Vectra rozwija telefon i Internet
2005-10-22 00:38
Przeczytaj także: Telefon i Internet w Vectra
Wdrażanie VECTRATEL rozpoczęto wiosną tego roku. Pierwszymi abonentami, mogącymi korzystać z usługi byli mieszkańcy Olsztyna i Białegostoku. We wrześniu telefonia cyfrowa została udostępniona w Ostródzie. Od listopada z VECTRATEL będą mogli korzystać mieszkańcy kolejnych 12 miast, głównie z rejonu południowej i wschodniej Polski. Wdrożenia usługi będą miały miejsce w Radomiu, Kielcach, Skarżysku Kamiennej, Wrocławiu, Legnicy, Wałbrzychu, Rzeszowie, Zabrzu, Miasteczku Śląskim, Świętochłowicach, Tarnowskich Górach i Rudzie Śląskiej.Rozszerzanie działalności o nowe usługi wiąże się z kolejnymi inwestycjami technologicznymi Vectry, którymi są nowy system billingowy oraz call center. Obie inwestycje mają zacząć funkcjonować w 2006 r.
Nowoczesne call center wraz z centrum bilingowym powstanie w nowym kompleksie biurowym Vectry w Gdyni i będzie liczyło ok. 60 stanowisk. Dzięki systemowi billingowemu przyśpieszeniu ulegną procedury związane z obiegiem dokumentów, przetwarzaniem informacji, a zwłaszcza księgowaniem danych o wpłatach. Ponadto abonenci będą otrzymywali rachunki za wszystkie usługi, z jakich korzystają, na jednej fakturze. W dalszej kolejności planowane jest wprowadzenie dostępu do danych abonentów przez Internet za pomocą e-BOKów.
oprac. : Stefan Czerniecki / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Długi za telewizję kablową wystarczą na telewizor
-
Telekomunikacja: usługi wiązane coraz tańsze
-
Vectra naruszała prawa konsumentów. Zapłaci 500 tys. zł kary?
-
Rynek telekomunikacji i mediów: będzie dalsza konsolidacja
-
Pay-per-view: UOKiK odkrył zmowy cenowe
-
Usługi double i triple play w 2011 r.
-
Telewizja płatna w Polsce
-
Ceny usług double play i triple play
-
Vectra ukarana przez UOKiK