotowi na zakupy online w metaverse
Jest to pierwszy w historii Onet.pl przykład w pełni kompleksowej usługi e-commerce, realizowanej dla zewnętrznego partnera. Interesującą technologiczną nowością i niewątpliwą atrakcją dla kupującego jest trójwymiarowa prezentacja oferowanego produktu – pasków z żelem do wybielania zębów.Firmy wchodzące w skład Onet.pl SA (portal internetowy Onet.pl oraz Wydawnictwo Pascal) stworzyły na potrzeby Procter&Gamble sklep internetowy oraz podjęły się jego obsługi. Wszelkie prace, od fazy projektowania i przygotowania mechanizmu sklepu on-line, przez zapewnienie niezbędnej infrastruktury technologicznej, po przyjmowanie zamówień i dostarczenie towaru do rąk klienta, realizowane są przez Onet.pl SA. Sprawny system dystrybucyjny zapewnia Pascal, wiodący wydawca przewodników turystycznych, pionier nowoczesnej dystrybucji książki.
Sklep działa w ramach funkcjonującego w portalu od września zeszłego roku serwisu edukacyjnego Zdrowy Uśmiech. Oferowany produkt – paski z żelem do wybielania zębów Blend-a-Med. Whitestrips – jest niedostępny w sklepach, kupić go można jedynie w aptekach i gabinetach dentystycznych. Onet.pl udostępnił internetowy kanał sprzedaży. Internauci odwiedzający sklep mogą przy okazji zakupu dowiedzieć się w serwisie wszystkiego, co należy wiedzieć o higienie jamy ustnej.
Kupujący mogą zapoznać się z trójwymiarową prezentacją produktu. Technologia 3D, pozwalająca dowolnie obracać bryłę w przestrzeni, jest jeszcze rzadko używana w prezentacji produktów w sklepach on-line.
"Cieszymy, że tak ciekawy projekt – serwis edukacyjny Zdrowy Uśmiech wraz ze sklepem internetowym – mogliśmy zrealizować wspólnie z potentatem rynku produktów szybkozbywalnych. Internet zapewne długo jeszcze nie będzie wiodącym kanałem sprzedaży w tej branży, ale staje się bardzo istotnym kanałem przekazu marketingowego" – powiedział Mariusz Biedrzycki, Dyrektor ds. komunikacji marketingowej Onet.pl
"Internet jest dobrym medium komunikacji na temat nowych produktów. Obok działalności marketingowej, pozwala na prowadzenie programów edukacyjnych, indywidualny kontakt z konsumentami, szybkie udzielanie odpowiedzi na zadawane przez nich pytania. Wierzymy, że dzielenie się ekspertyzą naszych ośrodków badawczych w istotnych dla konsumentów kwestiach ochrony zdrowia jamy ustnej, pomagamy im jeszcze skuteczniej dbać o zdrowie. Dla Internautów zainteresowanych wybielaniem zębów, którzy wzięli udział w grudniowym konkursie, przygotowaliśmy wspólnie z portalem Onet.pl i księgarnią Pascal możliwość zakupu naszych produktów w sklepie Internetowym na promocyjnych warunkach", powiedziała Małgorzata Mejer, Dyrektor Public Relations, Procter & Gamble, Polska.
oprac. : Sylwester Kozak / e-biznes.pl
Przeczytaj także
-
Cross-border w e-commerce. Jak się miewa?
-
Efektywność zmian w e-commerce można mierzyć. Zobacz, jak to zrobić
-
Najczęściej cytowane media II 2024. TVN24, Wirtualna Polska i Gazeta Wyborcza na podium
-
Logistyka e-commerce rośnie trzy razy szybciej niż rynek kontraktowy
-
Zakupy online (ale nie spożywcze) wybiera już 88 proc. Polaków
-
Akt o usługach cyfrowych. Jak wpłynie na e-commerce?
-
Obsługa klienta e-commerce: ciężki kawałek chleba?
-
Dyrektywa Omnibus wciąż sporym problemem dla e-commerce
-
Audio marketing w świecie online