12:16 30.01.2019
... szczególnie ważne, np. wtedy, gdy zmianie ulega cała strategia firmy bądź jej element np. strategia komercyjna, gdy dochodzi do fuzji lub restrukturyzacji albo wówczas, gdy problemem staje się utrzymanie pracowników w przedsiębiorstwie. Wówczas strategia w zakresie wynagrodzeń może mieć kluczowy wpływ na przyszłość firmy i jej pozycję rynkową.
00:22 30.03.2016
... nie. Opracowanie określonego Biznes Planu skłania zarząd firmy do szerokiej, kompleksowej i systematycznej analizy zasobów firmy oraz otoczenia. Może on być opracowany przez zespół pracowników danej firmy, ale najczęściej jest opracowywany przez zespół wyspecjalizowanej firmy consultingowej, ewentualnie przez zespół pracowników z udziałem ekspertów ...
13:30 20.11.2015
... od innych przyznają, że są zdolni podejmować decyzje w oparciu o zintegrowane informacje pochodzące z różnych źródeł – wewnętrznych systemów, partnerów zewnętrznych i od klientów. „Firmy mają do dyspozycji coraz więcej danych, które mogą analizować w celu szybszego działania i podejmowania lepszych decyzji. Ilość danych jednak bardzo szybko ...
12:07 10.11.2015
... Zaplanowanie procesu komunikacji wymaga kompleksowego podejścia do wszystkich mechanizmów działających w firmie. Strategia musi być „uszyta” na miarę oraz musi obejmować plan awaryjny na wypadek ... , których tak naprawdę nie potrzebują lub nie pasują oni do kultury firmy. Dużym błędem jest także zatrudnianie osób, które nie mają odpowiednich ...
13:09 09.09.2011
... są jedynie pochodną tego właśnie podziału. Struktura organizacyjna jest podrzędna wobec strategii firmy i powinna być do niej dopasowana. Jeśli na przykład za główne ... się nowe produkty, konkurencyjne firmy oraz modele biznesowe. W odpowiedzi na nie zmieniać się muszą również cele przedsiębiorstwa i strategia ich realizacji. W związku z tym ...
13:25 30.08.2011
... na przykład strategia marketingowa określa pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych jako kanał dotarcia do potencjalnych klientów, dyrektor marketingu nie powinien angażować się w działania związane z promowaniem firmy w radiu czy telewizji. Strategia odnosi się do każdego, niezależnie od miejsca zajmowanego w hierarchii firmy. W sytuacji gdy ...
12:15 23.08.2011
... Skrócone sformułowanie, bez szczegółów przekaż natomiast do wykorzystania w marketingu. 5. Realizacja i okresowa weryfikacja Realizujcie wizję oraz dokonujcie jej okresowej weryfikacji. Strategia firmy powinna bezpośrednio wywodzić się z jej misji i wizji. Sensowność działań powinna być weryfikowana nie tylko pod kątem krótkoterminowych zysków, ale ...
13:48 11.08.2011
... , bawimy, uczymy, udostępniamy informacje, dane i rozrywkę multimedialnie poprzez nowoczesne technologie telekomunikacyjne”. W tej formie jest nam dużo łatwiej zrozumieć sens istnienia firmy TP, a przy okazji wyeliminowane zostało pustosłowie, nie wnoszące żadnej istotnej wartości i treści. Dążyć należy do takiego sformułowania misji, żeby mieściło ...
13:51 04.08.2011
... ?”, „Jakie wartości dodane daje klientom?”. Wizja wyobrażenie o przyszłym kształcie firmy. Jest podstawą do opracowania strategii, a jednocześnie motywuje i inspiruje do realizacji ... , w ramach przyjętej strategii. Strategia średnio/-długofalowo określony sposób osiągnięcia celów w wymiarze całej organizacji. Strategia jest odpowiedzią na pytanie, ...
13:18 16.05.2011
... . Przedsięwzięcia te powinny być zgodne z celami firmy, jej zasobami i umiejętnościami, a także powinny brać pod uwagę wymagania otoczenia oraz perspektywę zmian. Udana strategia firmy w każdym momencie istnienia firmy powinna składać się z czterech strategii cząstkowych, które określają działania firmy na czterech poziomach: wewnętrznym, rynkowym ...