10 kg pomarańczy dla użytkowników komunikatora Net
2003-03-06 09:08
Przeczytaj także: Muzyka w komunikatorze Net
Środek ciężkości kampanii przypadł na Internet. Do promocji wykorzystano mailing, doklejki do newsletterów i bannery. Akcję promocyjną przygotowała i zaplanowała firma AMP MEDIA własciciel komunikatora Net.Warunkiem wygrania nietypowej nagrody - 10 KG pomaranczy byl kontakt
z obsługą komunikatora poprzez wybrana usługę: netTELEFON, netCHAT, netPOCZTA oraz netSMS i przekazanie informacji "jak smakuje Net 1.1 w kolorach pomarańczy ?"
Dzięki zastosowanym środkom w ciągu pierwszych 2 tygodni promocji o dodanych usługach komunikatora dowiedziało sie ponad 30 tysięcy nowych użytkownikow.
oprac. : Sylwester Kozak / e-biznes.pl
Przeczytaj także
-
Polacy przesyłają poufne dane przez WhatsAppa lub Messengera
-
WhatsApp wciąż na celowniku. Jakie są metody ataków?
-
Praca zdalna i hybrydowa - jak podtrzymać komunikację w zespole?
-
Komunikatory internetowe: szczyt popularności już za nimi?
-
Komunikatory internetowe zagrożeniem dla firm
-
W których komunikatorach internetowych najwięcej ataków phishingowych?
-
Nowości w Microsoft Teams Rooms, Fluid i Microsoft Viva
-
Nowe zagrożenie na WhatsApp. Bądź czujny!
-
Jaki będzie rok 2021 w HR?